Тая таблица съм я гледал, мисълта ми е, че като идва с повече Дж джантата не влиза ли и по-навътре, не спрямо самия офсет, а да опира към амортисьор и такива неща. Май нещо не можах да се обесня
Да питам за офсета
Started by OneReason, 21 Sep 2013 - 19:54:11
24 replies to this topic
#17
Posted 02 November 2013 - 21:22
Да така е. При едно и също ЕТ, ако джантата е с по-широка ще влезе по-навътре съответно.
http://www.rimstyle...._explained.html
http://www.rimstyle...._explained.html
Edited by drjivago, 02 November 2013 - 21:26 .
#19
Posted 03 November 2013 - 13:07
В случая няма да има съществена разлика. Но за протокола самата джанта 8 ще бъде леко по-навътре, но без съществено значение, т. к. гумата е еднаква.
#20
Posted 03 November 2013 - 18:55
Колеги, а за 18ки за 211- ка, офсета има ли значение? Досега бях с 7.5, ако сложа 8.5 или 8 ок ли ще е?
#21
Posted 03 November 2013 - 19:11
Et някъде около 30.
Виж пример за оригинални джанти амг
http://www.alloywhee...g_iii_wheel_117
В този сайт може да видиш и всички други подходящи оригинални джанти.
По принцип, когато расте широчината на джантата и съответно размера на гумата, ет трябва да намалява леко. За да може гумата да излиза по-навън и съответно да не опре в спирачните апарати или амортисьорите. Естествено в някакви граници, защото ще започне да опира в калниците при завой. От там се правят раздувките и става друга бира.
Виж пример за оригинални джанти амг
http://www.alloywhee...g_iii_wheel_117
В този сайт може да видиш и всички други подходящи оригинални джанти.
По принцип, когато расте широчината на джантата и съответно размера на гумата, ет трябва да намалява леко. За да може гумата да излиза по-навън и съответно да не опре в спирачните апарати или амортисьорите. Естествено в някакви граници, защото ще започне да опира в калниците при завой. От там се правят раздувките и става друга бира.
Edited by drjivago, 03 November 2013 - 19:16 .
#22
Posted 03 November 2013 - 19:40
Благодаря, колега
#23
Posted 04 November 2013 - 12:43
Гумите ще са 205/50/17 на джанта макс 7.5j.
#24
Posted 04 November 2013 - 16:34
205/50/17 e малко екзотичен размер и цената се върти около 250лв за хубава гума .
235/45/17 е най добрия размер за W210 и цената пак е около 250лв за хубава гума .
235/45/17 е по широк, по висок, по устойчив на лигав път и по добре стои на колата от 205/50/17 .
#25
Posted 05 November 2013 - 16:17
От време на време колата тегли ремарке и не искам да я спъвам допълнително с по-широки гуми.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users