Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Питане за катализаторЗапушен или не?


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#1 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2013 - 18:14

След като смених свещи колата се поразвървя и разхода падна.

В момента разхода на 100км градско е около 11.2- 11.5 градско

Но когато подам рязко газ от лек ход, колата забива леко преплита и тогава тръгва.

Не се изрязва,според мен, като хората.

Почти не и се чува гласа от задното гърне.

И въпроса ми е дали е запушен катализатора, и има ли смисъл да го маха, още повече че скоро ще монтирам LPG

Защото колата ми се струва удушена и много мудно реагираща на педала с газта?

 


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#2 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 ноември 2013 - 21:35

Закво ли си играя да пиша във форум,в който се дискутира,че CLK-то било близо 2 ТОНА

Боже мили .... :wacko


  • 2

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 ноември 2013 - 23:50

Проблема ти не е в катализатора.Най-глупавото нещо ще е да си сложиш АГУ преди да оправиш колата да върви на бензин.


  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 08:32

Не ти е запушен катализатора. Ще смърди на сяра зверски при толкова тежко положение. Не го пипай!

Ама що ли си играя да ти пиша отговор на някой, който никога не е влизал в автофорум и не знае, че трябва да си каже каква му е колата първо ;)

 

Да не те загубим съвсем:

 

коя година (ама на производство, истинската, а не на регистрация)

компресор или не

2 или 4 бобини мотора? Ако знаеш номенклатурния му номер, добре. напр: 111.944

ръчка или автомат

правил ли си някакви опити за "тунинг"

 

те такива ми ти работи ;)

това стана като смени свещите ли?

какви точно свещи сложи? марка модел?

ако е станало след смяната, намери си старите, сложи ги пак и карай, докато не купиш нови, но правилни.

 

Сега лошата новина, която е и добра де... свещите са ти една от най-евтините причини, но няма евтини свещи ;) Т.е. забрави за всичко под 20лв./брой.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#5 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 16:40

-Clk 200 без компресор

-4 бубини

-ръчня скоростна кутия

-година на производство 1998

-никакви опити за подобрения

 

Преди смяната на свещите положението беше,абсолютно не реагираща кола,забива муцуна ,мудна и т.н. разход 17-20 на 100км.

Старите свещи бяха mercedes benz изгорели до неузнаваемост. След като по каталог излезнаха еднополюсни и триполюсни свещи бош взех еднополюсните

Свеща струваше 5лв броя.

Резултата след смяната им беше,по рязка кола,по-добре реагираща,11.5 л на 100км разход градско. Усети се огромна разлика в положителен аспект.

Но си остана сутрешното прекъсване на студен мотор, и мудността от 850 до 2300 оборота.

Катализатора и да е , и да не е смятам,че е добре да се махне преди монтирането на LPG и изглаждането на другите проблеми с мотора.


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#6 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 16:44

Грещка,колата е с 2 бубини.


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#7 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 16:53

И, да рядко пиша във форуми, но ако имате време разгледайте темата  "MK2 1.8 16V ITB 13.92 on 400m"

И все пак 1250кг не са 2 тона :)


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#8 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 16:56

При мен катализатора като задържаше, не усещах разлика в поведението (явно не е бил толкова задръстен), но за сметка на това загряваше ужасно много, до степен, че около скоростния лост и в дупката за чашата беше адски горещо. Респективно, като слизаш от колата, по глезена те лъхва една хубава топлинка :)


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#9 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 20:15

Друго,преди малко давах газ на индентично CLK БЕЗ катализатор, на място, на свободна, когато му подадох рязко газ,стана същото както и при моето, първо стрелката на оборотомера леко падна и тогава мотора се развъртя....

 

Същото съм виждал при e36 320ванус, подаваш газ и колата реагира леко мудно, но мотора има повече и по тежки части,някакси приемливо е.

 

Веднага след това се качих на Пасат б5,само че 1.6 бензин, какво да ви кажа, колата реагира изключително рязко и пъргаво на педала с газта, оборотите скачат мигновенно.

 

Говори се, че колата принципно си е мудна но незнам вие ще кажете как реагират вашите коли на педала.

 

Само дано не ми е останал психически дефект от това,че карах кола със 4 45милиметрови индивидуални дросели на степен 12 :D


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2013 - 17:34

Така и така съм запалил сергията... :)

1250кг. е Е36 Compact с половин резервоар на кантар. Нормалните Е36 купе, седан и комби са около 1400-1450

Че 208 не е 2 тона, не е, но определено не е и 1200 ;)

 

Свещите за 5лв. са страхотни сами по себе си, но не и монтирани на двигател.

Разликата м/у 111 двигателя и М50/М52 моторите на BMW е доста голяма. Не ме питай от къде знам ;)

Прекъсването може да изчезне, но в зависимост от конкретният начин на прекъсване, може да са различни неща. Има писано достатъчно. Нямам кристална топка, от разстояние, толкова. Но... никога няма да изчезне със свещи за 5лв. Иначе самозаблудата е хубаво нещо.

 

Респонса на двигателя няма нищо общо с кубатурата и броят цилиндри. 111 е с муден респонс по дизайн от завода.

Некоректно е да го сравняваш с М50/М52 или с някакви малолитражни миксери.

 

Не е ванУс, а VANOS.

208 е направена за кротко каране, тя се води в категория луксозни купета. Такъв й е двигателя. М/у другото никак не е бавна кола, освен ако не е някой барутник... да не говорим и с 111.944 мотор, просто е по-плавна.

 

Кола със готин респонс... Peugeot 205 Roland Garros Edition. Toва моторче е брутално нервно :) 

Никой не може да те спре да осереш една кола, но според мен начинът не е с махане на катализатори и свещи за 5лв.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#11 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2013 - 18:36

НЕ пипай катализатора и не очаквай чудеса от 136 коня мотор.

Можеш да пипнеш свещите от 5лв... едва ли са читави, сложи нещо по-читаво, NGK например ;)


  • 0

#12 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2013 - 19:13

Температурния датчик който следи температурата подавана към компютъра дава разлика в съпротивлението, която приравнена към градусите дава отклонение от 10 градуса по-топло, което ще рече, че сместа беднее, това обяснява, защо когато колата е студена и е на смукач е по-рязка и адекватна.

Свещите са дадени по каталог, не съм искал най евтините, не съм искал и най скъпите, исках свещи които излизат за този мотор.


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#13 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2013 - 19:23

OK, щом темп. датчик дава грешка смени го, 100% ще има подобрение. Същия датчик ми създаваше проблеми на очиларка Е200 със същия мотор, смених го и нещата заспаха.


  • 0

#14 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2013 - 20:43

Цлк-то е 1380 кила, Алфата ми 155 е 1420 кг, 116кс като караш имаш чувството за нервен двигател и добро ускорение, само че чувството е едно, а действителноста - друго. Просто скоростта в ЦЛК не се усеща така директно. Преди това имах БМВ 325 2 цилиндъра повече, ръмжи,суче гуми ама не ме изкефи, напротив разочаровах се от него, макар че не ми е правило проблеми.Намазах му ските на третия  месец, просто не е моята кола. С 136 коня не може да очакваш чудеса и на мен 193 кс ми идват къси. Затова според мен, агрегата трябва да е осмак редови, ако няма тогава V8 .V 12 между другото също не ме кефи и не е моя мотор. Лилов може да даде повече пояснения за осмака, за мен като механик  от техническа точка V 8 е най-балансирания мотор.И си купи едни NGK иридиум ,мотора ще заспи казвам ти го от личен опит! Катализатора съм го махнал, повече върви ама и малко повече ръмжи. Мен ме кефи, ама жената се плаши и май ще му слагам резонатор, че иначе като го натисна и се включва "гласовата спирачка"!


Този пост е редактиран от Blond: 28 ноември 2013 - 08:52

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2013 - 00:30

v8-макът е супер, но е странен с тези едновалови глави и 3 клапана на цилиндър.

Просто нямам база за сравнение, моторът е страхотен, но не съм имал други v8-маци.

За мен редовите 6-аци на БМВ са велики... Тези от 90те години. 6inline... просто няма толкова тих и кротък мотор, с тяга от 1000 оборота на 5та. А като му смажеш газта не боботи, а има един неопределен звук, нещо м/у бучене и съскане. Докато си изградя навици да го карам, редовно тръгвах да паля двигателя, докато е запален.

 

Жалко че Мерцедес не слагат редови 6-ак на 208. v6 е супер як също, но си мисля че един редовак би бил доста интересен в това купе.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни