Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Чиптунинг: повече мощност, по-голям риск за мотора,източник: autobild.bg


  • Please log in to reply
72 мнения по тази тема

#31 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 03 октомври 2013 - 16:15

Ейииии... изядохте ме :D

Бой и тормоз за всеки който е против тунинга.

Джери, аз винаги звуча глупаво и заядливо, може би защото съм глупав и заядлив :D

Правете каквото искате, само не ме убеждавайте във вашето мнение, както казах не ми дреме за вашите потрошени пари по вашите потрошени коли.

Аз съм си избрал позиция и тя е против чип тунинга.

100 страници изпишете, какъвто щете ме изкарайте, прост, луд, неграмотен, незнаещ, неможещ, пак мнението си няма да променя.
А дано да затегнат еко нормите при ГТП, вече се работи в тая насока, да ви видя тогава с бегачките какво ще правите :D

Спирам да пиша в свещената ви тема, да не съм ви трън в очите.

Като затегнат еко нормите при ГТП ще карам без преглед ... оня ден ме глобиха, за такова нещо и фиша е 20лв.... а ако минеш и с "кафе" за полицая още по-надоло слизаш :D Неискам да взимам страна т.к. имам по сериозен проблем от този с чиповете по мойта кола ( и нямам съфорумници които да ме посъветват :D ) просто това е отговора ми на това което каза за Еко нормите, можеби и другите в мойто положение ще отговорят по същия начин. А и в края накраищата тези които са със StandAlone системи могат да докарат нещата до норми, просто ще позагубят малко зоб и все пак аз няма да съм от тия дето губят зоб :D


  • 0

#32 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 16:22

Ейииии... изядохте ме :D

Бой и тормоз за всеки който е против тунинга.

Джери, аз винаги звуча глупаво и заядливо, може би защото съм глупав и заядлив :D

Правете каквото искате, само не ме убеждавайте във вашето мнение, както казах не ми дреме за вашите потрошени пари по вашите потрошени коли.

Аз съм си избрал позиция и тя е против чип тунинга.

100 страници изпишете, какъвто щете ме изкарайте, прост, луд, неграмотен, незнаещ, неможещ, пак мнението си няма да променя.
А дано да затегнат еко нормите при ГТП, вече се работи в тая насока, да ви видя тогава с бегачките какво ще правите :D

Спирам да пиша в свещената ви тема, да не съм ви трън в очите.

 

 

ауууууу както и предполагах доводите ти свършиха също толкова бързо колкото и знанията   :clap  :clap  . Ти за наще потрошени коли не се безпокой, моите всички си минаха тех. преглед  (преди 2 седмици) по нормалния начин и всички са в еко нормите. Дали си луд , неграмотен, прост или неможещ незнам но определено си личи че си незнаещ и бос относно римапването . Никой не иска да ти промени мнението (на мен лични ми е през ... същаш се какво за твоето мнение).

 

П.П. за парите спок имаме си достатъчно за да си ги трошим както си намерми за добре ;)

 

П.П.П. Пепи в момента няма много време ще погледна какво си писъл и какъв ти е проблема и ще пиша в темата ;) 


Този пост е редактиран от joreto: 03 октомври 2013 - 16:25

  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#33 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 03 октомври 2013 - 16:28

ауууууу както и предполагах доводите ти свършиха също толкова бързо колкото и знанията   :clap  :clap  . Ти за наще потрошени коли не се безпокой, моите всички си минаха тех. преглед  (преди 2 седмици) по нормалния начин и всички са в еко нормите. Дали си луд , неграмотен, прост или неможещ незнам но определено си личи че си незнаещ и бос относно римапването . Никой не иска да ти промени мнението (на мен лични ми е през ... същаш се какво за твоето мнение).

 

П.П. за парите спок имаме си достатъчно за да си ги трошим както си намерми за добре ;)

 

П.П.П. Пепи в момента няма много време ще погледна какво си писъл и какъв ти е проблема и ще пиша в темата ;)

Въобще не ти давам зор или нещо такова, просто обосновката ми е че ти си един от 1-2-мата човека във форума който реално може да ме насочи къде да търся :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 03 октомври 2013 - 16:28

  • 0

#34 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 16:32

НЕ можах да се сдържа просто :D

Тъй като членувам и в оффроуд форума, където хората са малко по-улегнали от вас, там също я има тази тема.. ето отзиви и оттам:

avatar30095_2.gif
user-offline.pngСтарши участник| +ПЛ |reputation_pos.png reputation_pos.png reputation_pos.png reputation_pos.png reputation_pos.png reputation_highpos.png reputation_highpos.png reputation_highpos.png reputation_highpos.png
 
Регистрация Nov 2008 Място София Публикации 1,419 Точки (при гласуване) 7
icon1.png От: Чиптунинг: повече мощност, по-голям риск за мотора източник: autobild.bg
Служебно Санта-Фе 2.2CDTI(май така пишеше изотзадзе)2008год. го чипосахме с оригинален чип във фирмен сервиз, за което се платиха 1800лв.
Оттогава се счупиха 3(три) бутала и ремонтът се пое гаранционно, като се сменя и блока...и съответно всеки път в КАТ се коригираше номерът на двигателя...smile.png
Накрая махнахме чипа(но парите за него не ни върнаха-някой иска ли го?)......smile.png
avatar462_4.gif
user-offline.pngУтвърден участник| +ПЛ |reputation_pos.png reputation_pos.png reputation_pos.png reputation_pos.png reputation_pos.png reputation_highpos.png reputation_highpos.png reputation_highpos.png reputation_highpos.png reputation_highpos.png reputation_highpos.png
 
Регистрация Feb 2005 Място от София, но често по света Публикации 826 Точки (при гласуване) 11
icon1.png От: Чиптунинг: повече мощност, по-голям риск за мотора източник: autobild.bg
 
quote_icon.png Мнение на mbenz viewpost-right.png
Служебно Санта-Фе 2.2CDTI(май така пишеше изотзадзе)2008год. го чипосахме с оригинален чип във фирмен сервиз, за което се платиха 1800лв.
Оттогава се счупиха 3(три) бутала и ремонтът се пое гаранционно, като се сменя и блока...и съответно всеки път в КАТ се коригираше номерът на двигателя...smile.png
Накрая махнахме чипа(но парите за него не ни върнаха-някой иска ли го?)...такЪви ми ти работи...smile.png
Имало е и по-брутални случаи - преди 2 години един кисел гъзар преби сина си за което аз имам косвена вина . Гръмнал мотора на кайена и идва при френдовете в сервиза да им реве на тех ( те го потдържаха ) . Почна със скандали за некачествени масла и т. н... и искаше да му купят нов мотор ( само блока беше 8 хилки ) . Ама нали са ми френдове и викам дай да метнем една жица с компа да видим кво става. И какво да видим - всичко ремапнато предишната седмица и навъртяни повече от 1000 км ( пишлемето което е син на киселяка даже не знае как да си занули трип компа) с някакви преходи със съотношение изминати км/ време като на бегачка..... И така след леко бащинско потупване всичко се изясни - как маминото синче решило,че на тате кайена за хиляда и малко лева с нов "невероятен" чип и ремап ше стане по-бърз от совалка на наса. Е па не им върнаха парите ( доста известна "тунинг" фирма ги беше наредила ) , ама па за сметка на това се разтовариха и още над 10 хилки и аз имах щастието да видя чисто нов Ве образен порше блок с бутала да пристига от Германия на дървено пале. Май трябва да им благодаря wink.png . Е и сина си е имал седмица на слава докато е показвал и разказвал за болида на тате как е "пипнат". Незнам само синините по лицето му и те ли беха тренди после wink.png .

 

user-offline.png

Старши участник| ОС || СзО || +ПЛ || ДВиП |reputation_off.png
 
Регистрация Oct 2008 Място Бургас Публикации 4,097 Точки (при гласуване) 18
icon1.png От: Чиптунинг: повече мощност, по-голям риск за мотора източник: autobild.bg
Марто, малко не си прав, или някой те е подвел. Няма нарочно спънати за БГ, защото никой незнае къде точно ще се продаде колата. После дори и оригиналния чип скъсява живота на двигателя, турбото и дюзите с около 5-15% в зависимост от стила на ползване.
За справка Хайлукса с 2,5 мотора го има като 102 и 125к.с. Имал съм и двата варианта. Освен софта, турбото, дюзите и кулера са разликата.
Пак казвам, че безплатен обяд няма. Установено е практически и теоретично. Знам за много продаващи се супер дупер чипове, обикновено след плащането на някоя по сериозна сума за ремонт. Дори и тук има такива, само, че не споделят причините за продажбата.
avatar3616_3.gif
user-offline.pngУтвърден участникreputation_pos.png reputation_pos.png reputation_pos.png reputation_pos.png
 
Регистрация Sep 2006 Място ВАРНА Публикации 352 Точки (при гласуване) 8
icon1.png От: Чиптунинг: повече мощност, по-голям риск за мотора източник: autobild.bg
 
quote_icon.png Мнение на бат'Марто viewpost-right.png
след слагане на чипа (,,оригиналния'' ) няма да се случи нищо на двигателя . Не знам защо ,но като видя да се цитира ,,авторитетния '' Ауто Билд ме напушва на смях..
И след слагане на тунинговият чип нищо няма да се случи.
Дали колата вдига 0-100 за 8 или за 8,5 секунди е все тая и няма да го усетиш. И дали от 60 до 100 километра еластичността ти е подобрена с половин секунда ... все тая. Който казва, че се усеща е защото е дал едни пари, а никой не иска да изглежда прецакан.
Чиповете имат смисъл единственно подкрепени с друг тунинг на двигателя - валове, турбини ... и каквото се сетиш - десетки са.
Но чип тунинга си е индустрия, при това голяма и си има фенове, при това много.

  • 0

#35 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 03 октомври 2013 - 16:34

ако чипа чупи колата ?

вграждането на турбината , ако няма какво прави ?

2 - 3 случая от 10ки хиляди чипосани коли ?

това прави ли го потенциално опасен ?


Този пост е редактиран от Наско: 03 октомври 2013 - 16:35

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#36 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 03 октомври 2013 - 16:49

ако чипа чупи колата ?

вграждането на турбината , ако няма какво прави ?

2 - 3 случая от 10ки хиляди чипосани коли ?

това прави ли го потенциално опасен ?

Ами в повечето случаи я чупи скоро :D:D:D
Колега Алфонсо от всичко което се изписа, е много важно да разбереш едно грубичко но все пак правило за мощността: POWER=PLAN (P-pressure- степен на сгъстяване на въздуха, L-с тази буква се бележи попринцип дължините на разни неща, в случая хода на буталото, A-с а често се бележи площ във физиката и къде ли не а А-то се използва за площ на буталото, и най-накрая N-често се използва обороти, и в този случай означава обороти на въртене на мотора). Би трябвало да ти стане ясно че най-често в чиптунинга се увеличава стойността на буквичката P (става въпрос за степента на сгъстяване и т.н. на двигателя). И адски много искам да те убедя в едно нещо: съвсем теоретично ако един двигател поеме да кажем с 15% повече въздух и ти му дадеш нужното гориво за да може да използва този въздух с възможно най-голямо КПД, няма ли да се получи едно РЕАЛНО увеличаване с 15% на мощността?

Ето ти го на един друг език който се надявам да разбираш и написано от един тип който бая колици е направил, и в оня новия континент (Америка) е смятан за много голям мозик, ама много голям братче:

 

Where does the power gain come from? What is the equation for the power of any given engine, and how does the turbo influence that equation? (Don't let equations scare you off—these are both neat and easy.)

It is revealing to examine the simple equation that relates power to the parameters describing the internal combustion engine.

Power = PxLxAxN

P is brake mean effective pressure, or bmep. An easy way to imagine bmep is as an average pressure pushing the piston down the bore.

L is the length of the stroke. This tells you how far the pressure is going to push the piston.

A is the area of the bore. This is, of course, the area the pressure has to work on.

N is the number of putts the engine makes in one minute. This represents how fast the engine is running and how many cylinders it has.

N = number of cylinders x rpm/2

(For a 4-stroke engine, the rpm is divided by 2 because each cylinder fires only on alternate revolutions.)

Now, there are several interesting relationships here! For example, take the P and multiply by the A and you have a pressure times an area, which is nothing more complicated than the average force pushing down on the piston. Now multiply the PA (force) by the length of the stroke, L (distance), and you have a number that represents the torque output of the cylinder Then take this figure and multiply by the N (how fast the job is getting done), and the result is

Power, the thing we are really after.

Please note that this means

Power = torque x rpm

Since the whole purpose of this exercise is to get more power, let's examine what this PLAN gives us to work with.

First, let's check out what working with the N can yield. There are two ways to get more putts per minute; add more cylinders or rev the engine higher That leaves little to work with, as the whole field of endeavor known as blueprinting: is almost solely for the purpose of allowing higher rpm with some degree of safety. Consider that those nasty inertial loads go up with the square of the rpm increase. That means that at 7200 rpm, the inertial toad will be 144% greater than at 6000 rpm. Wear and tear lies up there. Ultimately, it is neither cheap, pleasant, nor durable long-term to increase power output by increasing the N, Since we cannot, for practical reasons, increase power significantly with N, the only remaining choice is to increase torque by doing something with the PLA,

So we must go back and look at the PLA a bit more. We can change the A. Bored, it's called, but how much does it help? Change A by an eighth of an inch and maybe you'll gain 10%, Not worth the trouble. We can also change L. Stroked. Another 10%, maybe. Obviously, then, if we're pursuing real power, the A and the L don't hold much promise. Changing P becomes our only hope.

How to successfully change P is the crux of this hook. P can be changed by factors of 1.2, 1.5, 2, 3, 4, 5. .. The real potential is not known, since engineer types push the envelope every year. The Grand Prix racing cars of the '87 season took turbo development to the highest levels ever achieved, with power outputs of nearly 15 bhp per cubic inch. Suffice it to say, then, that doubling the power of a street engine, while not exactly child's play, is well within our reasonable expectations.

It is essential here to make clear the fact that we are dramatically increasing power without changing rpm. Therefore, it is torque (PLA) that we are really changing.

 

Сега по-горе исках да опиша че от изключителна важност е да разбереш че когато на един турбо-дизелов (най-често се прави в чиптунинга) мотор му дадеш повече въздух (в случая буквата P) и го нагодиш такаче да използва тая буква P максимално, той няма как да не изплюе повече кончета :) И е много важно да знаеш че няма как един мотор какъвто и да е той да го надуеш с 10-15 % и той да сгъне след 1000км заради тях, просто нещата в инженерния свят не стоят така и за мен мотор който е натоварен с 10-15% отгоре на това от завода и сгъне просто сгъва заради заводски дефекти и т.н. Искам да знаеш че хората каращи без проблеми и доволни от правилния чиптунинг са десетки пъти повече от тези които не са доволни. PEACE бе братче! :) :) :)

 

ПП: От изключителна важност е когато пишеш и си убеден в нещо, и някой ти каже точно обратното и успее да се обоснови с факти и т.н. да провериш втори път прав ли си или не си прав (бъди спокоен не сам на теб се случва :) )
 


Този пост е редактиран от siriospepi: 03 октомври 2013 - 16:51

  • 0

#37 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 17:07

Ами в повечето случаи я чупи скоро :D:D:D
Колега Алфонсо от всичко което се изписа

Сега по-горе исках да опиша че от изключителна важност е да разбереш че когато на един турбо-дизелов (най-често се прави в чиптунинга) мотор му дадеш повече въздух (в случая буквата P) и го нагодиш такаче да използва тая буква P максимално, той няма как да не изплюе повече кончета :) И е много важно да знаеш че няма как един мотор какъвто и да е той да го надуеш с 10-15 % и той да сгъне след 1000км заради тях, просто нещата в инженерния свят не стоят така и за мен мотор който е натоварен с 10-15% отгоре на това от завода и сгъне просто сгъва заради заводски дефекти и т.н. Искам да знаеш че хората каращи без проблеми и доволни от правилния чиптунинг са десетки пъти повече от тези които не са доволни. PEACE бе братче! :) :) :)

 

ПП: От изключителна важност е когато пишеш и си убеден в нещо, и някой ти каже точно обратното и успее да се обоснови с факти и т.н. да провериш втори път прав ли си или не си прав (бъди спокоен не сам на теб се случва :) )
 

И аз съм за PEACE бе братче ;)

Ама като ми дъвчат ... сещаш се кое, не стоя безучастен :D

Точно Жорето, който два пъти строши 2.5/16 мотора на 190-ката, преди да го смени, тръгнал да излиза с аргументи, едва ли не че е безопасно и полезно да си бърникаш ненужно по мотора.

За мен най-голямото предимство на един автомобил е безгрижната му експлоатация, кола, която прави пробега си обикаляйки по сервизи за донаправяне на това и онова и постоянно е на настройки не е кола в пълния смисъл на думата.

Не съм против ремап-а, а изобщо против силовия тунинг, еле пък на 20-30 годишни коли, които отдавна са за моргата.
Който му е кеф- ок да прави, да сменя двигатели и да се кефи, аз не съм от тия хора обаче.

Предпочитам заводските пред гаражните изпълнения.
 


  • 0

#38 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 17:08

Сега.....тук сме (форум, секция и т.н.), НЕ за да си казваме, това не става, онова не може, щото така сме чули от една баба....тук сме, за да споделим опита и знанията си, да помогнем, пак с опита и знанията си.

Всеки един, който е правил нещо по колата си, нечия друга кола (пак в първо лице), чел е много, разбрал е, какво може и какво не. Разбрал е какви са причините нещо да се прави по определен начин, има място да го сподели. На някой не му е ясно нещо и има въпрос, пак тук му е мястото.

Останалите могат само да си четат.....има други места за дърдорене.

А въпроса дали си чупим колите целенасочено (тунинг) е неуместен. Коли се чупят много, ама МНОГО повече от безхаберие.

 

Със здраве valyon

Благодаря KrumB, Интересно ми е защо така се обръщаш към мен като аз не съм изказал мнение по въпроса . Дал съм източника на статиата.


Този пост е редактиран от valyon: 03 октомври 2013 - 17:11

  • 0

#39 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 03 октомври 2013 - 18:47

И аз съм за PEACE бе братче ;)

Ама като ми дъвчат ... сещаш се кое, не стоя безучастен :D

Точно Жорето, който два пъти строши 2.5/16 мотора на 190-ката, преди да го смени, тръгнал да излиза с аргументи, едва ли не че е безопасно и полезно да си бърникаш ненужно по мотора.

За мен най-голямото предимство на един автомобил е безгрижната му експлоатация, кола, която прави пробега си обикаляйки по сервизи за донаправяне на това и онова и постоянно е на настройки не е кола в пълния смисъл на думата.

Не съм против ремап-а, а изобщо против силовия тунинг, еле пък на 20-30 годишни коли, които отдавна са за моргата.
Който му е кеф- ок да прави, да сменя двигатели и да се кефи, аз не съм от тия хора обаче.

Предпочитам заводските пред гаражните изпълнения.
 

Ще стане война по-добре да се спре темата или нещо там накрая всички да кажат: Let`s agree to disagree! :) :D :D :D


  • 0

#40 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 19:50

И аз съм за PEACE бе братче ;)

Ама като ми дъвчат ... сещаш се кое, не стоя безучастен :D

Точно Жорето, който два пъти строши 2.5/16 мотора на 190-ката, преди да го смени, тръгнал да излиза с аргументи, едва ли не че е безопасно и полезно да си бърникаш ненужно по мотора.

За мен най-голямото предимство на един автомобил е безгрижната му експлоатация, кола, която прави пробега си обикаляйки по сервизи за донаправяне на това и онова и постоянно е на настройки не е кола в пълния смисъл на думата.

Не съм против ремап-а, а изобщо против силовия тунинг, еле пък на 20-30 годишни коли, които отдавна са за моргата.
Който му е кеф- ок да прави, да сменя двигатели и да се кефи, аз не съм от тия хора обаче.

Предпочитам заводските пред гаражните изпълнения.
 

 

Точно Жорето може да ти излиза с аргументи щото е правил и на базата на това има опит и знанията а не е дървен философ като теб, плюс това Жорето ако иска може да го направи да не се троши, но Жорето обича да се развива да учи неща и да придобива опит, а не само да лала в форума и да се прави на много разбиращ като теб при условие че си нямаш хабер от нещата. Аз да те питам ти какво си направил и какъв опти имаш изобщо в тунинга, и ако не те кефи тунинга чии го дръвиш в тоя под форум, карай си пенсионерския "бърз" автомобил и се радвай  .

 

П.П. Жорето в същото време е направил доста коли които вървят и нито един път не са се счупили, пак питам ти какво си направил ?? 

 

П.П.П. а тия 20-30 годишни коли дето се туниговат са с по-нови и скъпи части от твоя гроб  ;) 


Този пост е редактиран от joreto: 03 октомври 2013 - 19:55

  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#41 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 19:58

Ще стане война по-добре да се спре темата или нещо там накрая всички да кажат: Let`s agree to disagree! :) :D :D :D

 Пепи няма как , неможе некой си дето не знае 2-ва болта да завие, камоли какво има в еку-то да се прави на разбирач и аз да си премълча ;) .


  • 3
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#42 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 октомври 2013 - 22:03

Колеги,

 

Моля ви запазете добрия тон и бъдете по-толерантни към различните мнения.

 

Нека не се налага да заключваме темата.


  • 0

#43 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 22:43

Точно Жорето може да ти излиза с аргументи щото е правил и на базата на това има опит и знанията а не е дървен философ като теб, плюс това Жорето ако иска може да го направи да не се троши, но Жорето обича да се развива да учи неща и да придобива опит, а не само да лала в форума и да се прави на много разбиращ като теб при условие че си нямаш хабер от нещата. Аз да те питам ти какво си направил и какъв опти имаш изобщо в тунинга, и ако не те кефи тунинга чии го дръвиш в тоя под форум, карай си пенсионерския "бърз" автомобил и се радвай  .

 

П.П. Жорето в същото време е направил доста коли които вървят и нито един път не са се счупили, пак питам ти какво си направил ?? 

 

П.П.П. а тия 20-30 годишни коли дето се туниговат са с по-нови и скъпи части от твоя гроб   ;)

Жоре поеми си въздух пич, ще се задавиш :D :D :D
Имам богат опит в тунинга, сложих си сини лампички на пръскалките и спортен филтър, с които вдигнах поне 5-6 коня, мани ами и се усещат  :rofl  :rofl  :rofl

Какъв опит да имам в нещо, което смятам, че е за...".умствено възвишени", "инелигентни" и "богати индивиди"  :D

Табелката "гроб" можеш да я закачиш на който си избереш от двата кошера в подписа ти.

Моя гроб е в абсолютно изрядно заводско състояние, кусури не можаха да му намерят дори и в официалния сервиз на марката, което се съмнявам, че може да се случи на която ида е от двете ти талиги, ако изобщо ги допуснат до официален сервиз.

Аре лека нощ, аз отивам да си карам пенсионерския 200-коньов, заводски гроб. 


  • 0

#44 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 03 октомври 2013 - 22:47

valyon - Не е луд тоя дето яде баницата.... ;)
  • 0

#45 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 22:47

Колеги,

 

Моля ви запазете добрия тон и бъдете по-толерантни към различните мнения.

 

Нека не се налага да заключваме темата.

Сори Суб, ама такъв е тона, каквото почукало, такова се обадило. Опитах се да изразя мнение, различно от това, което се харесва и видя какво стана. Все пак затова е форума, всеки да си каже мнението, нали? Може да се види първото ми мнение по темата, засягам ли някой, остър ли ми е тона, заяждам ли се?


Този пост е редактиран от Алфонсо: 03 октомври 2013 - 22:49

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни