Естествено че може но нито знам къде да отида тук нито при кой ако съм си в бг знам при кой да ида и кой ще го пренавие но тук не става така че ще търся нова просто няма как но и тая ще си я пазя.
Проблем с автоматични скорости на Мерцедес С220сдиПроблем с автоматика
Започната от vanko2, 04 сеп 2013 - 13:48:28
78 мнения по тази тема
#61
Публикувано 16 септември 2013 - 07:49
#62
Публикувано 16 септември 2013 - 23:17
Е не мога да намеря такава помпа и това си е някой няма ли да помогне.
#63
Публикувано 17 септември 2013 - 00:41
Пост # 41
Кое не ти хареса, цената ли какво ли .
#64
Публикувано 17 септември 2013 - 08:07
Ами не са в Англия
#66
Публикувано 17 септември 2013 - 16:32
Ами не са в Англия
... ?
Търси от Magneti Marelli по техния парт.номер .
Такива помпи може да се вграждат и в италиански автомобили,
не вярвам да са някаква спейшъл поръчка само за Мерцедес .
Този пост е редактиран от vencislav: 17 септември 2013 - 16:34
#67
Публикувано 17 септември 2013 - 20:25
И на ферари правят и на алфа даже нямат и разлика но цените са огинннн ако на Мерцедеса е 200 на тези е 600.
#68
Публикувано 21 септември 2013 - 21:06
И така след много разправии и нерви колата е готова.От две стари помпи направих една закупих една уж за работеща от ибей която работи 1мин и спря след което я отворих и видях че едната четка я няма взех четките от моята запоих ги и готово работи без проблем.Това което ми направи впечатление е че на тази от ибей ротора беше доста по голям от на мойта .
#69
Публикувано 21 септември 2013 - 21:22
Малко снимки
Прикачени файлове
#70
Публикувано 02 октомври 2013 - 20:13
И сега следва смяна на термостат и дебитомер писна ми при диагностика излезна маф сензор и термостата ми изпрегна взе да грее радиатора ебаси и ремонтите.
#71
Публикувано 03 октомври 2013 - 09:34
A зaщо и дебитомер?
#72
Публикувано 03 октомври 2013 - 12:59
Ми защото повече от 3000 не вдига и като го изключиш или включиш няма разлика та затова взех нов който не е скъп около 70 лв и термостата е толкова
#73
Публикувано 03 октомври 2013 - 18:51
Дa бе Вaнко....aмa вaди ли ти го кaто грешкa?И незaбрaвяй,че дори и дa смениш дебитомерa с нов...докaто не изчистиш крешкaтa aвтомобилa нямa дa излезе от aвaриен режим,успех,и дaно дa е крaя нa мъките !
Този пост е редактиран от stefcho kralev: 03 октомври 2013 - 18:52
#74
Публикувано 03 октомври 2013 - 19:08
Дa бе Вaнко....aмa вaди ли ти го кaто грешкa?И незaбрaвяй,че дори и дa смениш дебитомерa с нов...докaто не изчистиш крешкaтa aвтомобилa нямa дa излезе от aвaриен режим,успех,и дaно дa е крaя нa мъките !
Да извади го като грешка и затова го взех отделно от това и спря да държи температурата и като пипна радиатора топъл а колата е на 60 градуса,и дано с това всичко приключи то ще си покаже де.
#75
Публикувано 03 октомври 2013 - 22:20
Ша си взимам стар диагноза май ама нещо скъпи бре
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни