колега само една малка корекция
заводски колите са направени да работят с по-богати смеси и по малък аванс
конструкторите си вързват гащите
бедната смес е по опасна за двигателя от богатата
Posted 05 October 2013 - 15:24
колега само една малка корекция
заводски колите са направени да работят с по-богати смеси и по малък аванс
конструкторите си вързват гащите
бедната смес е по опасна за двигателя от богатата
Posted 05 October 2013 - 19:43
колега само една малка корекция
заводски колите са направени да работят с по-богати смеси и по малък аванс
конструкторите си вързват гащите
бедната смес е по опасна за двигателя от богатата
Да, това е абсолютно точно, макар че повече се отнася за турбо колите. Също трябва да се отбележи че бензинови турбо и атмосферни коли вървят на различни смеси, а дизелите са съвсем друга бира .
П.П. Като изключим гениалната мисъл на Алфонската, мисля че темата тръгна в добра посока.......та предлагам някой админ малко да хване да разчисти и да останат само полезните неща .
Edited by joreto, 05 October 2013 - 19:49 .
Posted 06 October 2013 - 04:05
Posted 06 October 2013 - 07:26
Ето примерно как изглеждат нещата, естествено това са само малка част от картите ....
Edited by joreto, 06 October 2013 - 07:27 .
Posted 06 October 2013 - 12:26
ако не е тайна от коя програма е скрийншота
Posted 06 October 2013 - 13:15
Програмата е TunerPro ( http://www.tunerpro.net/ ) , но самата програма е не върши много работа ако нямаш описателен файл ( *.xdf, съдържа отместването на картите, фактори, офсети, оси и т.н. ) за даденото ЕКУ.
Posted 06 October 2013 - 15:40
Тъй, понеже стана въпрос за смеси, ето лог от клиото - 1.4s, абсолютно фабрично (отдавна се канех да му видя смесите, оборотите и тпс-а не са вързани), пълна газ на 2-ра от 1000 до 6000 оборота. Понеже е атмосферка, сместа се движи между 12.5-13.5:1 .
Edited by joreto, 06 October 2013 - 15:40 .
Posted 06 October 2013 - 16:49
Много странно, аз си мислех че на атмосферките колата си се опитва да задържи 14,7 заради еко-нормите .... изглежда съм се лъгал
Posted 06 October 2013 - 17:44
Така е, но не при пълна газ, иначе в другите режими е ~14.7:1 .
Posted 06 October 2013 - 20:43
Ако някой му се занимава от вещите нека даде малко разяснения за картите качени от joreto и разните му смеси, аванси. Кво е аванс примерно ? Мен лично ми е супер интересно и я следя темата.
Немеца го е измислил !
Posted 06 October 2013 - 23:22
Posted 07 October 2013 - 00:14
Гледаш от други такива, или знаеш че за на 1 бар нещата се въртят около 15-20 градуса, задължително започваш от 10 (ако на коли с твоя мотор с турбо им дават 15 да кажем като най-ниско) и буташ по-малко по-малко нагоре докато ги нагласиш нещата да са наръба, и в средни режими на работа пак е една мъка ... абе много бензин, много внимание, и ако имаш пари дино Абе общо взето нагласянето на аванс-картата е най-тегаво според мен... то като цяло неможе да се опище в 2-3 реда, даже и 20 няма да стигнат... както повечето от нас знаем, на истниските професионалисти мапери -това си им е професията. В големите тунинг сервизи си имат човек който прави САМО това ...
Edited by siriospepi, 07 October 2013 - 00:18 .
Posted 07 October 2013 - 21:40
0 members, 4 guests, 0 anonymous users