Та както казва Супер дизел всеки може да пресметне на колко хил. км му е кочината. пример: за автомобил на 300 000 км би било нормално да харчи окло 300 мл/1000 км ако нищо не е правено по мотора.Защото такъв пробег предполага поне мин. 6,7 годишен автомобил,опечени гумички на клапаните, поизносени сегменти, протекла гарнитурка и т. н. подобни, все нормални неща.Така наречената "нормална" стойност няма нищо общо с реалността, щото са някакви безумни цифри от порядъка на 1л/1000 км, каквато може да се очаква от дарак на 1 милион км, но не и от нов автомобил.
Разходна норма за масло
Започната от mbacho, 13 фев 2007 - 19:46:49
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 февруари 2007 - 23:59
#17
Публикувано 02 ноември 2007 - 12:00
Колеги, извинете ме че възобновявам тази тема, но не исках да спамвам форума и затова отнасям питането си тук.
Та, мойта Ц180 я карам основно в града и то на много къси разстояния. Имаше мнение, че при такава експлоатация ще се наложи да доливам доста често масълце
Аз обаче се си мисля, че ако сичко е наред не би трябвало да ми пипа маслото. Не мога да вярвам че харченето на масло е нещо нормално! Не и за Мерцедес
Нямам течове, на 180х.км. е и я карам с полусинтетика 10на40!
Моля да искажете заключителни коментари за да знам какво да правя, струва ли си да дам някой лев да ми сменят гумичките на клапаните, ъова ще бъде ли достатъчно, или просто да си доливам пък каквото сабя покаже
Та, мойта Ц180 я карам основно в града и то на много къси разстояния. Имаше мнение, че при такава експлоатация ще се наложи да доливам доста често масълце
Аз обаче се си мисля, че ако сичко е наред не би трябвало да ми пипа маслото. Не мога да вярвам че харченето на масло е нещо нормално! Не и за Мерцедес
Нямам течове, на 180х.км. е и я карам с полусинтетика 10на40!
Моля да искажете заключителни коментари за да знам какво да правя, струва ли си да дам някой лев да ми сменят гумичките на клапаните, ъова ще бъде ли достатъчно, или просто да си доливам пък каквото сабя покаже
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#18
Публикувано 02 ноември 2007 - 12:24
Колеги, извинете ме че възобновявам тази тема, но не исках да спамвам форума и затова отнасям питането си тук.
Та, мойта Ц180 я карам основно в града и то на много къси разстояния. Имаше мнение, че при такава експлоатация ще се наложи да доливам доста често масълце
Аз обаче се си мисля, че ако сичко е наред не би трябвало да ми пипа маслото. Не мога да вярвам че харченето на масло е нещо нормално! Не и за Мерцедес
Нямам течове, на 180х.км. е и я карам с полусинтетика 10на40!
Моля да искажете заключителни коментари за да знам какво да правя, струва ли си да дам някой лев да ми сменят гумичките на клапаните, ъова ще бъде ли достатъчно, или просто да си доливам пък каквото сабя покаже
Може и да не вярваш ама си харчи.Кола дето да не папа масло осте не е измислена.
Относно дали да сменяш гумички..... Ами когато 1 кола почне да гълта масло повече от едиколко си -всеки се надява да са гумички стот по лесно се оправя.Но по мои опит в 90% не е причината гумички ами проблема е в буталната група.
Личен съвет - Ако гори под 1 кило на 3-4 хиляди не бараи ни6то .Ако е пове4е едва ли е гумички..но то такв е реда -сменя гумички че е по лесно и ако не се оправи ............ясно по нататка.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#19
Публикувано 02 ноември 2007 - 12:34
Да де ама не ми се вярва мороретката да е духнала - все пак 180хиляди са нищо за мотора!
От друга страна не ми изпушва сутрин като я паля, което ме кара да си мисля че не са гумички
От друга страна не ми изпушва сутрин като я паля, което ме кара да си мисля че не са гумички
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#20
Публикувано 02 ноември 2007 - 12:44
Да де ама не ми се вярва мороретката да е духнала - все пак 180хиляди са нищо за мотора!
От друга страна не ми изпушва сутрин като я паля, което ме кара да си мисля че не са гумички
Аз досега цедес на 180 000км. не съм виждал!Имам предвид реални километри,а не по показание от таблото!Освен,ако не е доста нова колата!Както ти каза БРПИ-не барай нищо,че риска да ти скапят двигателя е голям!Като започне да гори по литър масло на 1000-2000км.-тогава!
#21
Публикувано 02 ноември 2007 - 12:48
Благодарен съм и на двама Ви за съветите - така и ще направя, няма да пипам нищо!
На следващата смяна да взема да сложа 15на40 или? Как мислите?
Що се отнася до километрите - толкова са щото от човека я взех, наистина доста е пазена, като я видите ще се убедите
На следващата смяна да взема да сложа 15на40 или? Как мислите?
Що се отнася до километрите - толкова са щото от човека я взех, наистина доста е пазена, като я видите ще се убедите
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#22
Публикувано 02 ноември 2007 - 13:17
Благодарен съм и на двама Ви за съветите - така и ще направя, няма да пипам нищо!
На следващата смяна да взема да сложа 15на40 или? Как мислите?
Що се отнася до километрите - толкова са щото от човека я взех, наистина доста е пазена, като я видите ще се убедите
Карай с 10/40,а ако си мераклия се хвърли в пълна синтетика 5/40!
#23
Публикувано 02 ноември 2007 - 13:23
А, някъде пишеше за 5на30 че уплътнявало и било мн.по-добре
То е по рядко и не виждам как би могло да уплътни
То е по рядко и не виждам как би могло да уплътни
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#25
Публикувано 02 ноември 2007 - 19:15
Ако искаш да ти покажа мойта Ц класа купена от балкан стар 93г. с сервизна книжка от там и е на 190к в момента обаче си харчи по 500-1л на смяна 10/40 кастрол. Обаче съм забелязал че при повече ръчка харчи повече мамицата муАз досега цедес на 180 000км. не съм виждал!Имам предвид реални километри,а не по показание от таблото!Освен,ако не е доста нова колата!Както ти каза БРПИ-не барай нищо,че риска да ти скапят двигателя е голям!Като започне да гори по литър масло на 1000-2000км.-тогава!
Извода е на 15г кола не може да не харчи , макар и на малко км....
W202 C180
#26
Публикувано 05 ноември 2007 - 14:22
Пичове, всичко е толкова относително за това "харчене", че край няма. Ако пришпориш даже и чисто нова кола с >200км/ч за 400-500км и си хапне половинка, гумички ли ще и сменяме какво? Зависи от маслото, от карането от мотора... И тая щека да не е градуирана като аптекарско шеше, че е ясно колко харчи за еди какъв си пробег. Има 2 белега там и докато е между тях - значи е ок. Естествено че е оптимално в средата и аз също го следя и проверявам един път в седмицата поне.Харч на масло ли? 50гр, 300гр.? Имахме една "Тема" тая кола маслото го харчеше наравно с бензина и при Петко се поддържаше, не беше издухан мотора, просто си го харчеше.
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни