Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем ПАРНО CL203ПОМОЩ!

cl203 mercedes парно c class sport coupe

  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 13 февруари 2014 - 00:54

Незнам как се води... Ц220 ЦДИ 150 к.с. феис лифт 2004...

радиатор, термостат и радиатор на парното са сменяни в бош- КАДЪРНО, ама не е в това проблема ... няма въздух в системата на 100%

И те се съмняваха във Водна помпа обаче взеха чисто нова да я сравнят с мойта и беше 1;1 работеше нормано и тн..термостата ми мисля, че е същия струваше 91лв и  е един с черупка направо..

 

Операцията с АУТОТО я правих милион пъти без успех :((((

 

OVEN

"да са на едни и същи положения) и най-после вентилатор за термометър горе в плафона при вътр.огледало."

 

това не го схванах какъв вентилатор за термоментър в плафона ? я обясни... че там не съм търсил проблем..


  • 0

#17 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 13 февруари 2014 - 07:19

Ако си с фейслифт и 150 коня мотора е 646, за дизел иде реч, бензина не му знам номера. До колкото съм на ясно с моя автомобил, който също е фейслифт 150 коня с мотор 646, има само един термостат, който аз купувах от БС и цената му беше към 200 кинта. Няма дуо вентил, а всичко е на клапи вътре в купето. Мисля че вентилатора и датчика не са на плафона, ами са между двете врътки за топло и студено, където има една малка решетчица. Възможно е да има и горе в плафона. Когато купих колата не искаше да загрее изобщо и парното едвам отвръщаше от вуншната температура, но след смяна на термостата всичко заспа та до ден днешен. Изрично ме предупредиха да не се лигавя с "оригинални" термостати, а да ида да взема от БС по номера на шасито, щото иначе ще си имам колекция "оригинални" термостати докато се оцели правилния.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2

Този пост е редактиран от mradulov: 13 февруари 2014 - 07:20

  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#18 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 13 февруари 2014 - 16:03

между двете врътки е ...

 

mradulov

 

ии.... по отношение на термостата моя беше 91лв в БОШ сервиз ми го слагаха (и се надявам да е точкиния..) има ли вариант да е някой термостат който не е за моята кола и затова да се налага да достигне 90 градуса и чак тогава да задухва топло ??? Защото на 90 градуса, като стигне, духа чат-пат добре (струва ми се че попринцип нямат добро парно..), но преди 90 градуса, ако навунка е минус, не духа грам топло


  • 0

#19 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 февруари 2014 - 23:33

имат много силно парно.поне при мен и още две такива от този модел имат силно парно.

има вентилатор горе в плафона дето са ти лампите. В климатроника имаш също вентилатор и температурен датчик.

 

Бош -аз доста патих в БОШ в кв. Дружба с един автобус - дургаде няма да намерите такива измамници.


  • 0

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2014 - 01:02

Щом само при изфорсиране усещаш парно, за мен е термостат и няма нужда да се тормозите около парното (стига да не е запушено някъде).

4 пъти съм сменял "истински" термостат, накрая отидох с термометър и бързовар да ги варя един по един докато уцеля някой, който да отваря на правилна температура. Това на едно Фордче. От тогава, само оригинални термостати.

Според мен твоят заклинва на отворено и не се затваря. Затова и нямаш парно.

 

Свалете термостата и го стоплете с бързовар да се види на колко отваря и дали се държи нормално.

Би трябвало да е невъзможно да образува въздушна тапа, щом е с отделен разширителен съд като всички Бенцове, които съм виждал, така че това не би трябвало да е проблем.

Сложите ли на климатроника максимални стойности, би трябвало да игнорира показанията на темп.датчици в купето (аз си мисля, че е само един, но може и да бъркам), така че няма грижи.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 14 февруари 2014 - 06:43

Аз последно не разбрах, колата загрява ли нормално или не?
Ако стрелката показва около 80, значи си загрява и трябва да имаш парно и то доста силно. Ако нямаш парно значи проблема не е в термостата, а вероятно нещо по клапите не е наред. Другия вариянт, който скоро гледах, само че на Рено, което един колега скоро купи беше диагноза за запушен разиатор в купето(топлообменник), поставена от елитен Рено сервиз. Като вдигнахме капака намерхиме повредена скоба на един маркуч, доляхме 6 литра антифриз, сменихме скобата и парното дойде да ни поздрави.
Виж дали имаш достатъчно охлазителна течност, въпреки че ако е намаляла трябва да ти даде съобщение на централния дисплей. Ако има антифриз тичаш на СтарДиаг да провериш клапите и послед ото е радиатора в купето.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#22 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 14 февруари 2014 - 15:01

Хора.... колата загрява нормално, за 5 минути на минус градуси, отлепя над 40 градуса... загрява до 90... клапите съм ги гледал отварят и затварят нормално,

антифриз има... а радиатора за парното е сменян с нов............... НО РЕЗУЛТАТ НИКЪВ .. :( 

Момчето е кадърно и не ме мамят, в боша в който ходя, но неможем да открием проблема... 

 

системата е супер ПРОСТА и направо не виждам от къде може да е всичко това  :flag  :flag  :flag


  • 0

#23 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 февруари 2014 - 19:35

от запушен радиатор на парното.

След като всичко друго е Ок,то като форсираш помпата завърта по-бързо и налягането към парното проправя малко път през радиатора за парно.Или се е напълнил с боклуци след смяната на толкова неща защото не е прочистена системата или е имало преди това в него.Ако откачиш маркучите за радиатора на парното и вържеш към чешмата то ще видиш дали тече нормално водата и дали прави голямо налягане.

Всичко изредихме.


  • 0

#24 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 14 февруари 2014 - 20:35

да.... ВСИЧКО :((((

 

това с чешмата не съм го пробвал ама май ще е следващото нещо, което ще напрва.

 

БЛАГОДАРЯ за помоща :) и ако се сетите още няква идея ................... ПИШЕТЕ


  • 0

#25 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 февруари 2014 - 21:34

така можеш да прочистиш цялата система и да гледаш дали пък няма да излезе нещо.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни