Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W220 S500


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#1 Bai_Marat

Bai_Marat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 21 септември 2013 - 23:15

Здравейте колеги!

Дойдох и аз в отбора на W220 след като смених пурата със А8 и пак си дойдох на марката... но Мерцедеса си е Мерцедес!!

Имам въпрос със повишена трудност :) колата като не и давам пълна газ и си върви много добре, но как и подам пълна газ и направо забива муцуна едва ли не и се едно не е 306коня ами е 100... чат пат прекъсва .. особено като е студена много... давайте идеи от какво може да е.

На диагностика не излизат грешки по двигателя държа да отбележа.. Колата е W220 S500 99"

 

Поздрави  :happy


  • 0

#2 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 септември 2013 - 08:44

На мен ми звучи като прецакан дебитомер. Като дадеш пълна газ колата не успява да си направи смесите и рязко обедняват, за това забива муцуната. Не знам дали дебитомера като се прецака излиза на диагностиката или не. Нека и другите колеги да се изкажат.


  • 2
Follow your own star...

#3 Bai_Marat

Bai_Marat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 22 септември 2013 - 09:57

Според мен ако имаше проблем със дебитомера 100% щеше да излезе на диагностиката, дали са свещи?


  • 0

#4 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 септември 2013 - 10:43

Може и да е дебитомер, а може и да са свещи. При изхабени свещи съм имал подобен проблем, но на доста по-проста кола - при рязко подаване на газ ми притрисаше

и набираше мудно, като ги смених все едно друга кола подкарах.

 

А ти като си купил 220ката, предполагам веднага си я вкарал за обслужване, та защо не си проверил и свещите в какво състояние са?

Все пак това е най-лесно да се види.

 

Освен това не се предоверявайте толкова на тези диагностики. 


  • 0

#5 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 22 септември 2013 - 11:37

Диагностиката Стар ли беше ? 0877577566 - това е номера на един доста кадърен и разбиращ от работата си диагностик. Ако решиш обади му се шанса да ти реши проблема е 100% :)


  • 0

Немеца го е измислил !


#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 септември 2013 - 12:30

На празен ход тресе ли леко?

Ако да, може да са тръбите на картерната вентилация. Стават на мекици от топлината и маслените отлагания.

 

Щом е 306 коня, това М113 двигателя ли е? Едноваловият 8мак?

Обикновено се държи глупаво при празен ход този двигател, нагоре в оборотите няма проблеми и въобще не го интересува какво се случва, просто върви :)

 

Гледаш следните работи:

В задната част, капаците на мотора се щракват върху дебитомера. В средата на мотора. Там добре ли е уплътнението?

Имаш по 2 свещи на цилиндър, + това е трудно да се достигнат, закачете я да погледнете как се държат цилиндрите и ламбдите. Това на Стар Диаг.

Имаш ли катализатори?

Това е много хубав двигател и обикновено малки аксесоарчета му правят драмите, свали капака, почисти едно хубаво и виж всичко, което ти изглежда ненормално, разбирай не-заводско.

Има ли следи от български интервенции по нея? Ако да, лошо! :)

Един от Мерцовете ми правеше точно каквото описваш, оказа се горивен филтър. Но не знам как е направен при 220ката, струва си да се провери.

 

И най-важното на газ или на бензин е този мотор.

Ако е на газ, там е друг филма. 


  • 0

#7 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 22 септември 2013 - 13:59

Според мен е хубаво освен свещите да прегледате и бубините и кабелите в какво състояние са.


  • 0

#8 Bai_Marat

Bai_Marat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 22 септември 2013 - 20:57

Разбрахме проблема.........

Понеже взех колата преди 3дена и не съм имал възможност много да я карам и направя обслужване, днес огледахме щателно...

Гълта антифриза като за световно и няма течове.. от там може да се сетите къде отива ;) отива в цилиндрите и гори антифриза, свещите са за смяна никога ама никога не са сменяни... и другото което е интересно неможе да влезем в компютъра да прочетем грешките на двигателя, явно пипано през времето незнайно защо.. 

Грешки чете като примерно, че климатика изпуска и някакви такива... Еми за сега сменям свещи, обслужване и да поправим главата и гарнитури пък ще видим дали ще се оправи!

Поздрави колеги!  :beer


  • 0

#9 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 22 септември 2013 - 21:22

Колега,ако отваряте едната глава и се наложи леко да се шлайфа,желателно е и другата глава да мине на шлайф.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#10 Bai_Marat

Bai_Marat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 22 септември 2013 - 21:26

Ясно.... а дали ще мина само със смяна на гарнитура или... ??


  • 0

#11 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 22 септември 2013 - 21:41

Първо трябва да се отвори за да може да се каже.Дано да минеш само с гарнитура.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#12 Bai_Marat

Bai_Marat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 22 септември 2013 - 21:55

А дано ама надали :D


  • 0

#13 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 22 септември 2013 - 22:21

По принцип да , но дефакто :D


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#14 Bai_Marat

Bai_Marat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 01 октомври 2013 - 15:13

До тук сме....

2 гарнитури по 130лв. с отстъпка, пилене на 2глави по 25лв. , масло около 100лв. с отстъпка, възд. филтри 63лв. , маслен филтър подарък, антифриз трябва да взема като се замисля та и там едно 25-30лв. и тъй..

Естествено бях забравил свещиии трябва да взема! И забелязах, че за ден и малко ми спадна задницата, след галонче бира и малко четене във форума разбрах, че изпуска айрматика и ще се ходи до захарна фабрика.. 

Като изключим това, колата е в перфектно техническо състояние  :blush


  • 0

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 октомври 2013 - 18:52

Дано драмите да свършват по-бързо и да започваш само да и се радваш,че ми се струва малко наредена...


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни