Колеги, стигнахме до разковничето най-накрая
След голямо разследване проблема се оказа в размера на дюзите на газта. Стандартно майсторите си слагали дюзи с размер 1,8 мм , ама се оказа , че гориво не достига особено над 4000 оборота и колата прекъсва. При първата грешка на компютъра на колата газаджийте си записали нови настройки съгласно променени времена на бензиновите дюзи и от там недостатъчна смес при студен двигател и колата при преминаване влизаше в сервизен режим.
В момента дюзите са с 3 мм по-широки на 2,1 мм и колата върви много добре, пълни си оборотомера без да прекъсва. Освен това има много по-добри реакции при рязко подаване на газ като нито дави нито пресецва. Сега с новите дюзи карам с 5% по=-богата смес за около 1000 км да видим как ще работи колата и тогава ще направят настройките както ги дават по книгите. Междувременно ако има нещо ще го гледаме в движение.
Отново благодарносит на Бай Васо за насоките и спокойствието , което ми вдъхна, че вече бях вдигнал ръце