Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

7 Години един и същ проблем124 260Е


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#16 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 януари 2014 - 19:07

Мегаскуирт ще ти излезе грубо около 1000лв със бобините, рейка, инжектори, най елементарната мега 1, нова инсталация на двигателя (то нищо от старата не се ползва) и настройка.. Зависи естествено кой ти я прави, чувал съм за суми от сорта на 2000лв за 4 цилиндров двигател.. :D Но там филма е с добрата настройка, трябва човека да разбира, за това пък ще забравиш за каквито и да е проблеми с механичния инжекцион, както и с дистрибуторната капачка. Ако 7 години си сменял по 2 пъти на година кабели и капачка, вече сигурно няколко пъти си ги дал тия пари


  • 0
Follow your own star...

#17 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2014 - 20:23

Благодаря за инфото колеги ! И за снимката !


  • 0

#18 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Публикувано 23 януари 2014 - 09:46

Да-а-а. Първо си мислихме, че проблема е в неоригиналните капачки - изключихме го.

Второ открихме по-тънкото уплътнение и купих оригинално така, че и това е изключено.

Колкото до херметизацията е ясно, че задълбочава проблема.

Прорезите отдолу вероятно нямат общо с дишането  - така мисля защото /не съм специалист а само разсъждавам/ - ако се вгледате прорезите са извън обсега на уплътнението

За това - взех една италианска капачка и смятам да  разпробия 3мм отвор зад уплътнението с идеята да стане нещо като клапанче - т.е. - при загряване на въздуха да пропуска навън  и при охлаждане навътре - не. Ще опитам и с обикновен отвор “към атмосферата“ и още един два варианта и ще видим.

Пожелайте ми успех с експериментите. 

Ако успея заминавам за НАСА!  :)


  • 1
MB-моето бъдеще!?

#19 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 януари 2014 - 10:02

Това което аз знам е че на БМВ-тата Е36 имат проблем с конденз на фаровете...и пробиват по една дупчица Ф6 и проблема се решава.Дано ти е от полза ;)
  • 0

#20 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 януари 2014 - 12:03

Amи успех и пиши кaк е резултaтa.
  • 0

#21 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2014 - 12:16

Това което аз знам е че на БМВ-тата Е36 имат проблем с конденз на фаровете...и пробиват по една дупчица Ф6 и проблема се решава.Дано ти е от полза ;)

Тройката е най-балкански-синдромно застъпения автомобил :) Царе сме на мунинга. Голфът отдавна отстъпи безславно.
Фаровете имат заводски отдушници отдолу, които след като ги покарат из кърищата и нивите малко, (с цел автоматично отстраняване на ненужни кори, подкалници и водобрани под колата), се задръстват отвън навътре. Освен това ксеноните и лед габаритите са студени крушки и не махат влагата от температурната разлика зад и пред фара. Т.е. при мотора е топло, навън при стъклото е студено. Поне габаритът трябва да е с нажежаема жичка, помага.
Просто се разглобяват фаровете, почистват отдушниците и всичко си идва на мястото :)
На нито една Е36ица не са ми се запотявали фаровете.
Аз не бих пробил дистрибутора. На жигулардота и москвичи не го правеха междублоковите академици, на Бенц ли точно...?
  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#22 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Публикувано 23 януари 2014 - 12:55

Тройката е най-балкански-синдромно застъпения автомобил :) Царе сме на мунинга. Голфът отдавна отстъпи безславно.
Фаровете имат заводски отдушници отдолу, които след като ги покарат из кърищата и нивите малко, (с цел автоматично отстраняване на ненужни кори, подкалници и водобрани под колата), се задръстват отвън навътре. Освен това ксеноните и лед габаритите са студени крушки и не махат влагата от температурната разлика зад и пред фара. Т.е. при мотора е топло, навън при стъклото е студено. Поне габаритът трябва да е с нажежаема жичка, помага.
Просто се разглобяват фаровете, почистват отдушниците и всичко си идва на мястото :)
На нито една Е36ица не са ми се запотявали фаровете.
Аз не бих пробил дистрибутора. На жигулардота и москвичи не го правеха междублоковите академици, на Бенц ли точно...?

Е благодаря, но смятам да опитам, Това да си караш колата само на 80 градуса разстояние и да се излгаш вечно по светофарите е най малкия проблем. Вманячих се по 2 причини - 1 отне ми удоволствието от спокойното шофиране, а при 124 Е260 4МАТИК ТО Е ГОЛЯМО

                  - 2 Да не дава господ да ме изостави в момент когато на някой от близките ми здравето или живота са застрашени. Хирург съм и от тази гледна точка не правя компромиси.

Приемам всякакви идеи и съвети.

МИСЛЕТЕ МОМЧЕТА!!!


Този пост е редактиран от D-R. VO: 23 януари 2014 - 12:59

  • 0
MB-моето бъдеще!?

#23 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 януари 2014 - 14:28

Спокойно можеш да пробваш със спрея преди да пробиваш.Предполагам след толкова нерви не ти е за 10 лв.


  • 0

#24 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 23 януари 2014 - 18:51

Момчета и моята МБ/260 ги прави тези номера нон стоп, особено зимата и след обилен дъжд! Понякога ми идва да я подпаля, но ...... . Нещо немецът не в измислил нещата както трябва. 

Винаги сутрин пали от 1/4 оборот и до 80 градуса работи перфектно. После започва леко да прекъсва и в момента в който и изспусна оборотите под 1 000 гасне и се сещате какво става, особено когато е на кръстовище -:). На всички инженери в МБ започват да им горят ушите от споменаване на кръвните им роднини и от двата пола!

Водач съм на МПС от 1971г. Що коли съм сменил, но такова недомислено изпълнение, като това на МБ не съм виждал!

Нито нова капачка, нито нов палец, нито нов гумен уплътнител решиха проблема. Просто от делкото до свещите не отива ток. До делкото всичко е ОК и след него - няма никой! А свалянето на капачката на делкото, особено когато е студено е "малък празник". Единият болт, който е от долу е наврян на Къндьо в г......а! Без малка тресчьотка, удължител и много търпение няма отвиване! Но така е - не може хем душата в рая, хем онази работа в ........! Да съм си купил МБ с 4-ри цилиндъра!

Отначало, колеги по съдба и неволя, имаше много конденз в капачката, но в последно време кондензът е много по-малко и пак си го прави номера. Особено зимата, като достигне работна температура малко над 80 градуса не пропуща да ми скъса нервите. Добре, че вече съм и свикнал и я оставям за около 1 - 2 ч. и после пали от четвърт оборот и няма повече ядове! 

Интересно, че прорезите на дестрибутурната капачка са отдолу - Защо!? Идеята на колегата за малка дупчица никак не я лоша. И аз съм го мислил, но все не ставам мукает да го направя. Колко му е на старата капачка да и пусна една бургия. По-лошо не може да стане!

Моля, всеки които се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели. Все от някъде ще изкочи решението на проблема, ако, дотогава, ние потърпевшите не сме си сменили колите -:), но все ще е от полза.

Здраве и успех!


  • 0

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2014 - 22:03

Външна изолация на капачката, :D

 

fw7nz8.jpg

 

казвам вим ви аз че Шаша е масов, вие "не вервате"

 

Конденз без влага не става, как и да го мислиме, все до уплътненията опираме, от де да иде тоя конденз...ако е сухо от кво ще се образува.. :flag


Този пост е редактиран от Вай Басо: 23 януари 2014 - 22:06

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 23 януари 2014 - 23:13

Външна изолация на капачката, :D

 

fw7nz8.jpg

 

казвам вим ви аз че Шаша е масов, вие "не вервате"

 

Конденз без влага не става, как и да го мислиме, все до уплътненията опираме, от де да иде тоя конденз...ако е сухо от кво ще се образува.. :flag

Плюс казаното от Майстора , с един сушоар да се нагрее капачката и палеца и хубаво да се обдухат от влагата. Така да се затвори максимално бързо и да се пробва дали пак ще се появи конденз ..

П.П лятото като си отварях да си чистя фаровете ги обдухвам и изсушавам перфе , инъче после се появява конденз..


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#27 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2014 - 23:21

Само при мен ли не се вижда снимката на външна изолация от Вай Басо?


  • 0

#28 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 23 януари 2014 - 23:26

И при мен не се вижда.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#29 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 23 януари 2014 - 23:44

Снимката беше на друг вид външна изолация.. :D


  • 1
Follow your own star...

#30 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Публикувано 24 януари 2014 - 09:46

Между другото ми щукна идея - да взема отнякъде безопасно вакуум който да изсмуква от капачката парата като загрее, защото тя е проводник и ошашавя искрата.

Тези дни ще експериментирам пък ще видим.


  • 0
MB-моето бъдеще!?




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни