V6 не е имало в 140ска
моля за съвет преди покупка на W140 или W220500 или 600
Started by babaneze, 27 Dec 2013 - 23:20:15
мерцедес 500 мерцедес 600 мерцедес с клас
88 replies to this topic
#76
Posted 27 January 2014 - 12:01
#77
Posted 27 January 2014 - 12:21
Знам, моя грешка - R6
Edited by shotgun600, 27 January 2014 - 12:22 .
#78
Posted 27 January 2014 - 15:19
Във чужбина данъците на колите не са като в България, там всеки си ги плаща. Няма спор че при W140 двигатели като 320 и особено 350 не са сложени да чупят рекорди за скорост, но много хора с възможност, мудни шофьори са си ги купували заради по-малкото разходи по тях (като са били нови) и по-ниските данъци. Това ме подсеща за фейслифтовото "недоразумение" (според някои) на W221 S250 CDI - 204 конски сили с РЕДОВИ двигател 2100 кубика ... Но за всеки влак си има пътници- извънградски разход 5, градски 7, комбиниран 5,7. По мое мнение, такава кола си заслужава единствено когато е нова, защото след 10тина години хората ще се чудят защо изобщо е създаван този модел.
#80
Posted 27 January 2014 - 16:28
Мисля и аз да поспамя малко. Като собственик на не идеална 140ка и човек покарал 221ки (даже 250 4 матик)
140ката е паметник на качествените материали в автомобилостроенето. И кожата е кожа, и детайлите са изпипани. Усещането вътре е уникално... няма друга такава кола.
Да не говорим, че когато се разровиш малко, виждаш мисъл при всяка щипчица и лайсничка. Разгледайте свалена лайсна между вратата и стъклото. И пребройте колко различни материала има в нея... При днешните условия, на дали ще е икономически изгодна кола (за даймлер разбира се)
221 си е кола от друга вселена, със съвсем друга идея (за жалост) Времето за разработка е доста по малко. Да софткоза не е много софт, като при 140, детайно разгледана е далеч от 140ката, но от чисто потребителска гледна точка е много, ама много по технологична. При сейф 2, Дистроник плюс, Хедюнита...
Като човек който, си рови колата 140 ката ми харесва доста повече, защото всичко там е било премислено и правено (в смисъл на разработено) от немски фирми...
За 250 мотора... еми не е кеф да го караш, разхода не е голям, но пък 500 (278 мотора) ми даваше 9 извън града с нормално каране (с немски бензин и по немски магистрали).
Иначе пушката е прав за малките мотори при 140ката, 500 мотора гори 14 извън града, а 320... не вярвам да падне под 11 - 12. А вървенето няма нищо общо. Голяма тежка кола, с 4 скорсти (евентуално 5) и "малък" 6 цилиндров мотор не е икономически изгодно. Не че 3,2 е мъртвец, за спокойно каране е приятна, но предвид разликата в разхода.
общо взето 140 = на качествени материали и внимание към детайла
221 = съвременен и технологичен автомобил, който на фона на останалите нови от по-ниския клас е супер кола
#81
Posted 27 January 2014 - 16:29
Този модел е създаден, защото днес на дневен ред е екологията и възможно по-ниския разход на гориво, но преди 20 години никой не е мислил за възможно по-ниски разходи на гориво, ,т.е. примера с 250 CDI не става.
Ами аз съм го написал по-напред в темата. В днешно време се отделя доста по-малко време за разработка и тестове, защото това струва пари, а и не трябва да се изостава от конкуренцията, докато 140ката, по спомен, беше разработвана цели 8-10години, преди да бъде пусната в производство - всевъзможни тестове и варианти са били тествани, и въпреки тези близо 10г разработка пак има някакви пропуски и дебилни и недомислени неща - като изолацията на кабелите.
Какво тогава остава за днешните модели, които се бълват през 2-3 години. Тамън си купиш новата S класа и след няколко години почват да излизат снимки на прототипа на новата.
Относно разхода и вървежа при W140 320 и 500, сигурен съм, че предимството в разхода е за 320, и то само в градски условия. На извънградско при скорости над 120 мисля, че няма как да даде по-нисък разход от 8мака.
Edited by shotgun600, 27 January 2014 - 16:34 .
#82
Posted 27 January 2014 - 19:28
и аз ще се запиша в тази тема с едно мнение че много философска стана
днес сме 2014г. и живеем в общество което може да се характеризира с 2 думи - технологии и потребление
всеки един продукт който се пуска на пазара има предвиден от производителя актуален живот:
- за колите от 3 до 5г, ако не изкарат нов модел даймлер просто ще трябва да затворят, защото техния основен бизнес е да продават НОВИ коли, техните клиенти не купуват стари
- за телефоните е 1г., ако епъл не изкарва всяка година нов модел клиентите им ще си купят излезналия нов модел на самсунг, защото ще е по технологичен.
това важи и за всички други продукти около нас. ако не си купиш последния модел лаптоп няма как да имаш максимална скорост на интернет и т.н. (да кажем че в последния модел нововъдението е нов стандарт wi-fi или нещо друго, примери много)
впредвид горното е нормално да се стремим да имаме новия модел. от магазина. или поне последния по нашите възможности, защото определено не сме дорасли за това количество ес класи което се търкаля по бг пътищата и за това хората казват мб от бг - НЕ, всяка кола си иска своето и първоначалната инвестиция не определя платежоспособността на собственика. в една много интересна книжка четох статистическа информация за хората с 500 и за тези с 600. 500 карат хора обикновенно на високи мениджърски позиции, такива които вземат висока заплата но си правят сметка на парите. 600 купуват хора с възможности клонящи към неограничените, със собствени огромни бизнеси или наследствени пари(от тези искам и аз да съм и разликата не е че едните не могат да си позволят да дадат още 50к лв/евро за 600, ами че после не им се връзва сметката в сервиза.
следващата година w140 влиза в категория ретро модел.
технологично е много назад спрямо новите модели. дори и модела за япония с навигацията не може по никакъв начин да се сравни с многоекранния телевизор в 221. все едно да се сравняват самсунг SGH-400 с което и да е галакси.
качеството на материалите колкото и да е добро има определен живот. (това за скъсаните седалки на 221цата говори много или за сегашния собственик или за стария собственик или за километрите и не е акуратно)
моето лично мнение е че такава кола за толкова пари (w140 за 10000евро и нагоре) си заслужава само ако стои, пази се и се потдържа като ценен оригинал, така както е излезнала от завода(най добре ако има и потвърдена сервизна история в даймлер) като паметник на историята. за кеф на собственика си.
днес сме 2014г. и живеем в общество което може да се характеризира с 2 думи - технологии и потребление
всеки един продукт който се пуска на пазара има предвиден от производителя актуален живот:
- за колите от 3 до 5г, ако не изкарат нов модел даймлер просто ще трябва да затворят, защото техния основен бизнес е да продават НОВИ коли, техните клиенти не купуват стари
- за телефоните е 1г., ако епъл не изкарва всяка година нов модел клиентите им ще си купят излезналия нов модел на самсунг, защото ще е по технологичен.
това важи и за всички други продукти около нас. ако не си купиш последния модел лаптоп няма как да имаш максимална скорост на интернет и т.н. (да кажем че в последния модел нововъдението е нов стандарт wi-fi или нещо друго, примери много)
впредвид горното е нормално да се стремим да имаме новия модел. от магазина. или поне последния по нашите възможности, защото определено не сме дорасли за това количество ес класи което се търкаля по бг пътищата и за това хората казват мб от бг - НЕ, всяка кола си иска своето и първоначалната инвестиция не определя платежоспособността на собственика. в една много интересна книжка четох статистическа информация за хората с 500 и за тези с 600. 500 карат хора обикновенно на високи мениджърски позиции, такива които вземат висока заплата но си правят сметка на парите. 600 купуват хора с възможности клонящи към неограничените, със собствени огромни бизнеси или наследствени пари(от тези искам и аз да съм и разликата не е че едните не могат да си позволят да дадат още 50к лв/евро за 600, ами че после не им се връзва сметката в сервиза.
следващата година w140 влиза в категория ретро модел.
технологично е много назад спрямо новите модели. дори и модела за япония с навигацията не може по никакъв начин да се сравни с многоекранния телевизор в 221. все едно да се сравняват самсунг SGH-400 с което и да е галакси.
качеството на материалите колкото и да е добро има определен живот. (това за скъсаните седалки на 221цата говори много или за сегашния собственик или за стария собственик или за километрите и не е акуратно)
моето лично мнение е че такава кола за толкова пари (w140 за 10000евро и нагоре) си заслужава само ако стои, пази се и се потдържа като ценен оригинал, така както е излезнала от завода(най добре ако има и потвърдена сервизна история в даймлер) като паметник на историята. за кеф на собственика си.
#83
Posted 27 January 2014 - 19:41
Във чужбина данъците на колите не са като в България, там всеки си ги плаща. Няма спор че при W140 двигатели като 320 и особено 350 не са сложени да чупят рекорди за скорост, но много хора с възможност, мудни шофьори са си ги купували заради по-малкото разходи по тях (като са били нови) и по-ниските данъци. Това ме подсеща за фейслифтовото "недоразумение" (според някои) на W221 S250 CDI - 204 конски сили с РЕДОВИ двигател 2100 кубика ... Но за всеки влак си има пътници- извънградски разход 5, градски 7, комбиниран 5,7. По мое мнение, такава кола си заслужава единствено когато е нова, защото след 10тина години хората ще се чудят защо изобщо е създаван този модел.
Темата се измести,но ако някога в Б-я започнат да се съблюдават законите и правилата и да се прилагат мисля,че доста собственици ще започнат да предпочитат малки и икономични двигатели на комфортни и удобни коли.На скоро гледах отново повторение на 5-та предавка и в секцията за изгоден автомобил на старо сравняваха 221-цата и 222-ката,като темата беше"толкова ли е по-добра 222-ката и заслужава ли си повечето пари в сравнение с 221-цата".Както се сещате ,а може би и повечето са го гледали отговора беше"не".Ес класата беше на малко километри,много запазена и с мотор не 3.2,а 2.8,заради кризата.И никой там не коментира колко е тромав,може би защото са застреляни англичани,а не състезатели като нас.Но уловката беше в заглавието изгоден.......Значи и там има сравнения между по-нови и по-стари модели,отново сравняват качеството и отново се оказва,че старото не е по-лошо от новото,но пък и цената е доста по-изгодна и всъщност там е уловката.Между другото аз също бих си купил по-големия двигател и също не бих спазвал абсолютно всички ограничения,но разбирам тези,които са решили да се возят по-евтино.Също пък не мога да разбера собственици на нови и мощни коли,които карат като баби и ги е страх да понатиснат малко,че даже и пречат на потока от коли.
#84
Posted 27 January 2014 - 20:51
Въпреки че ми писна от този спор, няма как да не отговоря и на това.
Относно примерите за телефоните и компютрите - неадекватни са, защото тези продукти се развиват с часове и разликата в качествата м/у нов и стар модел са огромни.
Относно W222 - разбира се, че няма да си заслужава парите, защото точно заради това, че не предлага нищо революционно, в сравнение с W221, Мерцедес бива критикуван яко, откакто излезе.
Струва адски много пари, а дори основен агрегат като скоростната кутия е същия като при 221, докато конкурентите /които са по-стари модели/ имат 8 скорости, 222 е със 7. Ще станат 8 при фейса.....когато конкурентите вече ще имат 9-10 скоростни автомати.
Скенера за дупки, който се водеше, че е най-революционното нововъведение се оказа пълна боза и не върши никаква работа при определени условия. Еми няма да си струва парите.
Освен това е грозна спрямо 221, особено заради гнусния екран и волан.
Edited by shotgun600, 27 January 2014 - 20:51 .
#85
Posted 27 January 2014 - 21:36
Все още спор няма,не се замерваме с камъни .Ама и постоянно да се възхваляват само 124-ки и 140-ки леко буди насмешка.Хубави и качествени коли са,ама света върви на пред и не можем да му слагаме прът в колелата.Па между другото тия години в автобилд имаше статистика че в Германия се карат повече 126-ци от колкото 140-ки и собствениците били по-доволни от тях,а?Да си купуваме 126-ци тогава?То е ясно,че всеки си кара каквото му е кеф и колкото пари има.
#86
Posted 27 January 2014 - 22:18
Навлязохте надълбоко, темата е избор на между 140 и 220 ? Тука мисля, че спор няма.За парите, които е подготвил за автомобил 221 неможе да се намери качествена.Според мен една лачена W140 S500 на малко километри от Германия е идеалният избор.Успех
#87
Posted 28 January 2014 - 07:03
126 е доста по елементарна кола чисто технически сравнена с 140,така че може статистически да се каже че е по здравата от двете.
По логиката по проста по здрава.
Е да де,
Същото важи и за разликата 140 / 221
По-проста по-здрава. С тази разлика, че тук разликите са повече електронни, от колкото технически
Edited by drjivago, 28 January 2014 - 07:05 .
#88
Posted 26 March 2014 - 08:39
Здравей!Какво стана с 140-ката?Питам защото видях,че търсиш 124СЕ вече.
#89
Posted 27 March 2014 - 00:11
то не бяха 140, 221, бмв 750 ixl , новата це класа , цл , бмв 6 кабриота, е500, w126, луда работа ,минах през всичките марки и модели. сега съм решил за w124 ce купе или кабрио , скоро ще се разбере. Ще бъде нещо уникално , но повече няма да издавам. търся кола донор
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users