Детско столче на предна седалка Не се слага!
Грешката е моя,за което се извинявам!Почти съм сигурен,че преди години закона забраняваше поставянето/сядането на деца отпред,но явно са го променили.
Posted 06 June 2015 - 16:00
Детско столче на предна седалка Не се слага!
Posted 08 June 2015 - 10:37
Киберпич,къде прочете,че съм казал за слагане на резистори и глупусти.Изказвате се без да прочетете някои неща за който спорите.Кантара е точно за това,да определи отпред дали е дете,възрастен човек или чанта.Това,че се изолира със стардиагнозата е по-добрия вариант от не работеща система и не е никакъв проблем.От завода излизат и мерцедеси без кантар така че не е такъв голям проблем.Всеки си избира какво да направи за собствената си безопасност.Попитахте ме дадох отговор,не ми се занимава с спорене и глупости........
До Кдл,твърдиш,че си запознат добре със Стар диагнозата,а не знаеш основни работи.Примерно как се задеиства чек лампата,че се слага детско столче отпред,че ербек системата следи и чрез закопчаването на коланите-отпред,дали има човек там.
- темата за решение на проблем с кантара с резистор(и) съм я засегнал , не защото ти си споменал за нещо такова, а защото при много от по-старите модели на повечето марки това е едно от решенията които работи. (НО там всичко е на доста по "примитивно" ниво, което не значи че е лошо - spacegrade техниката е примитивна защото е по-надеждна и защото по-лесно се обслужва при дефектиране)
- продължавам с кантара. ако се деактивира софтуерно ( стар диагноза ) как колата ще реши има ли или няма човек на пасажерската седалка? ако приемем че системата от въздушните възглавници ще се задейства, при изключен кантар, то как би реагирала системата която се грижи за пасажерския колан. Ако мисли че има постоянно човек , то ще подава колана постоянно и още по дразнещото - ще пуска аларма за незакопчан колан на пасажера.
Като за подаването на колана не съм сигурен дали кантара има превес и дали изобщо се използва. Там със сигурност се следи и дали е отворена пасажерската врата преди запалване или след като вече е запалено е отворена и затворена - тогава подава колана.
уважавам изключително много знанията и опита на всички колеги във форума и извън него. целта на намесването ми в темата е да изясня за себе си , а предполагам и за колеги които са заинтересувани, как би работила системата при съответните решения по нея , а не да влизам в спорове или да налагам мое мнение.
Edited by cyberpig1, 08 June 2015 - 10:40 .
Posted 08 June 2015 - 17:25
@chochone, не споря. Не съм пипал Стар повече от 2-3 години вече.
Надявам се не се чувстваш засегнат затова, че хора с малко технически познания (нямам Star), които цял живот се занимават с повече или по-малко известни софтуери, могат да се справят с нещо, предназначено за хора, работещи в дилърства, с елементарни компютърни познания, по разни знайни и незнайни градове и градчета из света, след кратко обучение? Ако да, извинявай. Коригирам се и спирам да пиша, че имам идея какво е то Star.
Едва ли някой от писалите в темата търси повод за дразга, че да се засягаш.
Сега по темата със столчето:
Не говорим за детско кошче, говорим за детско столче. Принципно детското кошче престава да се ползва доста рано и е желателно да се ползва възможно най-рядко, но както и да е. Да не го обръщаме на бащинство.
От чисто технологична гледна точка:
Една от причините да си продам SLK-то беше, че няма как да возя дете, освен ако не е в BabySmart столче. Еми... аз такова нямам, имам друго. Съмнявам се и много хора да имат точно такова столче м/у нас.
Също така: аз досега Isofix на предна седалка не съм видял, няма и да видя... вероятно има причина.
Понеже все още си пазя упътването на SLK-то, ето и малко картинки от него.
Уловката: остава страничният бег, но гаси предния, когато засече BabySmart.
Аз съм виждал и 2.5-3 годишно дете да се вози право на седалката на Корса, по пътя към Смолян, но това е съвсем различна тема.
P.S. Относно колана, прав си, не го обмислих. На един познат преди години му гръмна и вторият бег при удар, след залъгалка, без да има човек на седалката. Но колата не е Мерцедес и със сигурност беше със single-stage airbag, понеже беше преди 2000г. Може да е бил боднал залъгалка в закопчалката на колата, както доста хора правят. Не знам.
Posted 08 June 2015 - 19:33
SRS систимата се отличава от airbag
точно по това че ако не е закопчан колана не
се задейства
кантарчето е сложено да определи колко е тежък човека
и коя степен да се задейства
ако е изключено се задейства втора степен
Posted 08 June 2015 - 19:40
Posted 08 June 2015 - 21:32
При изключен кантар няма да има аларма за закопчаване на колана на пасажера,както и подаване на същия без да има нужда от него ,ама това е друг бира.По желание на притежатела на автомобила може и при работещ кантар пак да се изключи алармата......
Ники това което пишеш е така и не е така.При w211 има две степени на надуване на възглавниците,но на по-старите като 210 и на долу е едно гърменето.Така,че си мисля,че кантара е точно за това да определи не колко е тежък човека и каква степен на отваряне на възглавницата да задейства,а дали човека е дете или е възрастен човек-пак според теглото.Това последното не съм го чел някъде,а просто разсъждавам логично-според мен.
Edited by chochone, 08 June 2015 - 21:40 .
Posted 09 June 2015 - 00:47
Сами, продават се, но 300лв за 2 залъгалки втора употреба... Не знам дали си гледал, но за сходна сума се намират разкошни столчета Recaro, чисто нови
И като оповръща един път тапицерията, нещо в теб се пречупва необратимо.
A и от МБ са тарикати, 3 типа столче по минимум 600$ всяко (най-ниската цена, без доставка, мита, ДДС, която намерих).
Recaro Young Sport e 9-36kg и е около 200Eur версията с Isofix след малко ровене за по-добра цена.
Posted 09 June 2015 - 19:29
Май е време модератор да раздели двете теми, защото нямат нищо общо и човек би се объркал, особено ако търси отговори по втората
ПС: Оправих колата. Колегата Chochone бе прав. Оказа се софтуерно деактивирана лампата за мое най-голямо учудване ( на база на познанията ми за др марки коли)
Благодаря на всички Ви за помощта!!!
Posted 03 January 2016 - 00:48
Май е време модератор да раздели двете теми, защото нямат нищо общо и човек би се объркал, особено ако търси отговори по втората
ПС: Оправих колата. Колегата Chochone бе прав. Оказа се софтуерно деактивирана лампата за мое най-голямо учудване ( на база на познанията ми за др марки коли)
Благодаря на всички Ви за помощта!!!
Здрваей колега, можеш ли да посъветваш къде/кой оправи check engine лампата, че и при мен не свети, а се съмнявам да е изгоряла крушката? Благодаря предварително.
Posted 06 February 2020 - 09:23
0 members, 1 guests, 0 anonymous users