за нафтата; "5 стотинки да стане, пак ще крадем.5 лева да стане,пак ще караме"
дизел или газ
Започната от rm1902ss, 02 яну 2014 - 15:51:18
119 мнения по тази тема
#106
Публикувано 20 януари 2014 - 20:27
#107
Публикувано 20 януари 2014 - 21:16
Червената нафта не е ли обикновена такава, оцветена допълнително, защото е без акзиз.
Т.е. демек за други нужди, само да кажат от къде я взимат на всеослушание
Точно такава е, без акциз. И точно за това е забранена за ползване от всички граждани. Знам че е за предприятия и тем подобни учреждения, ползващи в промишлени количества.
The best or nothink.
#108
Публикувано 20 януари 2014 - 23:34
Мисля,че мнооого бъркате.Много повече мазути има и не е достатъчно рафинирана,а нафтата която колегата Шики споменава с евро 5 е с друго качество.
Този пост е редактиран от daimler1: 20 януари 2014 - 23:35
#109
Публикувано 21 януари 2014 - 08:13
В нафтата за промишлени цели мазути няма ,има повече парафини и по ниско цетаново число съответно по висока температура на замръзване.В така наречения Марин Дизел се добавят до 12% мазут за използване в корабни дизел генератори ,ама те са друга бира!
Този пост е редактиран от doich: 21 януари 2014 - 08:15
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#110
Публикувано 21 януари 2014 - 09:57
http://www.saksa-bg....wholesale-fuels
Всеки може да види разликите. Евро 5 за отопление си е истинската, само че оцветена-за отопление. Акциза е 50 лв./1000 л. и оттам ниската цена. Минималното количество за зареждане с такава нафта е 6 000 л., затова не всеки може да си купи. Поотделно....
#111
Публикувано 21 януари 2014 - 11:01
В нафтата за промишлени цели мазути няма ,има повече парафини и по ниско цетаново число съответно по висока температура на замръзване.В така наречения Марин Дизел се добавят до 12% мазут за използване в корабни дизел генератори ,ама те са друга бира!
Точен ти е отговора,моя беше по някакви спомени за обяснения.На времето карах дълго време,а и не само аз с корабна нафта и нямаше грижи,само дето бяха казали да си сменям по-често филтъра.Така наречените двигатели чист дизел гълтат всичко.
#112
Публикувано 05 февруари 2014 - 11:10
Да се включа и аз за разхода на газ.
Автомибела е w210 E200 компресор 186 кс. 2000 година,ръчка 6 скорости, с газов инжекцион стар газ.
Извънградско на круйзконтрол/темпомат на 6-та скорост със 2500 оборота 130 км/ч ми дава 8,6 литра газ на 100 км (общо за 270 км от които 230 извънградско ми излезе 29 лв, зарежадх и 2-та пъти в ШЕЛ) Иначе градско топлите месеци 10-13 на 100 км
Прилагам и снимка.По пътя спрях да снимам разхода и да го пратя на един френд дето кара един VW 1.6i 101 кс. и неговия разход е подобен, но при 90-100-110 км.
Само не знам защо средната скорост ми я дава толкова малко, само 54 км час.Но тя доста бръмча на място, сфетофари спри трагни и най-вероятно я изчислява от момента на запалване на двигателя сутринта...?!?
Общо взето съм много доволен от разход/мощност/комфорт/возия.
Зимата не я карам стои в гараж на топличко(), че е изпълнение авангард и ще почупя броните по нашите прекрасно почистени пътища.
Зимата карам една Омега също на газ с обикновенна Ланди.Минал съм около 200 000 км на газ, няма грижи пали си на -10 директно на газ.Вчера я засичах и ми даде 11,8 литра предимно градско във Велико Търново (където почти няма задръствания).
Иначе за тези 200 000 км (около 10-11 год, като на моменти е била 2-ра кола и не се е карала много) съм сменил два пъти изпарителя (някакви евтини по 50-60 лв) и съм чистил веднъж дюзите 15-20 лв на ултразвук, това по газовата.
Абе много пари ме е спестила тази газава но Омегата по груби изчисления между 15-17 хил лева за тези 200 000 км при условия че е слагана за 500 лв.
Със здраве :_)
#113
Публикувано 05 февруари 2014 - 14:31
Аз на кИмпУтри не вЕрвам-пълня до ръба на главината, карам, и пак до ръба на главината! Ама то зависи и от "водомера" на колонката.....
Абе я си карайте колите и да не ви пука!
#114
Публикувано 05 февруари 2014 - 14:45
Извънградско на круйзконтрол/темпомат на 6-та скорост със 2500 оборота 130 км/ч ми дава 8,6 литра газ на 100 км (общо за 270 км от които 230 извънградско ми излезе 29 лв, зарежадх и 2-та пъти в ШЕЛ) Иначе градско топлите месеци 10-13 на 100 км
Прилагам и снимка.
Т.е. разходът по компютър (на бензин) ти е същият като разхода на газ?
#115
Публикувано 05 февруари 2014 - 18:01
Предполагам, че ако не същия много близък до него (2-5-10% разлика eдва ли ще ги разбера).
Т.е. разходът по компютър (на бензин) ти е същият като разхода на газ?
Лятото е купих от Варна, напълних я до горе на един Шел във Варна, карах там градско и след обяд пътувах до Търново.На другия ден сутринта до горе в Шел Търново и ми събра 29 лв за 270 км.Газта беше по евтина с няколко стотинки мисля август месец.Абе по спомен около 24-25 литра събра (аз си мислех и аз че ще изгори повече, но бях приятно изненадан, че разхода по борд е почти същия и на газ) , което си е 9,5 литра среден разход на 100 км да речем за всичките 270 км.
Иначе днес се по разтопи снега пред гаража и викам чакай да я припаля да не пада акумулатора, направих няколко алайчета из квартала лекичко (че е с летни гуми ). Като я запалих почна да ми дава някакъв разход от 30, накрая на вояажа я погледнах 16 на сто бензинец, че тя тъкмо я прибрах в гаража и обърна на газ....
Иначе четох из нета за разхода по борд на бензин и на газ.Дават го максимум до 10-15% да е по висок на газ (от този който реално показва компа).Или ако ми гори 8,6 извънградско по борд реално най-много да ми гори 9.89 на 100.
Но за момента поне при мен и засичане пълно пълно (вече само на 1 бензиностанция) си ми дава разход колкото по борд или с 2-3 литра максимум разлика на 300 км примерно.Но май дюзите ми са за смяна и на пролет като ги сменя пак ще засека.
Но каквото и да е разликата е огромна в парично изражение, при положение че на газ си дърпа доста яко, аз лично не намирам разлика от вървежа на бензин...
Този пост е редактиран от simeon stefa: 05 февруари 2014 - 18:16
#116
Публикувано 05 февруари 2014 - 19:23
Аз от стардиагнозата си го калибрирах и сега ми показва точно...
В стара има настройка за коефициент на това, което ти пише на таблото - засякох реалния разход на колонки, видях показанието на таблото и смених коефициента, така че в момента ми показва коректно...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#117
Публикувано 06 февруари 2014 - 13:31
Горанов, искам да си сменя интервала за смяната на масло от 15 к на 10 к км...
Знам, че го можеш със стар диагнозата
#118
Публикувано 13 март 2014 - 12:18
Стига с тия приказки ц 180 да ми подържа над 180км/ч , а ти ако си със 300 ТД на S - клата ти ми е интересно по какъв път и наклон го напя
Януари месец си купих ц180 2000г. 180 км не са проблем за нея не ги осеща според мен не е проблем да подържа над 180км/ч ще пробвам като се кача на магистралата Стара Загора-София.Това е мое мнение ПОЗДРАВИ
#119
Публикувано 13 март 2014 - 14:33
Януари месец си купих ц180 2000г. 180 км не са проблем за нея не ги осеща според мен не е проблем да подържа над 180км/ч ще пробвам като се кача на магистралата Стара Загора-София.Това е мое мнение ПОЗДРАВИ
Айде да направим една среща в Казанлък и без това само бмв-та има из града .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#120
Публикувано 13 март 2014 - 21:57
Sers, верно много баварец, много нещо има във вашият град. Като идвах забелязах, че главно баварци и бенцове, някой хубави, някой не чак толкова.. но не е важен моделът, а марката!
The best or nothink.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни