Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

7 Години един и същ проблем124 260Е


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#1 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Публикувано 18 януари 2014 - 18:16

Здравейте всички! Писна ми от този проблем и за това поствам в общия форум. Ако се прецени преместете темата.

От 7 години сменям по две дистрибуторни капачки на година заради конденз. Тази зима се установи, че уплътнението зад нея е с милиметър по тънко и го смених с оригинално - 50 кинта. Няколко дни некаране в мъглата и-и-и същия проблем. От бубината до свещите включително всичко е на 6 месеца поради планов ремонт на клапани и глава. Симптоми - до 80 градуса - без проблеми, след което започва да тресе и гасне на ниските обороти. Следва сваляне на капачка, почистване на конденза и изчезване на проблемите. До следващия път, т.е през 2-3-4дни ако е влажно до 1 път месечно през лятото. м103 мотор - дистрибутора е отпред и горе, механизма на действие на конденза ми ясен. Но мамка му откъде се взема!? Опитах дори херметизация със силикон на дистрибуторната капачка и нъцки. ДАЙТЕ АКЪЛ МОЛЯ, ЩОТО МОЯ НЕ МИ СТИГА.

И ВЪПРОС №2 ---- МЕГАСКУИРТ - КОЛКО ЩЕ МИ СТРУВА, ЩЕ РЕШИ ЛИ ПРОБЛЕМА И АКО ДА ПО-НАДЕЖДЕН ЛИ Е ОТ ОРИГИНАЛНАТА ПОСТАНОВКА2

 


Този пост е редактиран от D-R. VO: 18 януари 2014 - 18:18

  • 0
MB-моето бъдеще!?

#2 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2014 - 11:57

Колеги сме и по проблема. Само дето е по рядко. Със силикона мисля , че даже ще зачести конденза. Ще следя темата за да видя знаещите какво решение ще предложат.

Този пост е редактиран от valyon: 19 януари 2014 - 11:58

  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2014 - 12:29

Здрави странични кори и долна под мотора, са от голямо значение при вас. 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 19 януари 2014 - 12:35

Мега не ти трябва :)


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#5 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 януари 2014 - 13:12

Наско е прав, Мега не  ти трябва ще си скубеш само косите. Аз също съм с М103 и имам всички кори под отстрани и даже подкалници отпред и преди ми правеше конденз да не кажа, че и сега го прави. Сменил съм дистрибуторна капачка и палец и спря да ми прави парчета макар ,че и аз съм с Мега. Преди да си сменя капачката с палеца палеше много трудно зимата особено като не съм карал колата продължително време, в момента в който започна да я карам по дълго и редовно колата си палеше и не прекъсваше но щом я оставя 2-3 дни и мотора не е пален веднага прави конденз и неще да пали. Трябва да се кара редовно колата по дълго тогава температурата на мотора изпарява конденза и няма ядове. Вече ако си сложиш Мега и друго запалване с бобини може и да няма къде да ти прави конденз, но там филма е голям и трябва да имаш надежден човек който да ти направи много читави настройки на Мегата в различните режими.

Дефакто ако си караш колата на къси разтояния и за кратко няма да можеш да изпариш конденза още повече ,че влажноста в България през зимата е към 84% и все пак не е нормално да се появява този конденз толкова често и да ти пречи на запалването. Да не би датчика на коляновия вал да се епрецакъл и да ти прави парчета при палене.


  • 0

#6 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Публикувано 19 януари 2014 - 19:17

Корите са здрави и колата я карам всеки ден между 15 и 30 километра Софийско. Тъпо е като започне да се дави и гасне по светофарите,  да не говорим че удави ли се веднъж, няма палене тоя двигател- големичък е. А на студено пали от четвърт.


Този пост е редактиран от D-R. VO: 20 януари 2014 - 18:12
Големи букви

  • 0
MB-моето бъдеще!?

#7 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Мнения:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Публикувано 21 януари 2014 - 16:29

Струва ми се, че проблема е в липсата на отдушник. Херметизацията е вредна в случая. Уплътнението предпазва от вода при миене на двигателя, но някъде трябва да има отдушник - не може тая вода да не се изпарява и да не излита от някъде. На колите с дистрибутор, които съм карал, винаги има странично отворче около 1мм (не помня дали е на капачката или на самия дистрибутор. Трябва да се намери и почисти евентуално. Същото се отнася и за капака над свещите при инжекционите - някъде трябва да има нарочна пролука да се изпарява кондензата, без опасност при миене да се напълни при свещите с вода. То при тия остарели ел.инсталации миенето на двигателя е противопоказно... :wacko


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 януари 2014 - 17:30

Здравей колега,имах такъв проблем с една от колите ми.Не се караше обаче редовно зимния период и правеше конденз.Препоръчаха ми спрей на лики моли който се използва и за плавателни машини(яхти,скутери,джетове),който е електропроводим.След подсушаване се пръска обилно и трябва да ти кажа че проблема се реши на 90%.За съжаление това беше отдавна и не си спомням точно името,но при обяснение в магазин където продават лики моли,би трябвало да знаят какво да дадат.Имаше някаква индикация напомняща вд 40,но разликата е че е електропроводим.


  • 1

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2014 - 18:55

Не е бил електропроводим, ;)

 

...ако напръскаш в капачката с нещо токопроводящо, искрата ще се ошашави а гърмежите ще са като на нова година.

 

Обаче инфото за спрея ще помогне на много хора! ...проблема е масов ..Браво! :flagmbcb


Този пост е редактиран от Вай Басо: 21 януари 2014 - 21:44

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 януари 2014 - 19:37

Значи аз като смених дистрибуторната капачка с палеца проблема изчезна, даже и като не я карам по дълго пак си пали. Затова можеби проблема е някъде другаде, а на корпуса си има отдушник за да се изпарява влагата.


  • 0

#11 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2014 - 19:48

Някой може ми да пусне снимка на този отдушник ?


  • 0

#12 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 януари 2014 - 22:03

Tрудна работа, това значи някой да си свали капачката, за да снима. А капачката на 103 се сваля малко гадно. На вътрешния борд, на самата капачка има на 3 места нарези, мисля ,че отдолу на корпуса на същите места имаше пак същите нарези.


  • 0

#13 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 21 януари 2014 - 22:55

Sharky e прав на корпуса има малки нарези . А на голфа направо си има дупка 10 мм към атмосферата :D


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#14 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2014 - 11:19

Някой може ми да пусне снимка на този отдушник ?

Аз имам М103 мотор 2.6, но до сега за 3 години не съм имал такива ядове. Веднъж съм си чистил мотора и то беше като я взех, но с нафта, четка и после обезмаслител Меглио. Накрая с вода под ниско налягане. Не съм сменял капачка нито палец, само веднъж я отворих да я погледна и я зачистих, ама.

Качвам снимка на капачка от М103, виждат се отдушниците (прорези)

verteiler12ejbe.jpg


  • 0

#15 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2014 - 12:16

Преди зимата зачистване на капачката и изплакване с нафта обилно и проблема предполагам няма да се появява редовно през зимата.


  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни