Мегаскуирт ще ти излезе грубо около 1000лв със бобините, рейка, инжектори, най елементарната мега 1, нова инсталация на двигателя (то нищо от старата не се ползва) и настройка.. Зависи естествено кой ти я прави, чувал съм за суми от сорта на 2000лв за 4 цилиндров двигател.. Но там филма е с добрата настройка, трябва човека да разбира, за това пък ще забравиш за каквито и да е проблеми с механичния инжекцион, както и с дистрибуторната капачка. Ако 7 години си сменял по 2 пъти на година кабели и капачка, вече сигурно няколко пъти си ги дал тия пари
7 Години един и същ проблем124 260Е
Started by D-R. VO, 18 Jan 2014 - 18:16:20
42 replies to this topic
#16
Posted 22 January 2014 - 19:07
Follow your own star...
#17
Posted 22 January 2014 - 20:23
Благодаря за инфото колеги ! И за снимката !
#18
Posted 23 January 2014 - 09:46
Да-а-а. Първо си мислихме, че проблема е в неоригиналните капачки - изключихме го.
Второ открихме по-тънкото уплътнение и купих оригинално така, че и това е изключено.
Колкото до херметизацията е ясно, че задълбочава проблема.
Прорезите отдолу вероятно нямат общо с дишането - така мисля защото /не съм специалист а само разсъждавам/ - ако се вгледате прорезите са извън обсега на уплътнението
За това - взех една италианска капачка и смятам да разпробия 3мм отвор зад уплътнението с идеята да стане нещо като клапанче - т.е. - при загряване на въздуха да пропуска навън и при охлаждане навътре - не. Ще опитам и с обикновен отвор “към атмосферата“ и още един два варианта и ще видим.
Пожелайте ми успех с експериментите.
Ако успея заминавам за НАСА!
MB-моето бъдеще!?
#19
Posted 23 January 2014 - 10:02
Това което аз знам е че на БМВ-тата Е36 имат проблем с конденз на фаровете...и пробиват по една дупчица Ф6 и проблема се решава.Дано ти е от полза
#20
Posted 23 January 2014 - 12:03
Amи успех и пиши кaк е резултaтa.
#21
Posted 23 January 2014 - 12:16
Тройката е най-балкански-синдромно застъпения автомобил Царе сме на мунинга. Голфът отдавна отстъпи безславно.Това което аз знам е че на БМВ-тата Е36 имат проблем с конденз на фаровете...и пробиват по една дупчица Ф6 и проблема се решава.Дано ти е от полза
Фаровете имат заводски отдушници отдолу, които след като ги покарат из кърищата и нивите малко, (с цел автоматично отстраняване на ненужни кори, подкалници и водобрани под колата), се задръстват отвън навътре. Освен това ксеноните и лед габаритите са студени крушки и не махат влагата от температурната разлика зад и пред фара. Т.е. при мотора е топло, навън при стъклото е студено. Поне габаритът трябва да е с нажежаема жичка, помага.
Просто се разглобяват фаровете, почистват отдушниците и всичко си идва на мястото
На нито една Е36ица не са ми се запотявали фаровете.
Аз не бих пробил дистрибутора. На жигулардота и москвичи не го правеха междублоковите академици, на Бенц ли точно...?
#22
Posted 23 January 2014 - 12:55
Тройката е най-балкански-синдромно застъпения автомобил Царе сме на мунинга. Голфът отдавна отстъпи безславно.
Фаровете имат заводски отдушници отдолу, които след като ги покарат из кърищата и нивите малко, (с цел автоматично отстраняване на ненужни кори, подкалници и водобрани под колата), се задръстват отвън навътре. Освен това ксеноните и лед габаритите са студени крушки и не махат влагата от температурната разлика зад и пред фара. Т.е. при мотора е топло, навън при стъклото е студено. Поне габаритът трябва да е с нажежаема жичка, помага.
Просто се разглобяват фаровете, почистват отдушниците и всичко си идва на мястото
На нито една Е36ица не са ми се запотявали фаровете.
Аз не бих пробил дистрибутора. На жигулардота и москвичи не го правеха междублоковите академици, на Бенц ли точно...?
Е благодаря, но смятам да опитам, Това да си караш колата само на 80 градуса разстояние и да се излгаш вечно по светофарите е най малкия проблем. Вманячих се по 2 причини - 1 отне ми удоволствието от спокойното шофиране, а при 124 Е260 4МАТИК ТО Е ГОЛЯМО
- 2 Да не дава господ да ме изостави в момент когато на някой от близките ми здравето или живота са застрашени. Хирург съм и от тази гледна точка не правя компромиси.
Приемам всякакви идеи и съвети.
МИСЛЕТЕ МОМЧЕТА!!!
Edited by D-R. VO, 23 January 2014 - 12:59 .
MB-моето бъдеще!?
#23
Posted 23 January 2014 - 14:28
Спокойно можеш да пробваш със спрея преди да пробиваш.Предполагам след толкова нерви не ти е за 10 лв.
#24
Posted 23 January 2014 - 18:51
Момчета и моята МБ/260 ги прави тези номера нон стоп, особено зимата и след обилен дъжд! Понякога ми идва да я подпаля, но ...... . Нещо немецът не в измислил нещата както трябва.
Винаги сутрин пали от 1/4 оборот и до 80 градуса работи перфектно. После започва леко да прекъсва и в момента в който и изспусна оборотите под 1 000 гасне и се сещате какво става, особено когато е на кръстовище -. На всички инженери в МБ започват да им горят ушите от споменаване на кръвните им роднини и от двата пола!
Водач съм на МПС от 1971г. Що коли съм сменил, но такова недомислено изпълнение, като това на МБ не съм виждал!
Нито нова капачка, нито нов палец, нито нов гумен уплътнител решиха проблема. Просто от делкото до свещите не отива ток. До делкото всичко е ОК и след него - няма никой! А свалянето на капачката на делкото, особено когато е студено е "малък празник". Единият болт, който е от долу е наврян на Къндьо в г......а! Без малка тресчьотка, удължител и много търпение няма отвиване! Но така е - не може хем душата в рая, хем онази работа в ........! Да съм си купил МБ с 4-ри цилиндъра!
Отначало, колеги по съдба и неволя, имаше много конденз в капачката, но в последно време кондензът е много по-малко и пак си го прави номера. Особено зимата, като достигне работна температура малко над 80 градуса не пропуща да ми скъса нервите. Добре, че вече съм и свикнал и я оставям за около 1 - 2 ч. и после пали от четвърт оборот и няма повече ядове!
Интересно, че прорезите на дестрибутурната капачка са отдолу - Защо!? Идеята на колегата за малка дупчица никак не я лоша. И аз съм го мислил, но все не ставам мукает да го направя. Колко му е на старата капачка да и пусна една бургия. По-лошо не може да стане!
Моля, всеки които се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели. Все от някъде ще изкочи решението на проблема, ако, дотогава, ние потърпевшите не сме си сменили колите -, но все ще е от полза.
Здраве и успех!
#25
Posted 23 January 2014 - 22:03
Външна изолация на капачката,
казвам вим ви аз че Шаша е масов, вие "не вервате"
Конденз без влага не става, как и да го мислиме, все до уплътненията опираме, от де да иде тоя конденз...ако е сухо от кво ще се образува..
Edited by Вай Басо, 23 January 2014 - 22:06 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Posted 23 January 2014 - 23:13
Външна изолация на капачката,
казвам вим ви аз че Шаша е масов, вие "не вервате"
Конденз без влага не става, как и да го мислиме, все до уплътненията опираме, от де да иде тоя конденз...ако е сухо от кво ще се образува..
Плюс казаното от Майстора , с един сушоар да се нагрее капачката и палеца и хубаво да се обдухат от влагата. Така да се затвори максимално бързо и да се пробва дали пак ще се появи конденз ..
П.П лятото като си отварях да си чистя фаровете ги обдухвам и изсушавам перфе , инъче после се появява конденз..
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#27
Posted 23 January 2014 - 23:21
Само при мен ли не се вижда снимката на външна изолация от Вай Басо?
#28
Posted 23 January 2014 - 23:26
И при мен не се вижда.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#29
Posted 23 January 2014 - 23:44
Снимката беше на друг вид външна изолация..
Follow your own star...
#30
Posted 24 January 2014 - 09:46
Между другото ми щукна идея - да взема отнякъде безопасно вакуум който да изсмуква от капачката парата като загрее, защото тя е проводник и ошашавя искрата.
Тези дни ще експериментирам пък ще видим.
MB-моето бъдеще!?
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users