Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Трудно пали сутрин


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 milenic

milenic

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W209)

Публикувано 06 октомври 2013 - 08:44

Имам проблем с трудното палене сутрин, взе да се случва като стана студено.Става въпрос за първото палене,после през целия ден няма проблеми освен ,ако не я оставя за по дълго например да я паля чак вечерта тогава всичко се повтаря.Някой да каже какво се случва ,ако е препатил.


  • 0

#2 vanko_png

vanko_png

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 1999 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2013 - 12:44

И аз имах подобен проблем и закарах колата на диагностика и казаха че дебитомера е заминал,смених го и сега нямам проблеми. Най-добре закарай колата на диагностика там ще ти кажат точно какъв е проблема.  


  • 1

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2013 - 13:01

Mda, дебитомерчето е първият заподозрян. Нека обаче колегата пробва първо с почистване, но не само на дебита ами и на дросела..

 

Успех!;)


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 steftzo

steftzo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 kompressor 2000г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2013 - 13:35

И аз имах подобен проблем и за сега го реших с 10лв :) Колата пали и започва да се тресе на 500 оборота, даже понякога гасне... Купих една добавка за бензина RedX се казва...почиства инжектори, разгражда наслоявания... кой знае какво прави, но от както я сипах, нямам проблем с паленето :) 


  • 0

#5 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2013 - 14:20

И аз имах подобен проблем и за сега го реших с 10лв :) Колата пали и започва да се тресе на 500 оборота, даже понякога гасне... Купих една добавка за бензина RedX се казва...почиства инжектори, разгражда наслоявания... кой знае какво прави, но от както я сипах, нямам проблем с паленето :)

Колега за тази добавка ли става въпрос?

http://bomarbg.eu/re...ector_plus.html

Или тази:

http://bomarbg.eu/re...em_cleaner.html


Този пост е редактиран от rado32: 09 октомври 2013 - 14:21

  • 0
Публикувано изображение

#6 steftzo

steftzo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 kompressor 2000г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2013 - 14:32

За втората... червена течност е и се сипва 125мл на 50 литра бензин. :)


  • 0

#7 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2013 - 14:40

Mda, дебитомерчето е първият заподозрян. Нека обаче колегата пробва първо с почистване, но не само на дебита ами и на дросела..

 

Успех! ;)

+1


  • 0

#8 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2013 - 20:51

И при мен беше нещо подобно. Оказа се дебитомера, за който още веднъж благодарности на Бай Васо! Ако ти се задълбочава в ровене: http://forums.mbclub...раят-оборотите/ Успех!


  • 0

The best or nothink.


#9 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2013 - 08:58

Ако стигнеш до извода, че е дебитомера, не бързай да купиш нов. Мен така за най-лесно ме накараха газаджиите да си сменя дебитомера щото "трябвало" да е от него и в последствие се оказа че си е наред. Аз обаче вече бях купил нов, така че ако стигнеш до там, свирни и ще ти дам стария ми (ако става на твоята кола) да го смените за 5 мин и да видиш дали има разлика, преди да скачаш да купуваш нов.

 

Аз лично бих предположил че дросела и стъпковото моторче са по-вероятните виновници за ниски/непостоянни обороти на студено. За чистене ми взеха 40лв и разликата беше доста осезаема (вярно, че кой знае за кога последно е бил чистен през годините).


Този пост е редактиран от Kainy: 10 октомври 2013 - 09:11

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2013 - 19:37

Все съм се чудел къде се намира това стъпково моторче при нашите двигатели.


  • 0

#11 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2013 - 08:46

На едно място са с дроселовата клапа. Това от което излизат кабелчетата, ако не се лъжа е то. На места четох, че и него го чистят, други ми твърдяха, че само клапата се чисти, а моторчето не. В крайна сметка на мен ми почистиха само клапата и проблема се оправи (като спирах, падаха оборотите за кратко и се върщаха на нормалните).

 

image035.jpg


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2013 - 09:53

http://forums.mbclub...па/#entry198867

 

Oт тази снимка надолу са му и карантиите, и общите снимки.

Обикновено е чисто вътре при колелцата.

 

p1050368.jpg


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 milenic

milenic

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W209)

Публикувано 14 октомври 2013 - 16:43

Дросела ми е чистен ,а тази събота вадих дебитомера и го пръсках със спрей макар ,че беше чист и никакъв резултат.Да не би да не държи налягане помпата,защото и да е топло времето пак трудно пали сутринта или вечер след работа.


  • 0

#14 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 октомври 2013 - 20:55

Дросела ми е чистен ,а тази събота вадих дебитомера и го пръсках със спрей макар ,че беше чист и никакъв резултат.Да не би да не държи налягане помпата,защото и да е топло времето пак трудно пали сутринта или вечер след работа.

Сигурно е дебитомера. Аз също имам подобен проблем и още немога да разбера от какво е, но не съм сменявал дебитомер, защото не сем на 100% сигурен, че проблема е от него.

Търся да сложа за проба от някой читав дебитомер да видя дали проблема е от него, ама няма още.


  • 0
Публикувано изображение

#15 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 октомври 2013 - 22:57

Утре ще си снимам дебитомера дето ми е в излишък, да проверите дали ви върши работа да тествате. Най-добре се тества или на диагностика или на газанализатор, където да се види дали има промяна в състава на изходните газове с различните дебитомери. Също така един колега спомена, че в някои случаи дори да смените часта, ако колата е записала дадена грешка може и да не се оправи преди да мине през комп да я изчисти...


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни