моля за спешни и бързи отговори утре ще разглобявам и са ми нужни насоки! Днес влизам в колата и гледам на предната пазажерска стелка мокро вероятно или се е спукало казанчето на парното или някой маркуш се е скъсал. При последното каране на колата за сефте за този сезон пуснах парно и явно това е причината за аварията. Кажете как най-лесно да стигна до казанчето какво се сваля дано само да не е цялото табло ![]()
теч на парното спешнопротече антифриз под жабката
Started by Silver E200, 19 Oct 2013 - 18:50:30
27 replies to this topic
#1
Posted 19 October 2013 - 18:50
#2
Posted 19 October 2013 - 18:55
моля за спешни и бързи отговори утре ще разглобявам и са ми нужни насоки! Днес влизам в колата и гледам на предната пазажерска стелка мокро вероятно или се е спукало казанчето на парното или някой маркуш се е скъсал. При последното каране на колата за сефте за този сезон пуснах парно и явно това е причината за аварията. Кажете как най-лесно да стигна до казанчето какво се сваля дано само да не е цялото табло
Ти сигурен ли си, че е антифриз на пасажерската стелка? Да не е дъждовна вода? Защото се запушват отводнителните канали и някой път става този номер, водата да влиза при пасажера. И другото което е, не си написал каква кола имаш ![]()
The Best or Nothing
#3
Posted 19 October 2013 - 19:19
антифриз е колата стоя повече от седмица в гараж като се качих одеве имаше малко капало покарах я след което я оставих за 1 час и като се върнах имаше гьолче колата е 124 122 коня бензин 91 година киматроник
#4
Posted 19 October 2013 - 19:20
и като барна кората която е под жабката е мокро а зад жабката ако не се лъжа май се намира казанчето на парното
#5
Posted 19 October 2013 - 19:47
и като барна кората която е под жабката е мокро а зад жабката ако не се лъжа май се намира казанчето на парното
http://www.youtube.c...h?v=hPAAo9Mia6M
The Best or Nothing
#6
Posted 19 October 2013 - 19:58
ужас много сложно дано не е от това
#7
Posted 19 October 2013 - 20:17
Такава е процедурата при повечето коли, не се шашкай не е чак толкова сложно ![]()
#8
Posted 19 October 2013 - 20:34
ако наистина се наложи да свалям всичко кажете какво друго е хубаво да си проверя та да не се наложи след някой друг месец пак да свалям нещо по перките на моторчето почистване едно друго ?
#9
Posted 19 October 2013 - 20:40
Ами предполагам няма да е зле да се види лагерите /втулките/ както и четките на електромотора. Като гледам от клипа са го набутсли и него там . Също така след тази процедура само хубав антифриз, защото той е причина за доста течове .
#10
Posted 20 October 2013 - 12:05
Преди да тръгнеш да сваляш таблото, провери дали не са се разхлабили скобите, с които се закрепват маркучите към дуо-винтила до акумулатора.
От радиаторчето на парното излизат тръби, минават зад жабката и излизат от купето. После до дуо-винтила (или единичен винтил ако си с автоматичен климатроник) връзката е с маркучи, които се пристягат със скоби.
Ако се разхлабят скобите, капките започват да се стичат по тръбата в купето, и падат точно по кората под жабката, защото там тръбите правят чупка и сменят рязко посоката.
#11
Posted 20 October 2013 - 15:10
установи се мястото на теча една от алуминиевите тръби зад жабката се е спукала има съвсем малка дупчица, но като загрее колата започва да пръска. Свалянето на радиатора ни озори не може да видим всичките места на които е хванат, за днес стига толкова отне ни доста време чудя се не може ли да се запуши тази дупчица с нещо без да е нужно да се сваля тръбата да се точи антифриза и да се подменя с друга ?
#12
Posted 20 October 2013 - 16:03
установи се мястото на теча една от алуминиевите тръби зад жабката се е спукала има съвсем малка дупчица, но като загрее колата започва да пръска. Свалянето на радиатора ни озори не може да видим всичките места на които е хванат, за днес стига толкова отне ни доста време чудя се не може ли да се запуши тази дупчица с нещо без да е нужно да се сваля тръбата да се точи антифриза и да се подменя с друга ?
Само недей да слагаш от тези препарати, които са за запушване на такива малки дупки. Голям проблем съм виждал да правят на две коли, запушваха самия радиатор на парното и съответно не духаше топло парното, колкото и да е загряла колата.
The Best or Nothing
#13
Posted 20 October 2013 - 17:12
Само недей да слагаш от тези препарати, които са за запушване на такива малки дупки. Голям проблем съм виждал да правят на две коли, запушваха самия радиатор на парното и съответно не духаше топло парното, колкото и да е загряла колата.
Аз го ядох с такива препарати,само че за почистване.Запуших си радиаторчето и свалях таблото.Честито,мерси,както казват старите хора.
Не хапи този,който може да те изяде.
#14
Posted 20 October 2013 - 18:02
С течен метал на бизон става, има го в Шел. Но трябва да седи минимум 12 часа.
#15
Posted 20 October 2013 - 18:38
надеждно ли е с този течен метал ? ще хване ли върху алуминия и трябва ли да го третирам или почиствам с нещо преди да го залепя
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users












