Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изгорял преден САМ модул решения177 к.с., 2004 година


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2014 - 11:54

Лоста е.

 

В случая ГЛАВАТА на диагностиката подкарва релето което се намира в сам модула, това говори че сама е здрав и насочва че причината е в единственият останал компонент за задействане на услугата. 

 

Отваряй лоста от капачката му отгоре и почиствай ламаринената му котвичка и контактите с които контактува, докато не се скапе хептен.

 

Образувалият се нагар ебава работата!


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 31 януари 2014 - 15:30

Лоста е.

 

В случая ГЛАВАТА на диагностиката подкарва релето което се намира в сам модула, това говори че сама е здрав и насочва че причината е в единственият останал компонент за задействане на услугата. 

 

Отваряй лоста от капачката му отгоре и почиствай ламаринената му котвичка и контактите с които контактува, докато не се скапе хептен.

 

Образувалият се нагар ебава работата!

 

Ще го разгледам. Лоста вече веднъж е ремонтиран (не искаше да се задържа в положение ляв мигач) и ще видя какво му е състоянието. При мен имам още 1-2 развалени, та поне един читав да сглобя. Благодаря Бай Васо  :beer


  • 0

The Best or Nothing


#18 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2014 - 15:41

Здраве и Късмет! :beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#19 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 31 януари 2014 - 18:47

Това ли е котвичката? Да почистя пистите ли или..? И ако да, с какво ще ме посъветваш да ги чистя? Да ги забърша с клечка за уши примерно или и със спрей да пръскам?

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от CarlBenz: 31 януари 2014 - 18:49

  • 0

The Best or Nothing


#20 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 31 януари 2014 - 19:58

Мисля, че не си го разглобил лоста "от правилната страна". В тумбестото на лоста трябва да има контакти според мен.

Те нагарят или пък се отварят пластинките.


  • 1

#21 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 31 януари 2014 - 20:59

Те това трябва да е вече, но тук е механичната част, когато натискам лоста за пръскалките, тук нищо не се движи.

Прикачени файлове


  • 0

The Best or Nothing


#22 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2014 - 21:05

Лелеее, спри се ке разцапиш целио ти Адаш!

 

 

Отваряй лоста от капачката му отгоре 

 

 

Капачката над надписите на самият лост.

post-25806-0-90170000-1391186971.jpg

 

.....и волано си му траколил  :D  :beer


Този пост е редактиран от Вай Басо: 31 януари 2014 - 21:13

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#23 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 31 януари 2014 - 21:30

Хахаха а ся де :) там пък как се разглабя  :dry Утре сутрин ще го поразчекна още малко   :lol


  • 0

The Best or Nothing


#24 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 31 януари 2014 - 23:03

Капаче трябва да има на самия край на лоста. Мноого внимателно отваряй, че понякога хвърчат пружинки.


  • 0

#25 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 01 февруари 2014 - 08:04

Капаче трябва да има на самия край на лоста. Мноого внимателно отваряй, че понякога хвърчат пружинки.

 

Този който съм го разглобил е за тренировка, така че може и по-смело. На моя вече ще внимавам мнооого :) Отивам да ръчкам :)

 

P.S. Разглобих го :) 40мин го сглобявах после и резултата е че не отива лоста да превключи на III-та степен чистачките. Това ще го оттренирам, да го сглобя правилно. Тази писта ли трябва да се почисти?

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_1362.jpg   103,74K   14 Брой сваляния

Този пост е редактиран от CarlBenz: 01 февруари 2014 - 08:52

  • 0

The Best or Nothing


#26 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 02 февруари 2014 - 18:30

:blush


  • 0

The Best or Nothing


#27 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 02 февруари 2014 - 18:39

Аз съм разглобявал на 124-ка и на 202-ка. Виж къде има контактни повърхности и ги почистй. Както виж и дали има разхлабени пружини/пластини.

 

На 211-ката ми го прави "непръскането" веднъж на месец и още му се каня да го разхвърлям лоста.


  • 0

#28 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 02 февруари 2014 - 18:49

Аз съм разглобявал на 124-ка и на 202-ка. Виж къде има контактни повърхности и ги почистй. Както виж и дали има разхлабени пружини/пластини.

 

На 211-ката ми го прави "непръскането" веднъж на месец и още му се каня да го разхвърлям лоста.

Пружинка има единствено под съчмата, която влиза в пластмасовата част на последната снимка. Те са в нещо като грес, но си мислех, че и така трябва да е, Иначе контактните повърхности са пак от последната снимка и те са в нещо като грес. Да ги почистя ли с парцал, да са сухи? Или по-зле ще стане?


  • 0

The Best or Nothing


#29 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2014 - 18:54

Разглоби го и това и го ревизирай цялото. 

 

Изчисти му и буксата на помпичката.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#30 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 07 март 2014 - 17:54

Малко развитие по темата...след като почистих лоста, нямаше резултат. И по-горе бях писал, че със Стар Диагнозата, мога да си пръскам цял ден, не е било точно така. Когато бях закачил диагнозата, колата беше на контакт, а не с работещ двигател. Вчера открих, че когато е на контакт колата, наистина пръскам по колкото си пъти искам и без да е закачена стар диагнозата. Това веднага ме наведе на мисълта, че помпичката ми се бъзика. Смених е с друга и за сега всичко работи нормално. Ще наблюдавам няколко дни и ще споделя. 

 

Извод: Мерцедес-Бенц зарежда ток, точно колкото и харчи, съответно при запален двигател, помпичката се товари, при няколко пръсквания и вкарва грешка - отворена верига. Докато, когато автомобила е на контакт, няма зареждане на ток и не се това толкова помпичката, съответно работи безотказано. Дали правилно разсъждавам?


  • 0

The Best or Nothing





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни