Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w140 вакум помпиw140 вакум


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Публикувано 03 февруари 2014 - 14:41

Здравейте колеги.Моля кажете какво правим ,когато моторчетата на вакум помпите си отидат.Втора употреба не решава въпроса,защото и те са на умиране.Продава ли се само ел. двигател за тези помпи.

PS предполагам ,че и на двете помпи(за централното и за софтклоуза)моторчето е едно и също.


  • 0

#2 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2014 - 19:37

Вероятността да попаднеш на две еднакво износени помпи е клоняща към 0.

Я по-добре провери проблема ти да не идва от друго място ;)

А и всъщност... какъв точно е проблема ?


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#3 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Публикувано 03 февруари 2014 - 21:51

Проблема е,че и двете помпи не работят добре поради износване на моторчетата.На помпата на централното четките бяха толкова износени,че  се беше счупила едната от ламаринките държащи четката.Другата помпа за софтклоуза не съм я отварял но мисля ,че проблема отново е в моторчето.Понякога работи,но по често софтклоуза не работи.Та просто искам да си купя нови моторчета за да заменя износените.


  • 0

#4 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 03 февруари 2014 - 22:46

А по лесно и по евтино ще ти е да отвориш моторчетата и да ги обслужиш.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#5 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Публикувано 03 февруари 2014 - 23:01

А по лесно и по евтино ще ти е да отвориш моторчетата и да ги обслужиш.

Пробвах.Извадих мотора на централното и му смених четките-проработи ,но някак вяло ,все едно,че няма мощност.Отваря много бавно палците на вратите а сила да надуе седалката въобще няма.


  • 0

#6 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 03 февруари 2014 - 23:09

Може да имаш пробив по вакумните линии и отнякъде да губи въздух. Трябва да провериш трасетата.

На твое място ще почна от предните седалки. Махни им гърбовете и огледай тръбичките. Аз имах 2 извадени.


  • 0

#7 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Публикувано 03 февруари 2014 - 23:16

Може да имаш пробив по вакумните линии и отнякъде да губи въздух. Трябва да провериш трасетата.

На твое място ще почна от предните седалки. Махни им гърбовете и огледай тръбичките. Аз имах 2 извадени.

Интересното е ,че допреди да откаже отведнъж поради счупване на четката,централното и надуването на седалките си беше ОК.


  • 0

#8 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 03 февруари 2014 - 23:22

Значи не би трябвало да имаш загуби по трасето, ами ти е бил кофти ревизиран електромотора или пък кофти е събран после с останалите чаркове от помпата.

Може там да губи въздух, ако са скъсали някоя тръбичка, разместили някое уплътнение или нещо от този сорт.

Аз лятото отварях моята, за да я почистя, понеже четох, че трябва на няколко години да се чисти, за да не се прецака, ама вече не си спомням как точно

изглеждаше и къде точно може да е проблема.


Този пост е редактиран от shotgun600: 03 февруари 2014 - 23:27

  • 0

#9 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Публикувано 03 февруари 2014 - 23:25

 Може там да губи въздух, ако са скъсали някоя тръбичка, разместили някое уплътнение или нещо от този сорт.

Абе уж аз си го правих.Ще го отворя пак да видя какво става.След опита ще докладвам.


  • 0

#10 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 03 февруари 2014 - 23:39

Eми друго обяснение няма, щом преди това екстрите са работили нормално....


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни