Тая таблица съм я гледал, мисълта ми е, че като идва с повече Дж джантата не влиза ли и по-навътре, не спрямо самия офсет, а да опира към амортисьор и такива неща. Май нещо не можах да се обесня
Да питам за офсета
Започната от OneReason, 21 сеп 2013 - 19:54:11
24 мнения по тази тема
#17
Публикувано 02 ноември 2013 - 21:22
Да така е. При едно и също ЕТ, ако джантата е с по-широка ще влезе по-навътре съответно.
http://www.rimstyle...._explained.html
http://www.rimstyle...._explained.html
Този пост е редактиран от drjivago: 02 ноември 2013 - 21:26
#18
Публикувано 03 ноември 2013 - 12:31
Поправи ме ако греша, но ако колегата иска да си сложи гума 225/45/17 , то каква е разликата дали ще е с джанта с J8 или J7.5 , щом гумите не опират и няма проблем. Офсета е от значение повече в случая. Поздрави.
Този пост е редактиран от Chavdar81: 03 ноември 2013 - 12:31
#19
Публикувано 03 ноември 2013 - 13:07
В случая няма да има съществена разлика. Но за протокола самата джанта 8 ще бъде леко по-навътре, но без съществено значение, т. к. гумата е еднаква.
#20
Публикувано 03 ноември 2013 - 18:55
Колеги, а за 18ки за 211- ка, офсета има ли значение? Досега бях с 7.5, ако сложа 8.5 или 8 ок ли ще е?
#21
Публикувано 03 ноември 2013 - 19:11
Et някъде около 30.
Виж пример за оригинални джанти амг
http://www.alloywhee...g_iii_wheel_117
В този сайт може да видиш и всички други подходящи оригинални джанти.
По принцип, когато расте широчината на джантата и съответно размера на гумата, ет трябва да намалява леко. За да може гумата да излиза по-навън и съответно да не опре в спирачните апарати или амортисьорите. Естествено в някакви граници, защото ще започне да опира в калниците при завой. От там се правят раздувките и става друга бира.
Виж пример за оригинални джанти амг
http://www.alloywhee...g_iii_wheel_117
В този сайт може да видиш и всички други подходящи оригинални джанти.
По принцип, когато расте широчината на джантата и съответно размера на гумата, ет трябва да намалява леко. За да може гумата да излиза по-навън и съответно да не опре в спирачните апарати или амортисьорите. Естествено в някакви граници, защото ще започне да опира в калниците при завой. От там се правят раздувките и става друга бира.
Този пост е редактиран от drjivago: 03 ноември 2013 - 19:16
#22
Публикувано 03 ноември 2013 - 19:40
Благодаря, колега
#23
Публикувано 04 ноември 2013 - 12:43
Гумите ще са 205/50/17 на джанта макс 7.5j.
#24
Публикувано 04 ноември 2013 - 16:34
205/50/17 e малко екзотичен размер и цената се върти около 250лв за хубава гума .
235/45/17 е най добрия размер за W210 и цената пак е около 250лв за хубава гума .
235/45/17 е по широк, по висок, по устойчив на лигав път и по добре стои на колата от 205/50/17 .
#25
Публикувано 05 ноември 2013 - 16:17
От време на време колата тегли ремарке и не искам да я спъвам допълнително с по-широки гуми.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни