Те хората са го казали:"Ръжда и жена тръгнат ли,нямат спиране".Не може да се примиряваме с ръждата,дори и козметична да е.Все пак говорим за Мерцедес,марка с претенции,че произвеждат "най-доброто".Щом една пиклива Шкода не си позволява да ръждясва,какво остава за Мерцедес.Почти всички немски производители нямат проблем с ръждата,а ние тука дупки кърпим.Ауди не знаят какво е това от 20г.,БМВ от по-малко.Опел няма да го коментирам,защото от там явно се заразиха и Мерцедес .
На Мерцедес обели ли му се боята,дори и точица да е ръждата тръгва.Дори и след пребоядисване пак продължава,изкарва 2 до 3 зими и пак.(това от опит го казвам.)Предполагам има по-качествени сервизи,който могат да я боядисат колата по-добре и да изкара повече,но са малко поне при нас.Това се отнася за козметичната ръжда по-ръбовете,ами тази отдолу по купето Там падне ли оригиналната антикозионна защита и цялата кола върви по-дяволите.
Най-смешно в случая,че Мерцедес дава гаранция срещу корозия 30г. Относно 221-те,при тях също се открива ръжда по-ръбовете на задния капак и вратите,за сега при ранните екземпляри от 2007г.Да не говорим за Спринтерите и Б-класата,там превъзхождаме Опел многократно.
Иначе по-темата: аз бих взел 211-ка фейслифт с V6 мотор и прилични екстри пред 212-ка от първите години.