Аз по този повод с право или не постнах един коментар на тази обява.
http://prodavalnik.c...sedes-i31853923
100% са немски не са свалени от нашите коли
Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 15 февруари 2014 - 15:44
Публикувано 15 февруари 2014 - 15:40
Аз по този повод с право или не постнах един коментар на тази обява.
http://prodavalnik.c...sedes-i31853923
100% са немски не са свалени от нашите коли
Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 15 февруари 2014 - 15:44
Публикувано 15 февруари 2014 - 19:31
Аз по този повод с право или не постнах един коментар на тази обява.
http://prodavalnik.c...sedes-i31853923
100% са немски не са свалени от нашите коли
Те и с различен цвят!Колекционер!
Публикувано 15 февруари 2014 - 20:12
Днеска ходих до Балкан стар с изваретаната идея, че може лайсната да не е чак толкова скъпа. Задната лайсна е 436лв, а датчика е 199лв... Съмнявам се че Армеец ще ми дадат и на половина толкова пари за лайсната, така че си я оставих на ремонт.
Датчик си намерих от морга, само че от W203, тъй като точно за W208 не намерих. Датчика реално е същия, но с малко по малко кръгче накрая (пластмаската), така че ще се изрязва допълнителна шайбичка, но няма как. Свалиха ми го от самата кола, барабар с кабела за 50лв, така че поне не купих нечий датчик .
The Best or Nothing
Публикувано 22 февруари 2014 - 10:48
Не спряха ли се майка им деаба просешка...
Същата работа ми се случи преди около година и нещо, имах Е65-ца и се прибрах до нас късно вечерта, реших че за една нощ няма да е проблем ако колата ми остане пред блока, не ми се занимаваше да я карам до подземния гараж...оказа се че съм бил в грешка!
8 датчика + лайсните. Тая веселба се разиграва във Враца. Явно не са имали време да се занимават с джантите, имах 20-ки без секретен болт! (смелчага съм!)
Поръчах ги оригинални по номера на рамата и чаках 2 седмици да дойдат от Германия, 2500 лева ми струваха датчиците и около 500 лева 4-те лайсни, тях ги взех 2-ра ръка (внос от Германия 100%)
Армеец ми казаха да си гледам работата едва ли не, защото малко преди това ми бяха сменили двете странични врати защото някакъв малоумник се беше спрял в моята кола и беше офейкал и не можело те само с мен да се занимават. Още водя дела, най-вероятно без резултат.
Мислех че вече е минало от мода това, но за съжаление не е... Няма оправия явно.
Публикувано 23 февруари 2014 - 12:36
Онзи ден ходих да си взема паричките... Отпуснали са ми 215лв за боя на задната броня, нова лайсна, боя на лайсната и ремонт на кабелите. Естествено няма как да стигнат. Мислех си дали да не искам дооценяване и т.н., но нямам физическото време да се занимавам, пък и оптимистичната дооценка ще е 40-50лв.
Засега ремонта с боята на лайсната ми се връзва 100лв. Датчика - 50лв. Ремонта и той някъде към 50лв да се върже, а пък задната броня да се надявам че с филър ще успеем да оправим следите от отверката без да се налага пребоядисване, че там ще си отидат още 100+ кинта...
Остава само да измисля работата с гаража
Публикувано 24 февруари 2014 - 21:03
Този пост е редактиран от Kainy: 24 февруари 2014 - 21:05
Публикувано 26 февруари 2014 - 19:42
Радвам се да съобщя, че парктрониците вече работят! Не мога обаче да кажа точно колко ми струваше ремонта, щото заедно с тях заръчах на майстора да се погрижи за още доста болежки и въпреки това си мисля, че се отървах доста тънко, имайки предвид попринцип високите цени при авто ел. ремонтите.
Та в рамките на един ден, бенца беше излекуван от:
- задни парктроници (отрязаните)
- предни паркториници (провален опит на други майстори да ги оправят след измиване на радиаторите )
- единия подглавник не се прибираше
- реглаж на късите светлини (положението беше страшно)
- изолиране на кабелната инсталация към бубините (беше се тотално изпекла, но все още трябва да намеря букси)
- смяна крушки на таблото
- ремонт на W/S бутона, че беше счупен и само на S работеше (което не беше супер проблем )
- ремонт на бутона за левия прозорец (беше счупен)
- ремонт на стъклото на лявото огледало (след 2 неуспешни опита да ми го крадат беше изпочупен държача)
- ремонт на шибедаха - самия шибедах и щората не се отваряха докрай, криви релси и т.н. + обучаване
Та май това беше всичко (ако не пропускам нещо), за 250лв. И най-важното за 1 ден Миналите майстори ми държаха колата два дена само за предните парктроници, които работеха точно 2 дена...
Публикувано 16 април 2014 - 10:52
Днес след като прегледах електронната преса попаднах на една снимка която меко казано ме възмути и реших да я споделя.
Мислех да отворя нова тема но реших да я поместя тук.
http://www.dnes.bg/s...=6676&pid=69530
Не знам набезите на тези крадци (боклуци цигани) ме възмути повече или коментара на едно момче.
Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 16 април 2014 - 10:54
Публикувано 16 април 2014 - 10:55
Публикувано 16 април 2014 - 16:32
За това сега мойта вече е на паркинг и всяка сутрин/вечер се ходи да се вкарва/изкарва.
Бях споменал, че ще разпитам за гаражна клетка... В общината учтиво ми обясниха, че такова понятие като гаражна клетка при тях не съществува и да си я сложа където си искам, така че да не пречи, и да се надавям да не ми я вдигнат... Нямаха си на идея дори какви са актовете които се пишат...
За сметка на това ми хрумна едно решение, което обаче излиза малко по-солено от гаражна клетка, но пък не могат нищо да ти кажат. Номера е, че би си заслужавало, само ако няма алтернатива (като в моя случай). Реално гаражната клетка, трябва да е под формата на форгон/ремарке с регистрация за движение по пътищата, Паркираш си го където искаш и си джиткаш. Естествено трябва да се блокира добре, да не вземе някой да си го върже за колата и да го откара .
Аз мислех да издиря някое евтино ремарке с регистрация (което се оказа доста трудно начинание) и да му сложа една метална конструкция отгоре с термопанели. Оптимистичната цена на такова нещо е около 3000лв, което са ми общо взето 3 години да стои на паркинга, който е през един микрорайон
Този пост е редактиран от Kainy: 16 април 2014 - 16:32
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни