Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загуби мощност и светна лампа


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#1 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 16 декември 2013 - 09:55

Здравейте колеги,

 

Имам колата от 2-3 седмици, няколко пъти ми направи следния номер.

Карам нормално 10-20км и при някое натискане просто не подема. Няма лампи няма нищо, колата набира много бавно.

Все карах на лампа и го отдадох на някоя защита при намаляло гориво.

 

Но уви :( днес сутринта натиснах газта и колата не реагира както съм свикнал, почна да набира все едно съм на 5-та скорост на 40км в час. И светна лампата на таблото. Спрях макс 3000 оборота стигна, рестартирах заработи нормално но лампата остана.

 

Моля дайте съвет.

 

Колата е 2004 S203 - автоматик - 143кс.

 

Поздрави,

Ясен

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Gorbachov: 16 декември 2013 - 09:56

  • 0

#2 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2013 - 10:34

Това ти engine check лампата. Тя може да светне по много причините, 90% от които вкарват колата в авариен режим. Отиди на диагностика, тя сама ще си каже какво и е.


  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2013 - 10:35

Няма да се плашиш, иди да и пуснат един тест и сподели.

 

 

...ако няма къде...скочи на някоя от срещите на клуба -  има диагностика, но дали във въпросният ден ще е там, ще ти отговори Илия Горанов.

 

...ако не ти се чака до сряда: 0877 577 566 Васо


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 16 декември 2013 - 10:39

Много сте бързи! ;)


  • 0

#5 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 16 декември 2013 - 10:43

Довечера живот и здраве колегата Васо ще я провери :)


  • 0

#6 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 16 декември 2013 - 22:07

това е много сериозен човек и много умен !!!!


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#7 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 17 декември 2013 - 10:31

Здравейте колеги,

Нямам съмнение за Бай Весо, но колата мина през гемини за скорости и сутринта минах през тях да им се оплача от лампата, момчетата туриха диагностигата гаранционно провериха, скоростите са ОК, но от колата излезнаха доста неща, които ме притесняват.

Снощи пак направи номера, а лампата продължи да свети. Днес сутринта няма и помен от нея.

 

Ето резулатите от диагностиката:

 

2359-01 - Check charge air system. Too low boost pressure - Current

2021-01 - Rail pressure monitoring via pressure control valve The rail pressure too low - Current

1222-01 - Check component Sensor in component B37 (Accelerator pedal sensor). The signal voltage is too high

2333-04 - Vehicle speed Cruise control wheel speed IMPLAUSIBLE 

 

Не съм експерт но поне от превода си мисля, че турбото ми прави проблеми :(


  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2013 - 10:48

Задължителна подробна проверка на зареждането на алтернатора! Не само еднократно мерене, трябва каране, спиране и мерене. 

 

Има вариант, алтернатора да зарежда нормално, но чат пат да надвишава горната граница....

----------------------------------------------

 

г-н президент, сори за снощи че не успяхме да я погледнем.

 

ако не се оправиш, дрънкаш. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 17 декември 2013 - 10:53

Здравей тавариш :)

 

Няма проблем за снощи, BTW ако искаш днес да мина да и метнеш едно око и ти. Грешките ги изчистиха с тяхната диагностика.

 

Малко не зацепих, за всичко това може да е виновен алтернатора?

 

Под мерене имаш предвид - взимам мултицета с мен, и почвам регулярно да меря?

 

Поздрави,

Ясен


  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2013 - 11:02

 Трифка, мерси за хубавият комплимент!  :flagmbcb

 

Ясене, става днеска.

 

Случвало ми се е динамото да бачка в норми, но след 2/3 мин. каране волтажа да скачача над 15 - до 17в. , при което да прави същите и подобни щуротий - но това за сега са само предположения.

 

Ако тези грешки са били стари, след като са били изтрити, след каране новият тест ще даде реалните.

 

'F' главни ли бяха или малки 'f' ?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 17 декември 2013 - 11:40

Закачам това което изплю диагностиката.

 

Прикачен файл  20131217_111102.jpg   156,68K   27 Брой сваляния

 

Не виждам F


Този пост е редактиран от Gorbachov: 17 декември 2013 - 11:47

  • 0

#12 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 17 декември 2013 - 12:19

Закачам това което изплю диагностиката.

 

attachicon.gif20131217_111102.jpg

 

Не виждам F

 

Current - F - актуална грешка

Stored - f - стара грешка


  • 0

The Best or Nothing


#13 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 17 декември 2013 - 17:26

Те всички current :(


  • 0

#14 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 18 декември 2013 - 21:25

Здравейте колеги, две вечеринки направихме с Весо, сладки приказки и четене на колата, и ето резултата.

 

Прикачен файл  20131218_192231.jpg   98,94K   33 Брой сваляния § Прикачен файл  20131218_192211.jpg   78,04K   26 Брой сваляния

 

Това е грешката която спира колата. Моля дизел експертите да хвърлят едно око и да споделят мнение :)

 

И да не забравя, много благодарности на колегата Весо за приятелското отношение ;) При него не си в сервиз а си като у дома си ;)

 

 

 


  • 1

#15 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 19 декември 2013 - 11:47

А проверихте ли всички въздушни пътища и вакуми?

Турбодизела се държи точно както описваш, когато някъде се губи налягане или вакум.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни