Значи докато сме двама човека в колата зимно време и особенно докато вали положението е добро предните странични и предното стъкло са добре задните са запотени, но 3ма или 4ма човека влезнат ли става страшно парното на макс, ама няма издухване стича се вода по прозорците и се оправя леко единствено ако отвориш леко прозореца... отпред в дясно на пасажерското място над моторчето като махна корите за оттичане ми се струва че в отвора липсва някакъв филтър има само някаква тънка пластмаса с дунапрен отгоре. Питах в магазин за авточасти за някакъв филтър който се слага отгоре но ми казаха че за тоя модел не излиза такъв филтър. Филтъра на климатика е нов. Колата е ц180 бензин 98ма след фейса.
Проблем с запотяване
Започната от trifonl, 21 фев 2014 - 22:06:13
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2014 - 22:06
#2
Публикувано 21 февруари 2014 - 22:23
Значи докато сме двама човека в колата зимно време и особенно докато вали положението е добро предните странични и предното стъкло са добре задните са запотени, но 3ма или 4ма човека влезнат ли става страшно парното на макс, ама няма издухване стича се вода по прозорците и се оправя леко единствено ако отвориш леко прозореца... отпред в дясно на пасажерското място над моторчето като махна корите за оттичане ми се струва че в отвора липсва някакъв филтър има само някаква тънка пластмаса с дунапрен отгоре. Питах в магазин за авточасти за някакъв филтър който се слага отгоре но ми казаха че за тоя модел не излиза такъв филтър. Филтъра на климатика е нов. Колата е ц180 бензин 98ма след фейса.
Теми бол по този въпрос. Имало някаква клапа дето трябва да вкарва въздух отвън ама някаква джунджурия се трошела и клапата спира да отваря. Като се извади жабката се виждала въпросната клапа, но при моделите с Airbag-а, който е над жабката не се. При моделите с airbag-а трябвало да се свали таблото, че да се стигне до въпросната клапа. Кратко резюме от това което съм изчел по този въпрос. И аз го имам същия проблем ама не ми се сваля табло. Свалях жабката ама клапа не видях.
#3
Публикувано 21 февруари 2014 - 23:40
Някаде дочух че свалянето на табло струвало над 100 лева само работа .... дали няма някое уроче как да го сваля сам да я видя тая пуста клапа.
#4
Публикувано 22 февруари 2014 - 10:34
Не се сваля таблото, откачете кората над краката на пасажера и погледнете нагоре, там е механизма за клапата и вероятно там е проблема....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 22 февруари 2014 - 11:16
Бай Василе и з имам проблем с моторчето на клапата(то какъв ли нямам).Но при мен наистина иска сваляне на цялоти табло и вече позадобрях(съблякох кожения салон сам да ги зашия),така че като се постопли го почвам но ще ти звънна преди това че не се знае може в последствие да ми потрябваш
#6
Публикувано 22 февруари 2014 - 12:10
Митак, не само си надобрел а направо си си вещ.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 13 март 2014 - 15:47
Не се сваля таблото, откачете кората над краката на пасажера и погледнете нагоре, там е механизма за клапата и вероятно там е проблема....
Днес свалях тази кора ама нищичко не видях. Нищо което да ми прилича на клапа или механизъм. План Б. Някъде четох, че като се свалят корите под предното стъкло се виждала тая щуротия. Днес не ми остана време ама тия дни е там ще ровя. Т'ва да свалям таблото е много краен вариант.
#8
Публикувано 14 март 2014 - 10:24
Да свали тези кори и ще я видиш клапата.Ако ти е затворена значи машинката на нея се е развалила а тя се сменя като свалиш таблото,цялото.Аз съм си решил временно проблема като я застопорих временно в отворено положение.
#9
Публикувано 03 април 2014 - 15:15
Здравейте колеги. Аз на скоро се занимавах с тази клапа и наистина заради този еаърбег е много неприятна работа .
Та за клапата актуатора на клапата е вакумен рядко се разваля самия актуатор преди него обаче има електро-магнитен клапан които изглежда ето така http://shop.atk.bg/i...0415-211_641939
та въпросния клапан на входа и изхода му има по едно микро филтърче което в течение на годините се е задръстило с нечистотии ел. клапанчето се разглобява въпреки че изглежда че не може със едно шило му избих филтърчетата и се оправи
П.С Хубаво е преди това да провериш дали работи въпросния клапан успех колеги и ако има въпроси насреща съм
#10
Публикувано 03 април 2014 - 15:52
Сеаля ли таблото колега или го достигна ?
#11
Публикувано 03 април 2014 - 16:05
Не сваля се само гората над краката на пасажера но ако искаш след малко ще ти направя снимки и ще ти обясня по подробно
#12
Публикувано 03 април 2014 - 16:16
Ще е полезно...аз преди две години разглобвах донякъде моето ЦЛК и мислех че е клапана но не си спомням да съм виждал тази машинка.
#13
Публикувано 03 април 2014 - 17:01
извинявам се тъпия въпрос но как да кача снимките
#14
Публикувано 03 април 2014 - 22:40
Здравейте колеги. Аз на скоро се занимавах с тази клапа и наистина заради този еаърбег е много неприятна работа .
Та за клапата актуатора на клапата е вакумен рядко се разваля самия актуатор преди него обаче има електро-магнитен клапан които изглежда ето така http://shop.atk.bg/i...0415-211_641939
та въпросния клапан на входа и изхода му има по едно микро филтърче което в течение на годините се е задръстило с нечистотии ел. клапанчето се разглобява въпреки че изглежда че не може със едно шило му избих филтърчетата и се оправи
П.С Хубаво е преди това да провериш дали работи въпросния клапан успех колеги и ако има въпроси насреща съм
Аз такова не видях пре мен. Имам нещо подобно ама с много маркучета.
#15
Публикувано 04 април 2014 - 15:26
Ами не съм сигурен какво точно си видял аз направих няколко снимки вчера за колегата ама така и не разбрах как да ги кача. Ако си с климатроник може бе е някаква по сложна форма на този Ел. клапан като цяло не съм много запознат но ако знаеш кажи как да кача снимките може да хвърлят яснота
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни