Днес както си карах и се показа F там където ми пише на коя скорост съм и неще да върви.Спрях изгасих я и като я запалих пак F даваше и лоста заяде и не иска да се включва на никоя скорост,а като я изгася си включва на всички скорости.Колата е A160 2000г полуавтоматик.Оставих я да стои така известно време после пак отидох да я пробвам обаче не знам как включих на 2ра и колата тръгна а на таблото продължи да си стои F.. закарах я пред нас и сега не знам какво да правя.Същия проблем го имах преди някъде година,само че тогава като я оставих малко ( 1/2 часа) и се оправи пък и тогава си включваше скоростите само че и да давам газ нищо не ставаше.Та тогава се оправи,а сега не иска.Пък и не знам как стана номера да включа на 2ра и не мога и на сервиз да я закарам.Какво да правя?Някакви съвети? Мерси предварително!
П.С. Преди да стане това беше на автомивка,но това едва ли има нещо общо...водила съм я много пъти и то точно на тази същата автомивка и не е имало проблем.
F на таблото и не иска да включва на скоростF на таблото и не иска да включва на скорост
Започната от MGurmanova, 08 окт 2013 - 19:38:33
проблем полуавтоматик скорости
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 октомври 2013 - 19:38
#2
Публикувано 09 октомври 2013 - 12:02
Прочетох темата,но моята е ПОЛУавтоматик (ръчни скорости,но без съединител) и мисля,че устройството на автоматика и ПОЛУавтоматика е съвсем различно.Благодаря все пак.
#3
Публикувано 09 октомври 2013 - 12:42
Направи и една диагностика и кажи какви са грешките
#4
Публикувано 11 октомври 2013 - 11:58
Казаха ми,че е съединител,но не ми се вярва,защото включва на скорост,когато не е запалена..според вас може ли да е от съединителя след като включва при загасен двигател? Мисля да направя диагностика в друг сервиз?
#5
Публикувано 11 октомври 2013 - 15:24
http://www.aclassinf.../mypage.59a.htm
Tук има детайлно обяснение за F-a и възможните причини.
Обикновено се свежда до селекторния модул, а не до проблем с кутията.
#6
Публикувано 12 октомври 2013 - 12:25
Много полезен линк,благодаря.Ще го прегледам.
#7
Публикувано 13 октомври 2013 - 18:59
Обикновенно проблема е в ноторчето.което изпълнява функцията на съединител.Хубавото е,че се отваря и се рециклира за около 100-200лв зависи какво му е.Обикновено на стар диагноза показва,дефектен съединител и следва смяна за около 600-700лв с оставане на съществуващия проблем.
Моя съвет е първо да я видите на стар,а после каквото и да предприемите да не плащате предварително без да се отстрани проблема.На мои познати им вземаха 800лв за смяна на съединитела,а проблема си остана.След това се смениха четките на въпросното моторче за 100лв с труда и колата заспа.Беше с абсолютно същите синтоми като вашия автомобил.
Моя съвет е първо да я видите на стар,а после каквото и да предприемите да не плащате предварително без да се отстрани проблема.На мои познати им вземаха 800лв за смяна на съединитела,а проблема си остана.След това се смениха четките на въпросното моторче за 100лв с труда и колата заспа.Беше с абсолютно същите синтоми като вашия автомобил.
#8
Публикувано 14 октомври 2013 - 19:17
Благодаря за съвета.Днес я взеха в друг сервиз за да я отворят и да ми кажат със сигурност от къде е проблема.На компютъра показва съединител,но предпочитам първо да я отворят да ми кажат дали със сигурност е от това,защото да сменям съединител ей така на сляпо...това са много пари.Мерси още веднъж за съвета.
#9
Публикувано 15 октомври 2013 - 15:26
Обадиха ми се днес от сервиза и ми казаха,че не е в това моторче проблема.Казаха,че бил съединителят,някаква помпа и още куп неща ми изреди дето трябвало да се сменят..Това ще ми струва 1400 лв. със труда.Казах им да я правят,защото е такава сума,че нито да я продам нито да я правя...и все пак реших да я оправя и при следващият проблем който ми даде,колкото и да е дребен я продавам и това е.
#10
Публикувано 15 октомври 2013 - 18:02
Ами да беше дошла до Смолян да я оправим за половината пари ама ти си знаеш.Според мен те лъжат ама знаели се.........дали се знае.Парите са си твои.Успех все пак,
Also tagged with one or more of these keywords: проблем, полуавтоматик, скорости
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Проблем с двигател на Ц180 143 к.с. компресорЗапочната от Thebestmen, 09 ное 2022 C180 kompressor, проблем и още 1 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Проблем с автоматична кутия 722.6, ПОМОЩ!!!Проблем с 722.6, ПОМОЩ!!! Започната от didkoffs, 28 мар 2021 W203, c270 cdi, автоматична кутия и още 2 |
|
|||
Модели →
B-класа →
Проблеми и ремонти →
W245 B180 CDI - Странен шум от мотора при топъл стартЗапочната от Bor, 01 юли 2020 b180w245странен шум, проблем и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
W203 facelift свети SRS на таблотоЗапочната от papalin4o, 03 окт 2019 srs, w203, проблем |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Съединител, скорости и диференциал →
Картер на 722.6 5G TronicЗапочната от gar4o555, 11 юли 2019 картер, скорости, автомат |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни