Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изгорял преден САМ модул решения177 к.с., 2004 година


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#1 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 10 януари 2014 - 16:31

Изгорял ми е преден САМ модул, какви са решенията?

 


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#2 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2014 - 19:37

Нов САМ


  • 1

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2014 - 11:23

Изгорял ми е преден САМ модул, какви са решенията?

 

Оп, не бързай, какво не работи по колата?

 

САМа търпи интервенции, може да не е тупнала електрониката, вътре е пълен с конектори и при леко разместване стават нагари и край с връзките.

 

Какво записа диагностиката?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 11 януари 2014 - 11:29

Не работят чистачките, дуовинтила на парното и още 1-2 неща. И аз мисля, че не си е заминал целия САМ модул. В понеделник съм при майстор по електрониката и ще пиша.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2014 - 11:41

Да го извади и да го разглоби, изнервяща операция е но ако имаш късмет ще тръгне. 

 

Имам такъв САМ, разглобен с всичките му релета и салтанати за части.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 11 януари 2014 - 11:56

Благодаря за информацията, но ако нямам късмет ше помагаш.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2014 - 12:11

Ок, дано не се наложи. 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 11 януари 2014 - 12:50

Аз имам проблем с пръскалките на чистачките. Пръскам 7-8 пъти примерно, докато спре да пръска течност, след което повече не мога да пръскам, докато е запалена колата. Изключвам двигател, изваждам ключа, пак запалвам и пак пръскам няколко пъти, докато откажат. Единия път може да е 5 пъти, другия път може и 15 пъти. На Стар Диагнозата излезна грешка "B1001 - Component M5/1 (Windshield washer fluid pump) or the line to the component has a short circuit to ground or open circuit." Не ми изглеждаше логично да е помпичката, защото ще работи когато си иска или изобщо няма да работи, а проблема ми е малко по-различен. Въпреки това е смених и прозвъних инсталацията. Сега вариантите останаха два според мен - или предния SAM или ключа за чистачките. Като ключа ми стои малко на заден план, защото той ще захапва, когато си иска, може веднъж да пръсне после не, после пак да пръсне и така. Как мога да разбера, ако сваля SAM модула и го отворя, къде може да е проблема и дали 100% е от него. Преди да съм го дал за ремонт, някак си искам да съм сигурен, че той ми прави проблем.


  • 0

The Best or Nothing


#9 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 11 януари 2014 - 13:54

Направи профилактика на лоста и ако после продължават проблемите ще ти дам телефона на моя майстор за САМ модула.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#10 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 11 януари 2014 - 21:36

Направи профилактика на лоста и ако после продължават проблемите ще ти дам телефона на моя майстор за САМ модула.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Незнам как да е направя тази профилкатика/проверка. Нямам друг лост за проба :)


  • 0

The Best or Nothing


#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2014 - 00:18

Според мен е лоста.

 

 

...случвало ми се е и нагорял сам, но само 1 път 

Проби му е майката!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 13 януари 2014 - 20:48

Оправихме чистачките, като почистиха САМ модула (нямаше ток от него) и смениха някъкав чип в платката, която е на моторчето за чистачките(общо 120 лв). Сега като имам време ще сложа новия дуовинтил за парното, в момента съм "побългарил" стария, как ще пиша в другата тема.

Ако някой има нужда от кординати на майстора в Благоевград да пита на ЛС.


Този пост е редактиран от krasimo: 13 януари 2014 - 20:54

  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#13 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 19 януари 2014 - 04:28

Колеги, един съвет от мен, ако не се оправи парното само със смяната на винтила, когато свалите дуо винтила за да го смените, може да искате да направиш една лека интервенция. При мен дори с нов дуо-винтил от Ивайджет не заработи, четох много по немски форуми и се оказа че има някаква недомислица от страна на Даймлер и слагали някакво пакетче с гранули (анти-варовикови) в радиатора на парното. На кратко при някои късметлии пакетчето ако има такова се разпада, запушва и дори с нов винтил няма парно... Аз реших проблема си като вързах към двата извода по един маркуч, единия към чешмата, другия просто да отвежда водата на разстояние от колата. Пуснах налягането и след няколко минути изкара гранулитите запушили радиатора. Дано съм бил полезен.


  • 0


#14 Dimand

Dimand

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    MB E220 CDI (W211) 2004

Публикувано 26 януари 2014 - 00:05

Колеги, при мен, след като паднаха температурите навън, парното не поиска да работи... смених дуо-винтила с чисто нов от Ивайджет... пак не тръгна... след което закачих колата на компютър и се оказа, че не отива ток до дуо-винтила. Казаха ми, че проблема най-вероятно идва от предния САМ модул ("предното бушонно табло"). Един вид ток до САМ модула отива, а от модула до дуо-винтила - не. За сега системата е настроена да духа само топло, което е добре, но на пролет пак ще трябва с компютър да се настройва на студено.

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? И ако да, моля да сподели, какви са евентуалните варианти и решения. Благодаря!
  • 0

#15 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 31 януари 2014 - 08:58

Според мен е лоста.

 

 

...случвало ми се е и нагорял сам, но само 1 път 

Проби му е майката!

 

Закачих диагнозата и влезнах в модула да му гледам копчетата на лоста как действат и дали отказват. Пръсках сигурно 100 пъти без проблем и съответно и на диагнозата си реагираше лоста нормално. Разкачих диагнозата, запалих и тръгнах...пръснах 5 пъти и пръскалките отново спряха. На какво може да се дължи това, когато е закачена диагнозата да няма проблем, а иначе да има  :dry че в това време без пръскалки е кофтии


Този пост е редактиран от CarlBenz: 31 януари 2014 - 08:59

  • 0

The Best or Nothing





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни