Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

теч на парното спешнопротече антифриз под жабката


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2013 - 19:12

Вземаш една качествена гума,

режеш парче под формата на лентичка която да обиколи плътно и точно тръбичката,

налагаш на дупката средата на лентичката,

разглобяваш една качествена водна скоба,

прехвърляш я върху тръбичката,

налагаш я точно върху лентата,

стягаш скобата и забравяш!

;)


  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 октомври 2013 - 22:01

при сглобяването къде трябва да внимавам за да не се получат скърцания по таблото след като се сглоби ?


  • 0

#18 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 октомври 2013 - 22:05

също така като го разглобих забелязах че има едве дунапренени като маркучета със спирала вътре излизат от двете страни на кутията в която е радиатора и влизат в дупки на пода. Единия дунапрен се беше скъсал и прегоря и го махнах и като погледнах през дупката на купето се виждаше земята може би са някъкви отдушници. От едната страна от към шофьорската седалка този бъпросния объл дунапрен е здрав но от другата се разпадна и мисля да го замена с маркуч.Ако някой ги е забелязал може да сподели за какво са и дали ще стане с маркуч


  • 0

#19 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 20 октомври 2013 - 22:29

относно течният метал става бетон след 12 часа, само трябва да надраскаш /зашкуриш с едра шкурка/ мястото и да го обезмаслиш с кореселин след което нанасяш лешилото. Предполагам и начина с гума и водна скоба ще е добре, даже ще е по евтино. :)


  • 0

#20 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 октомври 2013 - 08:26

надеждно ли е с този течен метал ? ще хване ли върху алуминия и трябва ли да го третирам или почиствам с нещо преди да го залепя

Аз съм ползвал едно лепило на 3М, което издържа на антифриз, ако искаш да видя номера му


  • 0

#21 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 24 октомври 2013 - 22:33

намазах го с течен метал на бизон дано да издържи на постоянното нагряване и изстиване макар че на опаковката пише че се използва за запучване на малки дупки на радиатори значи предполагам е тествано на такива температурни промени


  • 0

#22 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2013 - 09:17

гумата и скобата са доста по-надежден начин

 

Дано да държи!

 

хубаво е че си ползвал Бизон, той съхне 24 часа обаче и дано не си напълнил системата преди тези часове


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#23 Sancho33

Sancho33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 октомври 2013 - 19:42

Този на клипа много лесно измъкна кутията. При мен беше толкова здраво залепена, че дърпахме двама човека и не помръдна. Само след много нагряване с пистолет за горещ въздух на лепилото излезе. Сменихме радиаторчето без да вадим цялата кутия от колата, просто я издърпахме малко наза. Извадихме старото радиаторче заедно с тръбите, монтирахме тръбите на новото и го поставихме без никакви затруднения. Колата обаче е без климатик. Общо взето 6-7 часа работа и то не особено приятна. Не пожелавам на никой със 124 от по-старите, може би до 1989г. да се налага да си сменя вентилатора с двете турбини.Добре, че от 1990г. се сваля чистачката за 15мин., едно капаче и вече има достъп. Г недоразумение е това при по-старите, добре че са го оправили. Благодаря на Васо, че ми обясни тогава по телефона как да извадя кутията на парното


  • 0

#24 Sancho33

Sancho33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 октомври 2013 - 20:15

Всъщност се оказа, че не лепилото, а някаква планка отдолу е държала кутията. Бях развил само 4-те гайки, с който е хваната за купето. Въпреки това смяната беше успешна. :)


  • 0

#25 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 02 ноември 2013 - 18:05

при мен сглобяването започна и се оказва че доста от клапите на парното не сработват или ако сработват то не го правят напълно

Първо машинките които затварят и отварят клапата за въздух от купето и извън него явно нещо са се амортизирали и не им достига налягането за да затварят и отварят при което извадих единия вакум запуших го с пръст и всичко си тръгна както трябва та този проблек го реших като затапих вакума :) Но имам друг проблем клапата за средните духалки не работи. За тези които знаят вкума влиза от горе на блока за парното и има едно като шапчица което със щипки се щраква към корпуса а отдолу е гумен маншон който в зависимост дали е вакум или духане би трябвало да мести клапата поне според мен е така но при мен не действа. Проследих къде влиза другия край на тръбичката и се оказа че влиза в една кутийка в която влизат всички вакуми по парното и е прикрепена към самия блок. След като измъкнах вакума от там установих че дупчицата е запушена, но измъквайки и другите съседни вакуми също бяха запушени и реално не виждам как ще прави вакум след като са запушени отворите на тази кутийка или може би сработва по друг начин ? Ако някой е наясно моля да сподели. Като духна през тръбичката с уста или засмуча и клапата се отваря и затваря но ми стана чудно защо е запушена на другия край ? пробвах да го пробия с игла но е нещо твърдо и леко оранжево


  • 0

#26 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 02 ноември 2013 - 21:09

ето и нагледно за какво ви говоря. И моите са запушени по този начин явно така трябва тогава къде може да е проблема при натискане на кое копче трябва да се отваря и затваря тази клапа на средните духалки защото при мен каквото и да натисна не се движи. А също по какъв начин мога да остраня проблема с непълното затваряне на останалите клапи или просто с годините машинките в които влиат вакумите се амортизират и издишат по малко от някъде и не могат да направят необходимото налягане за да се затворят клапите напълно ?

Прикачени файлове


  • 0

#27 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 24 ноември 2013 - 12:44

Колеги интервенцията по сглобяването почти приключи, но изникнаха 2 проблема. Единият е когато пусна парното независимо на топло или студено от средните духалки духа винаги студено. Като го наглася да духа топло от страни и на стъклото духа топло а на средните пак студено това е единия. Вторият е с оборотомера не се държи адекватно като запаля се вдига до около 600 оборота и до там по на горе не отива дори и да давам газ. Ако някой може да каже къде съм сбъркал ще съм му благодарен


  • 0

#28 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 24 ноември 2013 - 13:57

От средните духалки винаги духа студено, това е с оглед да не се приспи шофера от топлото.Т.е. там нямаш проблем.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни