Разходна норма за масло
Started by mbacho, 13 Feb 2007 - 19:46:49
25 replies to this topic
#1
Posted 13 February 2007 - 19:46
Ако някой има идея къде е описано нормалната разходна норма на С-180 1994 г./122 л.с/ за масло, ако обича да даде линк!Също ако някой нещо знае да каже.Благодаря предварително!
#2
Posted 14 February 2007 - 11:26
Така наречената "нормална" стойност няма нищо общо с реалността, щото са някакви безумни цифри от порядъка на 1л/1000 км, каквато може да се очаква от дарак на 1 милион км, но не и от нов автомобил. В случая се касае не нормалният разход на масло, а максималният, при това силно преувеличен. Номерът е, че така производителя си спестява разправиите с недоволни клиенти, които им се е наложило да капнат някой и друг милилитър масло между смените.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Posted 14 February 2007 - 18:13
Напълно съм съгласен с теб, но преди това карах Ауди 80, което харчеше по 0.5 литра на 10000 км и беше над 300 000 км. Тоз Мерджо който имам сега за 3000 км похарчи 0.5 л. пРОСТО ИСКАМ ДА РАЗБЕРА НОРМАЛНО ЛИ Е?Така наречената "нормална" стойност няма нищо общо с реалността, щото са някакви безумни цифри от порядъка на 1л/1000 км, каквато може да се очаква от дарак на 1 милион км, но не и от нов автомобил. В случая се касае не нормалният разход на масло, а максималният, при това силно преувеличен. Номерът е, че така производителя си спестява разправиите с недоволни клиенти, които им се е наложило да капнат някой и друг милилитър масло между смените.
#5
Posted 15 February 2007 - 12:04
Ами моят Мерцедес е на към 350 ККм, турбо, 6-цилиндров (все неща, дето вдигат разходът на масло) и за 10 000 км му доливам към 0,5 литра и то защото гледам нивото да му е постоянно около средата иначе може и без доливане.
Така погледнато, разход от 1 л/6000 км изглежда сравнително висок, но на твое място за сега не бих седнал да се притеснявам. Ако искаш може да пробваш маслото Castrol HIGH MILEAGE, което съдържа добавки, възвръщащи еластичността на гумените уплътнения.
Така погледнато, разход от 1 л/6000 км изглежда сравнително висок, но на твое място за сега не бих седнал да се притеснявам. Ако искаш може да пробваш маслото Castrol HIGH MILEAGE, което съдържа добавки, възвръщащи еластичността на гумените уплътнения.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#6
Posted 15 February 2007 - 20:47
Ами моят Мерцедес е на към 350 ККм, турбо, 6-цилиндров (все неща, дето вдигат разходът на масло) и за 10 000 км му доливам към 0,5 литра и то защото гледам нивото да му е постоянно около средата иначе може и без доливане.
Така погледнато, разход от 1 л/6000 км изглежда сравнително висок, но на твое място за сега не бих седнал да се притеснявам. Ако искаш може да пробваш маслото Castrol HIGH MILEAGE, което съдържа добавки, възвръщащи еластичността на гумените уплътнения.
Има ли вероятност бързо да изгаря маслото до средата на щеката за имерване на същото и след това да намали разхода на масло?
#8
Posted 15 February 2007 - 21:14
Ама у немско и маслото е масло и нафтата е нафта...., а ние тука караме с некви шльокавици....Ами моят Мерцедес е на към 350 ККм, турбо, 6-цилиндров (все неща, дето вдигат разходът на масло) и за 10 000 км му доливам към 0,5 литра и то защото гледам нивото да му е постоянно около средата иначе може и без доливане.
Така погледнато, разход от 1 л/6000 км изглежда сравнително висок, но на твое място за сега не бих седнал да се притеснявам. Ако искаш може да пробваш маслото Castrol HIGH MILEAGE, което съдържа добавки, възвръщащи еластичността на гумените уплътнения.
#9
Posted 15 February 2007 - 21:21
Интересен факт е че повечето Мерцедеси ако им сипеш повече масло от средата на щеката,ще го изгорят и ще си стигне до средното положение и няма да го бара от там.Аз по погрешка вместо 5,бях сипал 5,5л.Не ми се играеше да го смуча...За 1000 км тази горница изчезна и като се кротна маслото на средата изкара до смяната му на 7500 км.Има ли вероятност бързо да изгаря маслото до средата на щеката за имерване на същото и след това да намали разхода на масло?
#10
Posted 15 February 2007 - 21:30
Вярно е..и не само на мерцедес,де..и ако е синтетика,изчакай няколко часа за по-правилно измерване на нивото,когато го проверяваш.
Blood, Sweat and Diesel !
#11
Posted 19 February 2007 - 20:30
В руски сайт, където е дадена инструкция по експлоатация и ремонт е описано че за 10000 км мах 1 л масло е нормалната разходна норма на синтетично масло (5w40)за този модел/С-класа/
#12
Posted 19 February 2007 - 20:41
То хубаво така пише,ама е относително-ако я запалиш и караш непрекъснато 10000км.може и по-малко масло да изгори!Ама,ако караш градско на къси разстояния-т.е. мотора все е недозагрял разхода ще се вдигне!И 2 литра на 10000км да изяде нямай грижа!Пак да кажа,че това е само лично мое мнение!Така,че това да ти е проблема!
#13
Posted 20 February 2007 - 15:18
ай стига де литър-дваТо хубаво така пише,ама е относително-ако я запалиш и караш непрекъснато 10000км.може и по-малко масло да изгори!Ама,ако караш градско на къси разстояния-т.е. мотора все е недозагрял разхода ще се вдигне!И 2 литра на 10000км да изяде нямай грижа!Пак да кажа,че това е само лично мое мнение!Така,че това да ти е проблема!
дрън дрън аз като смених гумичките (е приди това гореше 4-5 литра на 14 000) да съм долял 300грама за 10к км, а на фиатката за 11к нито грам
мое лично мнение - повече от половин литър на 10 000 е много т.е. има някакъв проблем
#14
Posted 20 February 2007 - 16:35
ай стига де литър-два
дрън дрън аз като смених гумичките (е приди това гореше 4-5 литра на 14 000) да съм долял 300грама за 10к км, а на фиатката за 11к нито грам
мое лично мнение - повече от половин литър на 10 000 е много т.е. има някакъв проблем
[/quote]
Абсолютно си прав колега!! Моя хладилник е на 340 000хил. км.и не доливам нищо от смяна до смяна Нещата които доливам са ракия и бира
дрън дрън аз като смених гумичките (е приди това гореше 4-5 литра на 14 000) да съм долял 300грама за 10к км, а на фиатката за 11к нито грам
мое лично мнение - повече от половин литър на 10 000 е много т.е. има някакъв проблем
[/quote]
Абсолютно си прав колега!! Моя хладилник е на 340 000хил. км.и не доливам нищо от смяна до смяна Нещата които доливам са ракия и бира
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#15
Posted 21 February 2007 - 17:09
Мойта кола(190,2.5Д) е на 450к км. и си хапваше по 0.5л. на 10к км.,ама с минерално Лемфйордер(15в-40),и то при положение че има слаб теч от семеринга на коляновия вал отпред.Сега сложих 10в-40 на Есо полусинтетика пък като направи 10к км. ще видим колко ще е "хапнала".
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users