Тази тема си я четох като за домашна всяка вечер Оказва се , че моя проблем е по-различен от на колегата. Проблема по колата наистина идва от компютъра. Както обясних в преданата тема , нещо не позволява на дроселовата клапа да се отваря и затваря , като стои само в полу-отворено положение. Мислех че самата клапа е повредена , но след напревени тестове се оказа , че самата тя си работи перфектно. Компютъра го пратихме в Пловдив и от там казват , че повредата не е причинена от изгарянето на транзистора , посочен от колегата в темата от линка , а от някаква платка или нещо подобно. Дали лъжат или не , немога да знам , понеже не разбирам от компютри на автомобили.. Дали е само това реле или наистина има изгоряло нещо друго е загадка , а може би и ще си остане загадка. От Пловдив казват че утре го пращат към Бургас , поправен. Човека , който се занимава с колата , обясни , че ще е добре да се смени бобината , защото тя е повредила компютъра по някакъв начин..Това дали е възможно нямам представа. Въпросът е да оправят колата , а какво точно ще и се прави , не ме интересува особено , най-малко защото нямам представа от такива ремонти. С две думи , доверявам се на сляпо. Нямам избор. Надявам се да са коректни и да ми казват истината.В крайна сметка ремонтът до сега е за не по-вече от 200 лева , заедно с поправката на компютъра и смяна на свещи , диагностика и т.н., което според мен е приемливо.