Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Смяна, оправяне, помощ за варненец


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 19 February 2014 - 00:10

Има един бял спрей на Мотокс, хубаво става.
Има и препарат на БМВ за третиране на естествена и изкуствена кожа. 45лв. за 200мл. Хубав много, нереална миризма на скъпа кожа, става матова.
Или... крем за ръце (моят е бадемов) от Лидл в тубичка :) Чудеса прави, но на естествена кожа. Не съм пробвал на изкуствена.

Но и аз съм изненадан от твърдението, че това е изкуствена кожа. Виждал съм същият салон на малко по-нова 202ка и е 100% естествена кожа.
Като й видиш vin decode-a, ще си проличи каква е кожата.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#17 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Posted 19 February 2014 - 00:44

Истинска, така да се каже :Д 


  • 0

#18 Mr.Benz

Mr.Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 185 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бенцове,камиони,мотори
  • Автомобил:
    C200 W202 94'
    (OM 601.913)
    C200 W203 04'
    A170 W168 00'
    190E W201 87'

Posted 19 February 2014 - 00:49

Та някой ще каже ли за салона, с какво може да се поддържа, че да не се скъсва и нацепва?

 

Не съм сигурен до колко е вярно, но съм чувал от колеги, че кожата може да се поддържа с прясно мляко ?


  • 0

:flagmbcb


#19 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Posted 19 February 2014 - 09:54

Та някой ще каже ли за салона, с какво може да се поддържа, че да не се скъсва и нацепва?

Едно време имах един ван, който му претапицираха 4 седалки с червена изкуствена кожа. Тогава разбрах колко добре им действа минаване от време на време с прозрачен течен парафин по 80ст. шишенцето от аптеката. Единствения му недостатък който виждам е, че на черен кожен салон води до едно леееекинко посивяване (също като при черните обувки, мажеш ги с него, лъсват и после като изчезне блясъка добиват синкав оттенък). Но пък мен другите му качества ме устройват и затова ми е необходим и сега - напоява кожата и тя стои еластична и мека дълго време и не се нацепва, въпреки че я пече и грее яко лятното слънце по 5-6 часа на ден, когато карам Варна-София.

 

Сега и на двата мечока третирам кожените салони и с мляко (като течен крем изглежда) за кожа, със защита от лъчи, ала-бала, в бутилчица 500мл. В Гарвана беше 12лв и нещо. Ефекта ми се струва добър. Преди него ползвах бяла пяна на спрей дето пръскаш и чакаш 2-3 минути и забърсваш с хавлия - добър аромат имаше, но сякаш млякото е една идея по-добре, поне за кожа подложена на атмосферни влияния - не "мокри" толкова колкото пяната а "маже" и е по-трайно. Лично мнение.

 

Веднъж Стъни тапицера ми каза, че тия препарати за кожа действат много зле на конците на шевовете и способстват за прокъсването им. Затова гледам да минавам с мляко салона не по-често от веднъж на 2 месеца а между тях - с парафинче.


  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#20 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
Garage View Garage

Posted 19 February 2014 - 18:56

Едно време имах един ван, който му претапицираха 4 седалки с червена изкуствена кожа. Тогава разбрах колко добре им действа минаване от време на време с прозрачен течен парафин по 80ст. шишенцето от аптеката. Единствения му недостатък който виждам е, че на черен кожен салон води до едно леееекинко посивяване (също като при черните обувки, мажеш ги с него, лъсват и после като изчезне блясъка добиват синкав оттенък). Но пък мен другите му качества ме устройват и затова ми е необходим и сега - напоява кожата и тя стои еластична и мека дълго време и не се нацепва, въпреки че я пече и грее яко лятното слънце по 5-6 часа на ден, когато карам Варна-София.

 

Сега и на двата мечока третирам кожените салони и с мляко (като течен крем изглежда) за кожа, със защита от лъчи, ала-бала, в бутилчица 500мл. В Гарвана беше 12лв и нещо. Ефекта ми се струва добър. Преди него ползвах бяла пяна на спрей дето пръскаш и чакаш 2-3 минути и забърсваш с хавлия - добър аромат имаше, но сякаш млякото е една идея по-добре, поне за кожа подложена на атмосферни влияния - не "мокри" толкова колкото пяната а "маже" и е по-трайно. Лично мнение.

 

Веднъж Стъни тапицера ми каза, че тия препарати за кожа действат много зле на конците на шевовете и способстват за прокъсването им. Затова гледам да минавам с мляко салона не по-често от веднъж на 2 месеца а между тях - с парафинче.

Парафин или ГЛИЦЕРИН? Аз също имах едно мляко, но от него не видях ефект, освен блясък все едно съм я мазал със сланина и може би умекване, но дразнеше сланинения ефект. Сега ползвам http://www.tarsite.c...ожа-19-366.html ето този препарат, но чак сега прочитам, че не го използвам правилно тъй като аз го пръскам върху кожата и само забърсвам с микрофибърна кърпа. Наблюденията ми са, че почиства, но не и порите. За порите ми казаха да взема четка с меки косми и с 2 3 движения трябва да излезе мръсотията. Също така се чудя този препарат дали защитава кожата, както пише или само си го пише. Ако някой го е позлвал нека сподели наблюде нията си. 

 

П.п. Не съм сигурен чувал ли съм го някъде или просто си мисля, че с глицерин трябва да става мека, подхранена и адски лъщяща, като от сланинения ефект? :D


Edited by miro0, 19 February 2014 - 18:56 .

  • 0

The best or nothink.


#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 19 February 2014 - 19:25

С прясно мляко се чисти кожа,но не може да се каже,че се поддържа.В млякото има киселина и после трябва да се третира с нещо мазно-крем,специален препарат и др.Моя салон е св.бежов и мога да споделя какво правя аз.Чистя го с разтворен сапун в топла вода,който настъргвам за по-лесно в нея.Търкам с мека четка и после добре обирам с кърпа и накрая пръскам с чиста вода посредством пулверизатор и пак обирам.След като изсъхне добре мажа с крем на 'търтъл" който си купих за проба от Метро.Доволен съм.Преди ползвах балсам за тяло,също ставаше добре,но малко по-мазно.

Attached File  Изображение0129.jpg   442.28K   5 downloadsAttached File  Изображение0130.jpg   355.62K   5 downloads

Намерих снимки на така коментирания кожен салон от колата на жена ми.


  • 0

#22 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Posted 20 May 2014 - 14:32

Колеги проблем ли е,че включват перките на климатика/пред тази на парното голямата/, когато не е пуснат климатика ? В момента, в горещото ? И ако е проблем, къде може да е ?


  • 0

#23 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 20 May 2014 - 15:01

Колко градуса ти държи мотора?

Перките се включват принудително посредством реле, когато темп. на мотора надвиши нормалните работни режими.

При различните модели, градусите са различни...при някой е 110 градуса първа степен и 115 втора.


  • 0

#24 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Posted 20 May 2014 - 15:27

Малко над 80 е.. днес с климатика по светофарите стигна към 90 почти, а после пак падна на нормалните работни градуси... изгаси ги перките при изключен климатик и до вкъщи пак ги включи, но без да съм пуснал климатика/на темп. 80-83 градуса г/д/ ? Не вдигам температура, нямам проблем със загряване на двигателя, климатика си работи перфектно ... 


  • 0

#25 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Posted 20 May 2014 - 15:38

Но пуска от време на време перките на климатика... като вчера не ги спря почти целия ден :)


  • 0

#26 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 20 May 2014 - 17:35

Значи вижте релето, то отговаря за пускането и спирането...а може и да са две.


  • 0

#27 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Posted 21 May 2014 - 01:35

Май проблема е друг - някакъв датчик/отстрани фара левия/, който имал късателство върху bar-овете налягане ... когато навън било много горещо-ламарините са нагорещени - имало значение, и тези 2 перки на климатика се задействали, заради грешното загряване от слънцето на датчика... не било опасно... така ми обясниха в един сервиз за автоклиматици...казаха ми,че климатика и перките работели перфектно...


  • 0

#28 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Posted 21 May 2014 - 01:53

И все пак, можете ли да ме насочите, ако има някъде снимка най-добре - къде се намира точно това реле, кое е ? :)


  • 0

#29 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 21 May 2014 - 19:04

Не е опасно,но не е толкова горещо ,че да се включва тая перка.Тия от климатиците където си ходил не ти ли показаха релето или направо да го оправят.

Ако имаш проблем и не ти се занимава може да ти помогне(срещу заплащане)Кръстьо-0888312 840


  • 0

#30 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Posted 22 May 2014 - 15:59

Благодаря за контакта, но можеше да ми помогнете поне къде какво стои, което питах :) Обадих се на човека, каза, че е зает до четвъртък другата седмица/ще го изчакам/, но се разбрахме, ако мога да проверя сам релета, датчици, колкото мога.... Намерих схема кое реле за какво е в интернет... Но датчиците не успях.... Експеримента, който си направих - запалих колата на спрян климатик, пусна перките на климатика без да ги спира - изкарах релето - спряха, сложих го - продължиха... поне намерих кое е релето... но не знам как да изключа датчика, който ми казаха, че е за моя проблем ... Не искам да пипам повече, защото не разбирам почти нищо... Как мога да разбера дали е заминало релето ?

Занимава ми се, но не разбирам много, затова чета и пипам, но до там - до където да съм сигурен, че няма да разваля нещо...


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users