Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем ПАРНО CL203ПОМОЩ!

cl203 mercedes парно c class sport coupe

  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#1 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 08 февруари 2014 - 13:47

 Здравейте,

 

Автомобилът е от подписа... C220 CDI SPORTCOUPE FACELIFT 2004г. автомат.

Имам проблем с парното... смениха ми: големия радиятор, малкия на парното и термостатат. Изкараха от вътре, някви зрънца като захар.. но все още парното- не духа топло... трябва да загрее до 90 градуса и да я изрежа няколко пъти и чак тогава, автомобила започва да духа топличко, но не е толкова колкото трябва да е топло...

 

Примерно стояла е колата 1 час, качвам се и е на 70-75 градуса - ТОПЛО НЯМА... загрява до 90 все още няма и като я изрежа 2-3 пути духва лекичко

Духа силно, но не духа топло :( ако я карам по-спортно постоянно парното работи, но при нормално каране го няма никакво.

 

МОЛЯ ВИ ДАЙТЕ ИДЕИ, защото нито аз, нито в сервиза знаят къде е проблема апък е зима все пак :(((((

 

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!


  • 0

#2 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 08 февруари 2014 - 19:30

Сигурен ли си че са сменили радиатора на парното? Тези "зрънца" по принцип са в пакетче, вътре в радиатора на парното...против варовик може би незнам и аз...и когато се скъса пакетчето се пръсват по цялата система и запушват радиаторчето на парното....но след като и него са сменили  :huh


  • 0

The Best or Nothing


#3 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 08 февруари 2014 - 20:41

Да, сигурен съм... момчето е сериозно... видях и стария радиатор и тия зрънца. Цялата охладителна система, всичко отвори, не видя никъде драми. Вътре клапите си бачкат, и водната помпа сравнява, с чисто нова, нямаше драми...

 

Нямаме никаква представа от какво може да е ... Всичко което е сменял и ремонтирал предполагам го е направил както си му е реда. ПРОБОЛЕМ ИМА ама неможем да разберем от къде :(

 

други идеи ?


  • 0

#4 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 08 февруари 2014 - 21:20

Имаш ли рест функция на климатика/климатроника, ако да, тогава  пробвай дали работи циркулационната помпа.


  • 0

#5 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 февруари 2014 - 21:34

опитай врътките за температура като я загасиш да са на макс.студено и след като я палнеш колата да ги сложиш на макс.топло.Ако си вкл.EC го изгаси. Прорезите за термометър където са ги продухай.
 
Другото е : въздушна възглавница- маха се капачката на антифриза (казанчето) палиш колата(да е топла към 60 - 70 градуса) и държиш на около 1500-2000 оборота  до затопляне  горната част на радиатора и след това затваряш капачката (течността трябва да е на МАКС.).Изчакай да се вкл. перката да охлади и да се изключи и ЧАК тогава загаси колата. Като се охлади трябва да спадне малко течността.
 
двигател дизел :
модел 611 - 11,9 лт. течност
модел 6212 - 12,4 лт. течност

Този пост е редактиран от OVEN: 08 февруари 2014 - 22:06

  • 0

#6 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 08 февруари 2014 - 23:19

Провери си дуо вентилите,те не ти сработват.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#7 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 09 февруари 2014 - 01:19

Мисля, че нямам, РЕСТ функия.. а тая циркулационна помпа, ако стой до самото казанче- една кръгла, мойта кола я няма като екстра (ако е друга обясни малко по подробно..).

 

"опитай врътките за температура като я загасиш да са на макс.студено и след като я палнеш колата да ги сложиш на макс.топло.Ако си вкл.EC го изгаси. Прорезите за термометър където са ги продухай." 

с това съм пробвал вече... то топло, започва да духа, но като стигне 90 градуса и като я изрежа. Веднъж започне ли да духа, си духа, но не толкова топло, колкото трябва да бъде..

Въздушна възглавница- НЯМАМ 100% съм сигурен. (и това е пробвано няколко пъти..)

 

 

alipi

какви са тези дуо винтили и къде се намират ? да не би да са клапите, които отговарят за топло/студено или ?! Обясни ако имаш представа....

 

 

 

ПРИЕМАМ ОЩЕ ИДЕИ :Х


  • 0

#8 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 11 февруари 2014 - 00:31

ДРУГИ ИДЕИ.............. ПОМОГНЕТЕ !!!

 

 

 

 

МОЛЯ?!


Този пост е редактиран от niki_3: 11 февруари 2014 - 00:32

  • 0

#9 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 11 февруари 2014 - 08:31

Колега здрасти

 

Аз имах проблем с парното. Сменитх термостата и нищо. Оказа се, че има един малък термостат отпред при клаксона на автомобила. Провери го и него. Другият вариант е да има въздушна тапа. Отвори казанчето. Пусни парното на топло на макс и запали колата. Ако започне да изкарва балончета, това е.

 

Поздрав и иуспех


  • 0

#10 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 11 февруари 2014 - 09:13

Обезвъзду6ена е.. със сигурност и няма тапи... ама ще питам за този термостат..

 

А като смени основния термостат.. загряваше ли ти нормално парното? Защото при мен след като смених термостата на -5 градуса за 5 минути загрява до около 45 градуса


Този пост е редактиран от niki_3: 11 февруари 2014 - 09:14

  • 0

#11 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 11 февруари 2014 - 09:46

Като смених големият термостат, почти нямаше разлика. Но като смених и млакият разликата беше осезаема.

 

Успех.


  • 0

#12 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 11 февруари 2014 - 14:44

Смени си Майстора с някой който е виждал и правил и други Мерцедеси и

най важно да има знания за системата, само с мерак понякога не става .

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  12wefgh.PNG   489,15K   23 Брой сваляния
  • Прикачен файл  df.PNG   482,59K   18 Брой сваляния

Този пост е редактиран от vencislav: 11 февруари 2014 - 15:06

  • 0

#13 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 11 февруари 2014 - 19:24

БЛАГОДАРЯ !!! :)

 

Майстора е кадърен  неможе човек да знае всичко :)

 

Ще пробваме с това дано помогне

 :)


Този пост е редактиран от niki_3: 11 февруари 2014 - 19:25

  • 0

#14 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Публикувано 12 февруари 2014 - 18:11

ivanhow

 

Моят двигател е новия - 150коня... и при него системата била доста по-проста... нямам втори термостат нямам и въпросните дуо клапани..

 

Някакви други ИДЕИ ???? Хора със сходен проблем или такива, който разбират достатъчно и имат идея ?


  • 0

#15 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2014 - 21:31

е кой от двата модела ти е двиг. 611 или 6212 ?

Термостата трябва да ти е като моят . Отваря се постепенно до 102 градуса само дето при мен почва от 87 градуса и при теб от 92 градуса.

 

Остави колата да загрее (да е вкл.парното) за да вкл. перката и като изключи перката ВНИМАТЕЛНО пипай радиатора да видиш дали е еднакво топъл горе и долу.Ако има осезаема разлика или имаш въздушна възглавница, водна помпа ,Термостат(да не е сменен с такъв какъвто трябва),управлението на климатроника(проверка при топъл двигател-пускане на AUTO при крайно ляво (студено да почне да духа) и после завъртане до крайно дясно(топло да почне да духа).При тази операция трябва и двете врътки (за двете зони) да са на едни и същи положения) и най-после вентилатор за термометър горе в плафона при вътр.огледало.

 

Друго не се сещам ,но ако откриеш главоблъсканицата ... напиши какво е било.

КЪСМЕТ!


Този пост е редактиран от OVEN: 12 февруари 2014 - 21:38

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни