колега, следващия път пробвай да набиеш вложка от хубаво гедоре, директно в/у секрета, вместо тези селски изпълнения със заварките, така най-малкото се предпазва джантата, а и спестявате много време и нерви...
Гумаджии измамници: СТУДЕНТСКИ ГРАД
Започната от Marat, 27 ное 2013 - 21:09:04
28 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 ноември 2013 - 11:45
#17
Публикувано 28 ноември 2013 - 19:48
ХАХАХА Тони Монтана това ми напълни душата направо! А точно срещу тях има гумаджийница на един голям приятел. Ако беше отишъл там сега тази тема нямаше да я има, както и твоите нерви, ама лош късмет си извадил тогава. Той е винаги точен и коректен, бързо се действа няма мотаене.Преди месец ми сложи нови гуми Вредещайн, вчера на снега се справиха ПЕРФЕКТНО (като за монтирани на мерцедес )
#18
Публикувано 28 ноември 2013 - 20:10
колега, следващия път пробвай да набиеш вложка от хубаво гедоре, директно в/у секрета, вместо тези селски изпълнения със заварките, така най-малкото се предпазва джантата, а и спестявате много време и нерви...
Добре,следващия път така ще направя!
#19
Публикувано 28 ноември 2013 - 21:02
Shotgun600 не си за при нас значи ние сме с 2 крика и една демонтажна машина.. нормална смяна на гумите с проверка на джантите за кривини и оптимизиран баланс почистване на бордовете и главините от корозия и специално отношение на всеки болт при затягането а не с гайковерта на 4 няма как да отнеме по малко от 1 час.. Разберете че бързането води до некачествено обслужване и грешки
Този пост е редактиран от baspower: 28 ноември 2013 - 21:27
#20
Публикувано 29 ноември 2013 - 08:27
Мда, аз затова, като нямам време - пращам друг да ми закара колата, ама пак при Иван ходя
Да се похваля, че и аз вече съм със зимни гуменки...
Иначе - на мен ми счупиха секрет... при това в 2 през нощта, преди да замина за Италия преди 2 - 3 години - тогава какво приключение беше... стана в гумаджийницата срещу Ромпетрол в Дружба 1 - до Маргела, но тогава беше единствената денонощна в района, а гумата беше спукана, а трябваше да се пътува, иначе не бих спрял на такова място.
Да се похваля, че и аз вече съм със зимни гуменки...
Иначе - на мен ми счупиха секрет... при това в 2 през нощта, преди да замина за Италия преди 2 - 3 години - тогава какво приключение беше... стана в гумаджийницата срещу Ромпетрол в Дружба 1 - до Маргела, но тогава беше единствената денонощна в района, а гумата беше спукана, а трябваше да се пътува, иначе не бих спрял на такова място.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#21
Публикувано 29 ноември 2013 - 09:55
Трудно ли махнахте секрета после? Как процедирахте колега?
#22
Публикувано 29 ноември 2013 - 14:09
Ходи се само при проверени и познати гумаджии!!!
За този форум това е Иван от Казичане, за мен имам и още един в квартала, приятели сме от деца.
+1
#23
Публикувано 29 ноември 2013 - 14:12
Имах подобен случай преди месец - 2 болта - цел ден.
Арно сте ги зас*али!
Той и Ванката за малко да влезе във филма, че ходихме да обуем 4 матика при него
#24
Публикувано 30 ноември 2013 - 12:26
Трудно ли махнахте секрета после? Как процедирахте колега?
Секретите бяха български - на фирма ЕТЕ, ходихме с колата с гумите и документите на колата до техен официален магазин, от там извадиха една торба с ключове и пробвахме, докато не намерихме подходящ ключ - мисля, че имат 20 - 30 възможни комбинации на ключовете. За добро или за лошо, но ключовете бяха от по-мек материал от самите болтове и болтовете просто бяха здрави, само ключът на секрета беше счупен. След този случай, колата вече е без секретни болтове
Иначе съм гледал, че има едни камъни за гедоре, които вътре са пълни с хиляди супер тънки шестограмни игли. Като го поставиш върху болт или гайка, част от иглите потъват навътре в камъка, а други се мушват между чупките на главата на болта или около гайката и я обгръщат независимо от формата. Понеже иглите са шестограмни, а не кръгли се опират плътно една в друга и не могат да се осукват. И с такъв камък може да се отвиват всякакви хави. По принцип не е предназначен за секретни болтове, а за болтове с изядени глави, но май вършат работа и за такива случаи. Но нямам представа къде се продават, универсален размер ли са или има различни и т.н.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#25
Публикувано 30 ноември 2013 - 12:57
Слаби са тези а и не стават за джантите Илийчо.
....... леглото им, където са иглите е по-голямо и не влиза в отвора на джантата където е болта.
В такъв случай се ползва, тънкостенен - по-малък от главата на болта камък торкс, нагрява се до бяло за да се разшири и се набива с дълго рамо върху заплесканият или строшен болт, изчаква се да изстине, вади се удължението, слага се рамо и .............скръц.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Публикувано 30 ноември 2013 - 15:49
Иначе - за проблемно развиване на болт - Хари и Лазар знаят, как три дни отвивахме пробката на картера, след като я бяха завинтили в сервиза на Петко... то не бяха метчици, пробиване, болтове с обратни резби, нагряване... накрая със заварка се отви проклетата пробка. В резултат на всичко - три дни разправия, нова пробка и нова гарнитура на картера. От един кьорав майстор, дето е навил старата пробка накриво!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#27
Публикувано 30 ноември 2013 - 18:47
Shotgun600 не си за при нас значи ние сме с 2 крика и една демонтажна машина.. нормална смяна на гумите с проверка на джантите за кривини и оптимизиран баланс почистване на бордовете и главините от корозия и специално отношение на всеки болт при затягането а не с гайковерта на 4 няма как да отнеме по малко от 1 час.. Разберете че бързането води до некачествено обслужване и грешки
Потвърждавам на 1000%, смяна тип "формула1" за мен значи претупване на работата, не бързам за никъде, мога да отделя 1 час за смяна със специално отношение. Евала Ванка!!!
#28
Публикувано 30 ноември 2013 - 18:53
Да, ама освен смяната на моите гуми, която ще отнеме час, трябва да изчакам поне 1-2-3 коли пред мен, дето и те толкова ще се забавят. Супер досадно е...
Затова вече на всички коли съм намерил джанти за зимните гуми и си ги сменям сам, няма чакане, няма излишни пари, няма нерви, няма зъзнене и сополи.
Сега и да ми се наложи да сменям гуми, тръсвам джантите на близкия гумаджия, който е добър, ама има 2 крокодила и една машина, и си отивам по задачи, пък
той, ако иска цял ден да слага и отделя гумите.
#29
Публикувано 30 ноември 2013 - 19:39
Само че при Ванката няма 1-2-3 коли да чакаш.
Обаждаш се по телефона и се разбирате за час.
Ако гумите са на хотел при него,още по добре.Аз като си сменях гумите се разбрахме за определен час и като отидох той ги беше приготвил,балансирани още от предишния ден и приготвени за качване.Това ако са ти на отделни джанти.Ако нямаш джанти пак се разбирате за даден час и пак няма да чакаш други коли преди тебе.
Абе всеки си има право на избор.
Не хапи този,който може да те изяде.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни