Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Спирачна течностза w210 E200 компресор


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#16 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 януари 2014 - 11:04

Колега тази свещ е произведено от bosch за Мерцедес за това има логото.

Те са за влагане в оторизираните сервизи на фирмата Daimler AG.

Тази е сменявана в сервиз на фирмата,но е за второ влагане затова е със спец.номер на bosch.

За първо влагане са с емблемата на производителя bosch,но партномер и логото на Daimler AG.

Мога да Ти покажа такава свещ с лого,но произведена от Beru,ако ги намеря в мазето.

 

В Балканстар се продават еднолитрови туби с моторно масло.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#17 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 януари 2014 - 14:11

Здравейте колеги.

 

Да ви се похваля.

Днес сменихме маслото на спирачките и съединителя (те са в едно казанче).

Значи горе в казанчето течността бистра и прозрачна,жълтеникава една такава като нова.Даже майстори ми разправя тя май ти е сменяна виж колко е бистра.Но аз настоявах да я сменим, първо защото трябва да се сменя на 2 години, а не се знае кой и кога я е сменял тази течност.И второ защото педала на съединителя ми беше много твърд, и често се връщаше бавно, което ми причиняваше неудобство при изключване от скорост.

 

 Източи я майсторчето течността от апаратите и пробката на съединителя.Потече черна и гъста течност....!?!?!

В казанчето като нова, а вътре черна.

 

Както и да е смени я той и....съединителя ми омекна, изчезна забавянето при връщането му и от там неудобството при сменяне на скорости.Като че ли колата започна и да спира още по добре.

 

Много съм доволен, че с тази профилактика се оправиха тези проблеми.Бяха ме наплашили разни майстори че са някакви помпи заминали,че съединителя бил до половината заминал и се били обърнали наопаки диска и не знам си какво, че демпфера ми бил за смяна, абе все неща по 400-500-600 лв и нагоре.

 

Сега остава да си намеря комплект читави гарнитури (протекли са гарнитурата на главата и на картера е поомаслена) и предните амортисьори са ми по изпуснали и колата става перфектна :-)

 

Поздрави :_)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни