Смяна, оправяне, помощ за варненец
Started by dmexiss, 09 Jan 2014 - 18:23:56
33 replies to this topic
#16
Posted 19 February 2014 - 00:10
Има един бял спрей на Мотокс, хубаво става.
Има и препарат на БМВ за третиране на естествена и изкуствена кожа. 45лв. за 200мл. Хубав много, нереална миризма на скъпа кожа, става матова.
Или... крем за ръце (моят е бадемов) от Лидл в тубичка Чудеса прави, но на естествена кожа. Не съм пробвал на изкуствена.
Но и аз съм изненадан от твърдението, че това е изкуствена кожа. Виждал съм същият салон на малко по-нова 202ка и е 100% естествена кожа.
Като й видиш vin decode-a, ще си проличи каква е кожата.
Има и препарат на БМВ за третиране на естествена и изкуствена кожа. 45лв. за 200мл. Хубав много, нереална миризма на скъпа кожа, става матова.
Или... крем за ръце (моят е бадемов) от Лидл в тубичка Чудеса прави, но на естествена кожа. Не съм пробвал на изкуствена.
Но и аз съм изненадан от твърдението, че това е изкуствена кожа. Виждал съм същият салон на малко по-нова 202ка и е 100% естествена кожа.
Като й видиш vin decode-a, ще си проличи каква е кожата.
#17
Posted 19 February 2014 - 00:44
Истинска, така да се каже :Д
#18
Posted 19 February 2014 - 00:49
Та някой ще каже ли за салона, с какво може да се поддържа, че да не се скъсва и нацепва?
Не съм сигурен до колко е вярно, но съм чувал от колеги, че кожата може да се поддържа с прясно мляко ?
#19
Posted 19 February 2014 - 09:54
Та някой ще каже ли за салона, с какво може да се поддържа, че да не се скъсва и нацепва?
Едно време имах един ван, който му претапицираха 4 седалки с червена изкуствена кожа. Тогава разбрах колко добре им действа минаване от време на време с прозрачен течен парафин по 80ст. шишенцето от аптеката. Единствения му недостатък който виждам е, че на черен кожен салон води до едно леееекинко посивяване (също като при черните обувки, мажеш ги с него, лъсват и после като изчезне блясъка добиват синкав оттенък). Но пък мен другите му качества ме устройват и затова ми е необходим и сега - напоява кожата и тя стои еластична и мека дълго време и не се нацепва, въпреки че я пече и грее яко лятното слънце по 5-6 часа на ден, когато карам Варна-София.
Сега и на двата мечока третирам кожените салони и с мляко (като течен крем изглежда) за кожа, със защита от лъчи, ала-бала, в бутилчица 500мл. В Гарвана беше 12лв и нещо. Ефекта ми се струва добър. Преди него ползвах бяла пяна на спрей дето пръскаш и чакаш 2-3 минути и забърсваш с хавлия - добър аромат имаше, но сякаш млякото е една идея по-добре, поне за кожа подложена на атмосферни влияния - не "мокри" толкова колкото пяната а "маже" и е по-трайно. Лично мнение.
Веднъж Стъни тапицера ми каза, че тия препарати за кожа действат много зле на конците на шевовете и способстват за прокъсването им. Затова гледам да минавам с мляко салона не по-често от веднъж на 2 месеца а между тях - с парафинче.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#20
Posted 19 February 2014 - 18:56
Едно време имах един ван, който му претапицираха 4 седалки с червена изкуствена кожа. Тогава разбрах колко добре им действа минаване от време на време с прозрачен течен парафин по 80ст. шишенцето от аптеката. Единствения му недостатък който виждам е, че на черен кожен салон води до едно леееекинко посивяване (също като при черните обувки, мажеш ги с него, лъсват и после като изчезне блясъка добиват синкав оттенък). Но пък мен другите му качества ме устройват и затова ми е необходим и сега - напоява кожата и тя стои еластична и мека дълго време и не се нацепва, въпреки че я пече и грее яко лятното слънце по 5-6 часа на ден, когато карам Варна-София.
Сега и на двата мечока третирам кожените салони и с мляко (като течен крем изглежда) за кожа, със защита от лъчи, ала-бала, в бутилчица 500мл. В Гарвана беше 12лв и нещо. Ефекта ми се струва добър. Преди него ползвах бяла пяна на спрей дето пръскаш и чакаш 2-3 минути и забърсваш с хавлия - добър аромат имаше, но сякаш млякото е една идея по-добре, поне за кожа подложена на атмосферни влияния - не "мокри" толкова колкото пяната а "маже" и е по-трайно. Лично мнение.
Веднъж Стъни тапицера ми каза, че тия препарати за кожа действат много зле на конците на шевовете и способстват за прокъсването им. Затова гледам да минавам с мляко салона не по-често от веднъж на 2 месеца а между тях - с парафинче.
Парафин или ГЛИЦЕРИН? Аз също имах едно мляко, но от него не видях ефект, освен блясък все едно съм я мазал със сланина и може би умекване, но дразнеше сланинения ефект. Сега ползвам http://www.tarsite.c...ожа-19-366.html ето този препарат, но чак сега прочитам, че не го използвам правилно тъй като аз го пръскам върху кожата и само забърсвам с микрофибърна кърпа. Наблюденията ми са, че почиства, но не и порите. За порите ми казаха да взема четка с меки косми и с 2 3 движения трябва да излезе мръсотията. Също така се чудя този препарат дали защитава кожата, както пише или само си го пише. Ако някой го е позлвал нека сподели наблюде нията си.
П.п. Не съм сигурен чувал ли съм го някъде или просто си мисля, че с глицерин трябва да става мека, подхранена и адски лъщяща, като от сланинения ефект?
Edited by miro0, 19 February 2014 - 18:56 .
The best or nothink.
#21
Posted 19 February 2014 - 19:25
С прясно мляко се чисти кожа,но не може да се каже,че се поддържа.В млякото има киселина и после трябва да се третира с нещо мазно-крем,специален препарат и др.Моя салон е св.бежов и мога да споделя какво правя аз.Чистя го с разтворен сапун в топла вода,който настъргвам за по-лесно в нея.Търкам с мека четка и после добре обирам с кърпа и накрая пръскам с чиста вода посредством пулверизатор и пак обирам.След като изсъхне добре мажа с крем на 'търтъл" който си купих за проба от Метро.Доволен съм.Преди ползвах балсам за тяло,също ставаше добре,но малко по-мазно.
Изображение0129.jpg 442.28K 5 downloads Изображение0130.jpg 355.62K 5 downloads
Намерих снимки на така коментирания кожен салон от колата на жена ми.
#22
Posted 20 May 2014 - 14:32
Колеги проблем ли е,че включват перките на климатика/пред тази на парното голямата/, когато не е пуснат климатика ? В момента, в горещото ? И ако е проблем, къде може да е ?
#23
Posted 20 May 2014 - 15:01
Колко градуса ти държи мотора?
Перките се включват принудително посредством реле, когато темп. на мотора надвиши нормалните работни режими.
При различните модели, градусите са различни...при някой е 110 градуса първа степен и 115 втора.
#24
Posted 20 May 2014 - 15:27
Малко над 80 е.. днес с климатика по светофарите стигна към 90 почти, а после пак падна на нормалните работни градуси... изгаси ги перките при изключен климатик и до вкъщи пак ги включи, но без да съм пуснал климатика/на темп. 80-83 градуса г/д/ ? Не вдигам температура, нямам проблем със загряване на двигателя, климатика си работи перфектно ...
#25
Posted 20 May 2014 - 15:38
Но пуска от време на време перките на климатика... като вчера не ги спря почти целия ден
#26
Posted 20 May 2014 - 17:35
Значи вижте релето, то отговаря за пускането и спирането...а може и да са две.
#27
Posted 21 May 2014 - 01:35
Май проблема е друг - някакъв датчик/отстрани фара левия/, който имал късателство върху bar-овете налягане ... когато навън било много горещо-ламарините са нагорещени - имало значение, и тези 2 перки на климатика се задействали, заради грешното загряване от слънцето на датчика... не било опасно... така ми обясниха в един сервиз за автоклиматици...казаха ми,че климатика и перките работели перфектно...
#28
Posted 21 May 2014 - 01:53
И все пак, можете ли да ме насочите, ако има някъде снимка най-добре - къде се намира точно това реле, кое е ?
#29
Posted 21 May 2014 - 19:04
Не е опасно,но не е толкова горещо ,че да се включва тая перка.Тия от климатиците където си ходил не ти ли показаха релето или направо да го оправят.
Ако имаш проблем и не ти се занимава може да ти помогне(срещу заплащане)Кръстьо-0888312 840
#30
Posted 22 May 2014 - 15:59
Благодаря за контакта, но можеше да ми помогнете поне къде какво стои, което питах Обадих се на човека, каза, че е зает до четвъртък другата седмица/ще го изчакам/, но се разбрахме, ако мога да проверя сам релета, датчици, колкото мога.... Намерих схема кое реле за какво е в интернет... Но датчиците не успях.... Експеримента, който си направих - запалих колата на спрян климатик, пусна перките на климатика без да ги спира - изкарах релето - спряха, сложих го - продължиха... поне намерих кое е релето... но не знам как да изключа датчика, който ми казаха, че е за моя проблем ... Не искам да пипам повече, защото не разбирам почти нищо... Как мога да разбера дали е заминало релето ?
Занимава ми се, но не разбирам много, затова чета и пипам, но до там - до където да съм сигурен, че няма да разваля нещо...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users