Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загуби мощност и светна лампа


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#16 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 19 декември 2013 - 12:04

Здравейте

 

Аз имах такъв проблем. Оказа се дебитомер. Смених го и след един месец пак. Гледаме, мерим и нищо. И един ден отварям капака на колата да видя какво иде реч и се подпрях на маркуча от инеркулера. И изненада. Тънка цепка. Смених го и всичко заспа. Проверете маркучите и вакумите.

 

Поздрави


  • 0

#17 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 19 декември 2013 - 14:24

Утре влиза в бокса да се проверят всички пътища. Ще пиша резултати ;)

 

БТВ - като почнах да мисля върху този проблем, ми направи впечатление, че при натискане на педала и като турбото даде своя принус, има твърде силен звук - точно на свистене като на някоя тръба която изпуска/смуче. 

 

Преди това не се бях замислил, а и не съм карал Мерцедес с турбина.

 

Поздрави


  • 0

#18 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 20 декември 2013 - 11:38

Здравейте,

Клони към запушен катализатор.

 

Тази кола без катализатор може ли?

 

Поздрави


Този пост е редактиран от Gorbachov: 20 декември 2013 - 12:01

  • 0

#19 Nado

Nado

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK-Cabrio, 2005

Публикувано 23 декември 2013 - 13:57

Колега, не спомена нищо за турбото, не усещаш ли някаква промяна там?


  • 0

#20 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 23 декември 2013 - 14:16

Здравейте колеги,

 

Ето какво стана и до къде стигнахме.

 

Махнахме катализатора, много запушен беше, сложиха гърне и го изкупиха.

Колата намали пушенето много, но вчера пак влезна в авариен режим и трябваше да спирам да я рестартирам.

 

1. Прегледаха тръбите за въздух, няма спукано или хлабаво

2. Младежите от ауспусите показаха още едно филтерче/катализатор малко след колекторите. Предлагат и него да избушим но не съм убеден, че е добра стъпка.

3. Турбото работи добре, като не е в авариен режим колата лети. И харчи нормално.

 

Нямам идея какво да правя вече. :(


  • 0

#21 Boby

Boby

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 COMPRESSOR 2000г.

Публикувано 23 декември 2013 - 17:56

Мой приятел имаше същият проблем със същата кола. На Стар диагнозата му излезе клапички на смукателният колектор. Смени колектора с нов и нещата се оправиха за известно време (колектора действително си беше за смяна), после започна пак да прави същият номер. Накрая виновникът се оказа някакво реленце, смениха го и вече 2 години няма ядове. Имам телефон на сервиза където му я оправиха, мога да го дам ако е необходимо.


  • 0

#22 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 23 декември 2013 - 20:10

те тези от аспусите хубаво къртят на ред

ама първо виж дали това не е DPF филтър

щото после им е лесно

иди при тякой да ти ремапне колата и ще се оправи

ама това не ти го казват предварително


  • 0

#23 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 24 декември 2013 - 12:50

Здравей,

 

Катализатор е, не е DPF, по-напред по тръбата близо до колекторите има още един но не съм убеден дали е катализатор или някакъв DPF?

Вчера при поредния оглед, ми се стори, че тръбата която отива към интеркулера е разхлабена, затегнахме, карах 20км без проблем, на прибиране пак направи проблема и то 3 поредни пъти.

Тази тръба бая се надува при форсиране, също е леко омаслена от вътре. Може би от изпаренията от главата.

 

@Боби - моля сподели този сервиз.


Този пост е редактиран от Gorbachov: 24 декември 2013 - 12:51

  • 0

#24 Boby

Boby

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 COMPRESSOR 2000г.

Публикувано 25 декември 2013 - 17:46

Мисля че се казваше "Пит лаин" или нещо такова. тел. 0886 840438 Павката.

Пожелавам ти успех и Честита Коледа на всички!


  • 0

#25 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 декември 2013 - 10:25

Много е вероятно турбото да пренадува и затова да ти влиза в авариен режим.Причините са няколко.Пътищата каза че си ги проверил,смукателния колектор трябва да се види също,клапаните на турбото също,но това излиза с читава диагностика.Един път се беше случило някакъв болт в турбината да се разхлаби и да държи постоянно отворена(не може да разреди) и ефекта беше същия-над около 3000 оборота забива.


  • 0

#26 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 02 януари 2014 - 11:10

Здравейте и честита нова година!

 

Почивката изкарах с вирус и без много да движа колата.

 

Ходих до Ловеч и на магистралата ми направи впечатление следното...Карам 120-140км/h стигам тунела, отпускам да падне сама до 90 и тогава влиза в авариен режим.

Второ - днес тръгнах да катеря цариградско, забелязах че почна да пуши повечко от нормалното и пак влезна в такъв режим.

 

С баща ми оглеждахме двигателя, няма видими причини - трябва явно да я оставя в сервиз да я гледат. 

 

Поздрави


  • 0

#27 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2014 - 11:31

Ходих до Ловеч и на магистралата ми направи впечатление следното...Карам 120-140км/h стигам тунела, отпускам да падне сама до 90 и тогава влиза в авариен режим.

 

 

Второ - днес тръгнах да катеря цариградско, забелязах че почна да пуши повечко от нормалното и пак влезна в такъв режим.

 

 

Вещ дизелджия да се вторачи в клапите. 

 

Като започна да пуши, сваляше/качваше ли правилно предавките?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#28 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 02 януари 2014 - 11:54

Здравей,

 

Да предавките се сменят както трябва. Обороите не играеха.

Просто изключи турбото.


  • 0

#29 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 02 януари 2014 - 20:05

добре де таз кола закачахте ли я на диагностика

щото като гледам аспухчиите казали катализатор

ти с баща си гледате ама то с гледане не става

сигурно ли е че от липсата на катализатор не влиза в авариен

като гледам 2004 е много вероятно

тези коли с гадаене не става


  • 0

#30 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 03 януари 2014 - 10:20

Здравей,

диагностика правихме с Бай Васо, грешката съм постнал като снимки малко по-нагоре.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни