Изгорял ми е преден САМ модул, какви са решенията?
Публикувано 10 януари 2014 - 16:31
Изгорял ми е преден САМ модул, какви са решенията?
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Публикувано 10 януари 2014 - 19:37
Нов САМ
Публикувано 11 януари 2014 - 11:23
Изгорял ми е преден САМ модул, какви са решенията?
Оп, не бързай, какво не работи по колата?
САМа търпи интервенции, може да не е тупнала електрониката, вътре е пълен с конектори и при леко разместване стават нагари и край с връзките.
Какво записа диагностиката?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 11 януари 2014 - 11:29
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Публикувано 11 януари 2014 - 11:41
Да го извади и да го разглоби, изнервяща операция е но ако имаш късмет ще тръгне.
Имам такъв САМ, разглобен с всичките му релета и салтанати за части.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 11 януари 2014 - 11:56
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Публикувано 11 януари 2014 - 12:11
Ок, дано не се наложи.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 11 януари 2014 - 12:50
Аз имам проблем с пръскалките на чистачките. Пръскам 7-8 пъти примерно, докато спре да пръска течност, след което повече не мога да пръскам, докато е запалена колата. Изключвам двигател, изваждам ключа, пак запалвам и пак пръскам няколко пъти, докато откажат. Единия път може да е 5 пъти, другия път може и 15 пъти. На Стар Диагнозата излезна грешка "B1001 - Component M5/1 (Windshield washer fluid pump) or the line to the component has a short circuit to ground or open circuit." Не ми изглеждаше логично да е помпичката, защото ще работи когато си иска или изобщо няма да работи, а проблема ми е малко по-различен. Въпреки това е смених и прозвъних инсталацията. Сега вариантите останаха два според мен - или предния SAM или ключа за чистачките. Като ключа ми стои малко на заден план, защото той ще захапва, когато си иска, може веднъж да пръсне после не, после пак да пръсне и така. Как мога да разбера, ако сваля SAM модула и го отворя, къде може да е проблема и дали 100% е от него. Преди да съм го дал за ремонт, някак си искам да съм сигурен, че той ми прави проблем.
The Best or Nothing
Публикувано 11 януари 2014 - 13:54
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Публикувано 12 януари 2014 - 00:18
Според мен е лоста.
...случвало ми се е и нагорял сам, но само 1 път
Проби му е майката!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 13 януари 2014 - 20:48
Оправихме чистачките, като почистиха САМ модула (нямаше ток от него) и смениха някъкав чип в платката, която е на моторчето за чистачките(общо 120 лв). Сега като имам време ще сложа новия дуовинтил за парното, в момента съм "побългарил" стария, как ще пиша в другата тема.
Ако някой има нужда от кординати на майстора в Благоевград да пита на ЛС.
Този пост е редактиран от krasimo: 13 януари 2014 - 20:54
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Публикувано 19 януари 2014 - 04:28
Колеги, един съвет от мен, ако не се оправи парното само със смяната на винтила, когато свалите дуо винтила за да го смените, може да искате да направиш една лека интервенция. При мен дори с нов дуо-винтил от Ивайджет не заработи, четох много по немски форуми и се оказа че има някаква недомислица от страна на Даймлер и слагали някакво пакетче с гранули (анти-варовикови) в радиатора на парното. На кратко при някои късметлии пакетчето ако има такова се разпада, запушва и дори с нов винтил няма парно... Аз реших проблема си като вързах към двата извода по един маркуч, единия към чешмата, другия просто да отвежда водата на разстояние от колата. Пуснах налягането и след няколко минути изкара гранулитите запушили радиатора. Дано съм бил полезен.
Публикувано 26 януари 2014 - 00:05
Публикувано 31 януари 2014 - 08:58
Според мен е лоста.
...случвало ми се е и нагорял сам, но само 1 път
Проби му е майката!
Закачих диагнозата и влезнах в модула да му гледам копчетата на лоста как действат и дали отказват. Пръсках сигурно 100 пъти без проблем и съответно и на диагнозата си реагираше лоста нормално. Разкачих диагнозата, запалих и тръгнах...пръснах 5 пъти и пръскалките отново спряха. На какво може да се дължи това, когато е закачена диагнозата да няма проблем, а иначе да има че в това време без пръскалки е кофтии
Този пост е редактиран от CarlBenz: 31 януари 2014 - 08:59
The Best or Nothing
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни