Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с работата на мотора на газ - 200 К 163 кс.


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 януари 2014 - 09:18

Здравейте колеги и за много години :)

 

До момента съм активен във форума само като читател , но май ми дойде времето и да пиша ;(

Най-накрая след почти година и мойто лично ЦЛК от 2000 г . с мотор 163 кс. започна да прави мизерии и неможем да намерим проблема.

Колата си навъртя 20 000 км без да каже "гък" до момента в който се излъгах да сложа газова уредба.

Както се казва "всяко добро за зло" и от тогава се почнаха простотиите. Уредбата е уж Бардолини инжекцион с усилен изпарител.

Работи добре на газ до момента в който не мине 5000 оборота а понякога и до 4500.

След това прекъсва и започва да работи на 3 цилиндъра. Гъся и пак си работи нормално, само че вече свети чека на двигателя.

Карах я на диагностика и показа 2 грешки - Прекъсване на цилиндър( да подчертая само че за 2 седмици експериментно каране показа грешна на всички цилиндри). Втората грешка беше Недостиг на гориво , при половин пълна туба за газ.

Проверени са всички неща , като преди да сложа газта й смених и свещите с някакви на Чемпиън за подобрена работа на газ.

 

Според техниците на диагностиката проблема идва от някъде по газовата , а според газаджиите там проблем няма и бил по двигателя.

МОля , ако някой е минавал през подобна мизерия или може да ми каже поне добър специалист в София , който да ми реши проблема , ще съм ви много благодарен. Освен всичко след като светне чека започва да работи зле и на бензин като показва разход от 22-25 л/100 на бензин при нормално каране. Чува се интересно пукане в изпускателния колектор все едно хвърля много гориво. Изчисти ли се грешката заработва нормално докато не прекъсне пак.

 

Благодаря предварително.


  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 02 януари 2014 - 10:11

Здрасти колега,

 

все едно чета за моите проблеми.

И аз съм с 2.0 компресор - 163.кс. Имам и гасенето на цилиндър на високи обороти и грешката в компютъра и орязване на мощността. :)

Първият ти проблем съвсем ясно показва тясно място някъде по газовата, както и при мен. Аз сложих НГК свещи, смених бобините с нови, сложих още по-голям изпарител (за 250 кс.), скъсихме маркучите от рейката до цилиндрите. След тази интервенция колата се позакрепи. В момента гаси цилиндър само при кикдаун (натискане на бутончето под педала на газта) и когато я настъпя при полу-празна газова бутилка. Сегашното положение ме устройва и повече не ми се занимава. Следващата стъпка би била поставяне на по-мощни/бързи дюзи и сменяне на всички газови пътища от 6мм на 8мм диаметър + друга сонда в бутилката. Но това е чисто теоретично и няма гаранция за успех.

 

Вторият проблем го имам, но при мен е по-различен (с изключение на чек-енджина и последващия много по-висок разход на бензин). При мен се получава при прехвърлянето от бензин на газ. За момент ми дава прекалено богата смес, колата се позадавя и си реже мощността. Пак се оправя чрез чистене на грешки със СтарДиагноза. Имам и една програмка за телефона, която също трие грешките по ОБД и помага (отчасти).

 

Моят съвет е или експериментирай докато намериш тясното място в системата или си спести пари и нерви и си напасни типа каране.

При всички случаи пиши, ако има развитие при теб.


  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2014 - 10:54

Ако сте сигурни в свещите, бубините и лулите, пробвайте с друга рейка.  Бардолини имаха една партида калпави рейки - дюзи.

 

Почистване със СТАР, каране на бензин, пак проверка с диагностика и ако е чиста, беш при газаджийте.

 

...ако не е, вторачване в последното изписано от диагностиката и лека по-лека проблема ще лъсне.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 януари 2014 - 11:10

Интересното е , че не записва грешки на бензин, а само на газ. Макар , че след като има записана грешка пада мощността и на бензин.

Смятам да ходя при газаджиите да видим какво ще измислят в събота.


  • 0

#5 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2014 - 11:53

Интересното е , че не записва грешки на бензин, а само на газ. 

Според мен проблема е само в газовото, но газаджийте вместо да ти оправят газовото без пари (понеже си в гаранция), казват ние всичко сме си монтирали както трябва и проблема не е от нас! Ще е много по-лошо ако не виждат, че проблема е от тях. Дано главоболията ти спрат по-скоро!


  • 0

The best or nothink.


#6 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 януари 2014 - 10:22

Още един проблем който пропуснах да кажа по-горе. От време на време при първо палене за деня след като загрее колата за прехвърляне на газ в момента в който започне да прехвърля и губи по цилиндър, днеска май загуби два. Вместо да минат на газ просто спират да работят. Пробвам да мина на бензин след това и не става. Направо почвам да се побърквам вече, а нямах никакви проблеми на бензин преди това.


  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2014 - 10:39

Направо почвам да се побърквам вече

 

 

0877 577 566, звънни ще помогна, ще я прочетем и ще те науча какво да кажеш на газаджийте.


  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 03 януари 2014 - 13:35

При мен изчистиха изпаритела и спря да минава на бензин на високите обороти
  • 0

#9 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2014 - 18:41

Няма да излъжа ако кажа. че проблемите ви са ми до болка познати :).

 

Като за начало и моя съвет е да не слушате безусловно когато газаджията каже "газовата е наред, проблема е другаде". Или ако почнат да те карат да сменяш неща просто щото така са решили.

 

Първото и най-важно нещо е дали оплакванията ти ги има и на бензин. Ако в никой случай не се проявяват то варианта нещо да не е наред отделно от газовата е минимален. Казвам минимален защото когато аз имах същия проблем (над 4000 оборота гаснеха цилиндри), то проблема се прояви на бензин 1-2 седмици по-късно. Проблема беше в бубините и кабелите.

 

При липса на какъвто и да е проблем при бензин и ако сте сигурни, че частите ви са наред, то тогава е или настройката на газовата или дефектен елемент от нея. Например спукан редуктор (изпарител). Аз моя съм го пукал два пъти. Ако обаче проблема си е откакто е сложена системата, то проблема пак може да е дефектен или неправилен елемент (по-малък изпарител, по-малки или по-големи дюзи, по-бързи или по-бавни и т.н.)

 

Съвета ми е първо да се уверите, че нещата по двигателя са наред, за да не давате излишни пари после за диагностики, кой цилиндър гасне и т.н.

 

Например, най-бързия тест за ламбата и дебитомера е да вържете колата на газ анализатор, обаче при някой който разбира!

 

Запалителните бубини ще са проблем ако са се пукнали. Извадете ги и вижте там където са споени дали има разлепяне. Кабелите при мен ги пробвахме като свалихме капака на двигателя и пръснахме малко вода. Прехвърчат ли искри... Свещите, извадете една и вижте дали електродите не са се захабили. Ако са добре, там проблем не търсете.

 

След това ако всичко е наред и колата върви добре на бензин, тичайте при газаджиите и не им давайте мира докато не открият проблема.

 

 

За пример, на мен ми гаснеха цилиндри при на 190км/ч и газаджиите твърдо искаха да си взема свещи за 100лв. Настройваха 10 пъти и нищо не стана. Отидох при друг, пипна я веднъж и вече не гасне. Без свещи за 100лв!


  • 2
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#10 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 10:52

Кабелите при мен ги пробвахме като свалихме капака на двигателя и пръснахме малко вода. Прехвърчат ли искри... 

Ако прехвърчат искри не може ли да стане някоя беля с тази вода? Било то по компютри и всякакви електроники? 

 

Държа да отбележа, че просто питам, а не критикувам колегата!


  • 0

The best or nothink.


#11 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 12:15

Честно казано и аз не съм сигурен... Пичовете ползваха пръскалка за прозорци и си я държаха с тази цел. Предполагам количеството е прекалено малко за да създаде проблем.
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#12 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 14:49

Kainy какви са ти свещите и каква цена са? :dry
  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#13 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 15:02

Свещите ми са NGK BKUR6ET-10 с 3 електрода на 1мм. 44лв струваха общо. В каталога на дилъра ми излизаха те. Над 5000км съм минал с тях и засега нямам оплаквания. Като ги сваляхме за преглед, електродите не бяха мръднали, само зацапани малко.

Този пост е редактиран от Kainy: 05 януари 2014 - 15:03

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#14 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 05 януари 2014 - 15:39

Само зацапани малко. ???

Не би трябвало да има каквото и да било зацапване . 


  • 0

#15 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 16:58

С 0х40 масло съм и го гори доста, така че предположих че от това имат черно по електродите. Скоро ще я връщам на 5х40, че така много го харчи.

Този пост е редактиран от Kainy: 05 януари 2014 - 16:58

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни