PerfExpert - програма за измерване
Започната от joreto, 12 сеп 2013 - 22:43:32
43 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 април 2014 - 08:46
Ето програмката безплатна най вероятно кракната http://www23.zippysh...18295/file.html
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
#17
Публикувано 26 април 2014 - 14:12
Би било хубаво да има някъв саит с готови шиитове на колите. Трябваше да мерим едно поло, но така и никъде не намерих инфо за final gear ratio, дори във vw форума... А за други коли по сайтовете има много невярно инфо. За 124ката на повечето места пише че коеф. На въздушно съпротивление е 0.32, на друго видях че можел да падне до 0.29 според зависимост от модификацията, но коя точно модификация и става ли дума за купе седан или комби не е ясно... Друго интересно за тоя коефициент е, че ако колата е без предпазните кори отдолу, той реално ще е по висок, ако е с по ниско окачване съответно ще се намали.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Немеца го е измислил !
#18
Публикувано 26 април 2014 - 19:54
BGN 17.50 не е някаква непосилна сума, а програмката е доста добра за това, което прави. Все пак някой е хвърлил доста труд да направи това приложение работещо и не смятам, че е редно да се циганим, още повече че няма ограничение в броя на измерванията.
С малко повече търсене се намира необходимата информация за колата.
Коефициента за 124-ката съм го въвел като 0.6, защото приложението изисква Cd.A, тоест коефициента на въздушно съпротивление, умножен по челната площ на автомобила.
За вярното измерване са важни осно няколко неща - телефонът да е добре закрепен, пътят да е равен, масата на автомобила да е правилно измерена и предавателните числа да са верни.
За VW-то кажи какъв модел е, или кода на кутията. Имам една Екселска таблица с различните предавателни числа на кутиите. Наложи се когато трябваше да сменяме кутията на Голфчето на брат ми и търсехме алтернативи.
#19
Публикувано 26 април 2014 - 22:07
Аз Cd.A го сметнах като 0.59. Само за тва pitch се чудех кво да напиша и го сложих на 4°/G демек уж за най-мекото окачване. Масата и за нея се чудя кое да напиша като маса на автомобила и кое като допълнителен товар или пък всичко като маса на автомобила.. Предавателните числа са ясни при наще мерцове поне.
Иначе и аз имам същата таблица за vw кутиите, ама тва Поло стана тоталка така че .. Хаххахаха
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Иначе и аз имам същата таблица за vw кутиите, ама тва Поло стана тоталка така че .. Хаххахаха
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Немеца го е измислил !
#20
Публикувано 15 февруари 2015 - 18:03
Ето това е най доброто ми постижение
Прикачени файлове
#21
Публикувано 17 февруари 2015 - 13:59
Можеш ли да пуснеш измерване на мощност и въртящ момент - само трябва да въведеш необходимите данни и да избереш опцията "Dyno Run"?
#22
Публикувано 17 февруари 2015 - 14:17
Ако ми обясните за челното съпротивление и как да я засека че съм с автоматични скорости.
#23
Публикувано 17 февруари 2015 - 16:06
Е това с автомата е малко по-сложно. . Можеш ли да го блокираш само на 2-ра примерно?
За другото ти трябва Cd и го умножаваш по височината по широчината по 0.82.
#24
Публикувано 17 февруари 2015 - 16:28
Как да блокирам на 2-ра,като включа в режим W и я настъпя на кикдаун итръгва пак от 1-ва
Значи умножавам 4 коефициента...
Значи умножавам 4 коефициента...
#25
Публикувано 17 февруари 2015 - 18:37
И аз съм с автомат, предполагам не трябва да се натиска до включване на кикдауна.
#26
Публикувано 17 февруари 2015 - 19:07
Е за пълна мощност педала до долу,иначе какво ще покаже...
#27
Публикувано 17 февруари 2015 - 22:53
Предполагам че, така грешката ще бъде по-голяма, освен ако ключето под педала не се откачи електрически.
#28
Публикувано 18 февруари 2015 - 02:26
Мите,
Мери на 3-та, като тръгваш натискаш без кикдаун и като мине оборотите, на които превключва на 2-ра, даваш цялата газ, малко преди да превключи на 4-та пускаш и натискаш спирачката. Отнема малко време да свикнеш, но става отлично мерене.
#29
Публикувано 26 януари 2019 - 18:18
Здравейте, колата ми е Mercedes w202 C200 Kompressor 1996, купих си приложението Prefexpert зададох му настроиките направих всичко стъпка по стъпка,направих няколко дино-теста на равен асфалт и на всики тестове ми дава не реална мощност и от порядъка на 5-600hp.Може ли някой да ми помогне с приложението ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#30
Публикувано 30 януари 2019 - 21:07
А калибрира ли преди това телефона? Settings > Calibration
На коя предавка мериш, и същата ли е отбелязана в приложението?
Телефонът неподвижно ли е закрепен към автомобила?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни