Здравейте колеги и за много години
До момента съм активен във форума само като читател , но май ми дойде времето и да пиша ;(
Най-накрая след почти година и мойто лично ЦЛК от 2000 г . с мотор 163 кс. започна да прави мизерии и неможем да намерим проблема.
Колата си навъртя 20 000 км без да каже "гък" до момента в който се излъгах да сложа газова уредба.
Както се казва "всяко добро за зло" и от тогава се почнаха простотиите. Уредбата е уж Бардолини инжекцион с усилен изпарител.
Работи добре на газ до момента в който не мине 5000 оборота а понякога и до 4500.
След това прекъсва и започва да работи на 3 цилиндъра. Гъся и пак си работи нормално, само че вече свети чека на двигателя.
Карах я на диагностика и показа 2 грешки - Прекъсване на цилиндър( да подчертая само че за 2 седмици експериментно каране показа грешна на всички цилиндри). Втората грешка беше Недостиг на гориво , при половин пълна туба за газ.
Проверени са всички неща , като преди да сложа газта й смених и свещите с някакви на Чемпиън за подобрена работа на газ.
Според техниците на диагностиката проблема идва от някъде по газовата , а според газаджиите там проблем няма и бил по двигателя.
МОля , ако някой е минавал през подобна мизерия или може да ми каже поне добър специалист в София , който да ми реши проблема , ще съм ви много благодарен. Освен всичко след като светне чека започва да работи зле и на бензин като показва разход от 22-25 л/100 на бензин при нормално каране. Чува се интересно пукане в изпускателния колектор все едно хвърля много гориво. Изчисти ли се грешката заработва нормално докато не прекъсне пак.
Благодаря предварително.