Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

теч на парното спешнопротече антифриз под жабката


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 19 October 2013 - 18:50

моля за спешни и бързи отговори утре ще разглобявам и са ми нужни насоки! Днес влизам в колата и гледам на предната пазажерска стелка мокро вероятно или се е спукало казанчето на парното или някой маркуш се е скъсал. При последното каране на колата за сефте за този сезон пуснах парно и явно това е причината за аварията. Кажете как най-лесно да стигна до казанчето какво се сваля дано само да не е цялото табло :)


  • 0

#2 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 19 October 2013 - 18:55

моля за спешни и бързи отговори утре ще разглобявам и са ми нужни насоки! Днес влизам в колата и гледам на предната пазажерска стелка мокро вероятно или се е спукало казанчето на парното или някой маркуш се е скъсал. При последното каране на колата за сефте за този сезон пуснах парно и явно това е причината за аварията. Кажете как най-лесно да стигна до казанчето какво се сваля дано само да не е цялото табло :)

Ти сигурен ли си, че е антифриз на пасажерската стелка? Да не е дъждовна вода? Защото се запушват отводнителните канали и някой път става този номер, водата да влиза при пасажера. И другото което е, не си написал каква кола имаш :)


  • 0

The Best or Nothing


#3 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 19 October 2013 - 19:19

антифриз е колата стоя повече от седмица в гараж като се качих одеве имаше малко капало покарах я след което я оставих за 1 час и като се върнах имаше гьолче колата е 124 122 коня бензин 91 година киматроник


  • 0

#4 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 19 October 2013 - 19:20

и като барна кората която е под жабката е мокро а зад жабката ако не се лъжа май се намира казанчето на парното


  • 0

#5 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 19 October 2013 - 19:47

и като барна кората която е под жабката е мокро а зад жабката ако не се лъжа май се намира казанчето на парното

http://www.youtube.c...h?v=hPAAo9Mia6M


  • 0

The Best or Nothing


#6 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 19 October 2013 - 19:58

ужас много сложно дано не е от това


  • 0

#7 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 19 October 2013 - 20:17

Такава е процедурата при повечето коли, не се шашкай не е чак толкова сложно :)


  • 0

#8 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 19 October 2013 - 20:34

ако наистина се наложи да свалям всичко кажете какво друго е хубаво да си проверя та да не се наложи след някой друг месец пак да свалям нещо по перките на моторчето почистване едно друго ?


  • 0

#9 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 19 October 2013 - 20:40

Ами предполагам няма да е зле да се види лагерите /втулките/ както и четките на електромотора. Като гледам от клипа са го набутсли и него там . Също така след тази процедура само хубав антифриз, защото той е причина за доста течове .


  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 20 October 2013 - 12:05

Преди да тръгнеш да сваляш таблото, провери дали не са се разхлабили скобите, с които се закрепват маркучите към дуо-винтила до акумулатора.

 

От радиаторчето на парното излизат тръби, минават зад жабката и излизат от купето. После до дуо-винтила (или единичен винтил ако си с автоматичен климатроник) връзката е с маркучи, които се пристягат със скоби.

 

Ако се разхлабят скобите, капките започват да се стичат по тръбата в купето, и падат точно по кората под жабката, защото там тръбите правят чупка и сменят рязко посоката.


  • 2

#11 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 20 October 2013 - 15:10

установи се мястото на теча една от алуминиевите тръби зад жабката се е спукала има съвсем малка дупчица, но като загрее колата започва да пръска. Свалянето на радиатора ни озори не може да видим всичките места на които е хванат, за днес стига толкова отне ни доста време чудя се не може ли да се запуши тази дупчица с нещо без да е нужно да се сваля тръбата да се точи антифриза и да се подменя с друга ?


  • 0

#12 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 20 October 2013 - 16:03

установи се мястото на теча една от алуминиевите тръби зад жабката се е спукала има съвсем малка дупчица, но като загрее колата започва да пръска. Свалянето на радиатора ни озори не може да видим всичките места на които е хванат, за днес стига толкова отне ни доста време чудя се не може ли да се запуши тази дупчица с нещо без да е нужно да се сваля тръбата да се точи антифриза и да се подменя с друга ?

 

Само недей да слагаш от тези препарати, които са за запушване на такива малки дупки. Голям проблем съм виждал да правят на две коли, запушваха самия радиатор на парното и съответно не духаше топло парното, колкото и да е загряла колата.


  • 0

The Best or Nothing


#13 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 20 October 2013 - 17:12

Само недей да слагаш от тези препарати, които са за запушване на такива малки дупки. Голям проблем съм виждал да правят на две коли, запушваха самия радиатор на парното и съответно не духаше топло парното, колкото и да е загряла колата.

Аз го ядох с такива препарати,само че за почистване.Запуших си радиаторчето и свалях таблото.Честито,мерси,както казват старите хора.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#14 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 20 October 2013 - 18:02

С течен метал на бизон става, има го в Шел. Но трябва да седи минимум 12 часа.


  • 0

#15 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 20 October 2013 - 18:38

надеждно ли е с този течен метал ? ще хване ли върху алуминия и трябва ли да го третирам или почиствам с нещо преди да го залепя


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users