Проблем с автоматични скорости на Мерцедес С220сдиПроблем с автоматика
Започната от vanko2, 04 сеп 2013 - 13:48:28
78 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 септември 2013 - 13:48
Здравейте на всички имам следния проблем със моя Мерцедес С220 сди автоматик 2003год след преминаване през голяма локва се появи проблем със скоростите не включват и гори един 40Амп бушон след неговата смяна колата се оправя има първа и задна но за малко ,моля за помощ защото съм в чужбина и тука сервизите дерат без сапун другата ми цедка 200 бензин 1999год няма такива проблеми англия бг и обратно без проблем малък разход два резервуара и полвина бензин няма локви води стрела е благодаря за всеки отговор
#2
Публикувано 04 септември 2013 - 17:34
Иди да ти изчистят грешката. Влезе ли кутията в аварийна трябва да се изтрие DTC-то
#3
Публикувано 04 септември 2013 - 18:27
Иди да ти изчистят грешката. Влезе ли кутията в аварийна трябва да се изтрие DTC-то
. Благодаря колега говорих с едно момче да я види на компа но интересно защо гори бушона и какво предпазва той номера му е 58 и е 40 амперов,
Този пост е редактиран от vanko2: 04 септември 2013 - 19:25
#4
Публикувано 04 септември 2013 - 21:39
От това което си написал разбрах че бушона е изгорял само веднъж.
След което има само една скорост напред и една назад. Това е авариен режим.
Има е друг начин за ресет, но трие само определени DTCта.
Влизаш в колата, завърташ контактния ключ на втора степен (0-1-2-страрт)
Натискаш педала до долу, така че бутона на кикдауна да щракне и го държиш натиснат за повече от 5 секунди.
Връщаш ключа в начално положение без да го вадиш, и чак тогава пускаш педала.
Чакаш поне 2 мин да се рестартира системата. Ако имаш късмет DTC ще падне и си свиркаш.
Пиши какво е станало
Поздрави
#5
Публикувано 04 септември 2013 - 22:07
този бушон е точно за управлението на скоростната кутия
виж дали не е станало нещо с буксата която
влиза в скоростната кутия и отпред в
краката на пасажела под една метална ламарина
е ЕКУ то на кутията може да е мокро
и докато не го оправиш не експериментирей
щото 40А си е голям бушон и да не гръмне ЕКУто
че тогава и в БГ. ще те обръснат без сапун
#6
Публикувано 04 септември 2013 - 22:07
От това което си написал разбрах че бушона е изгорял само веднъж.
След което има само една скорост напред и една назад. Това е авариен режим.
Има е друг начин за ресет, но трие само определени DTCта.
Влизаш в колата, завърташ контактния ключ на втора степен (0-1-2-страрт)
Натискаш педала до долу, така че бутона на кикдауна да щракне и го държиш натиснат за повече от 5 секунди.
Връщаш ключа в начално положение без да го вадиш, и чак тогава пускаш педала.
Чакаш поне 2 мин да се рестартира системата. Ако имаш късмет DTC ще падне и си свиркаш.
Пиши какво е станало
Поздрави
Мерси колега утре ще пробвам но бушона горя няколко пъти след това покарам малко и гори.
#7
Публикувано 04 септември 2013 - 22:10
този бушон е точно за управлението на скоростната кутия
виж дали не е станало нещо с буксата която
влиза в скоростната кутия и отпред в
краката на пасажела под една метална ламарина
е ЕКУ то на кутията може да е мокро
и докато не го оправиш не експериментирей
щото 40А си е голям бушон и да не гръмне ЕКУто
че тогава и в БГ. ще те обръснат без сапун
мерси колега малко по подробно къде се намират тази букси и на мойта кола волана е от десно хахаха ако има някакво значение.
#8
Публикувано 04 септември 2013 - 22:12
Мерси колега утре ще пробвам но бушона горя няколко пъти след това покарам малко и гори.
Щом гори няколко пъти, това е проблем. Послушай колегата niknd провери за останала влага в буксата която влиза в скоростите и еку - то. Ако имаш възможност да наемеш подемник, действай и не рискувай много много да я караш така.
#9
Публикувано 04 септември 2013 - 22:31
Буксата ще я видиш, когато си под колата. Намира се в предната дясна част на скоростната кутия, над картера.
Като махнеш кората под стелката, ще видиш, една черна кутия. Това е компа на скоростите.
Огледай и за масло там
#10
Публикувано 04 септември 2013 - 22:32
Значи аз не я карам седи си и си карам бензинката,моля някой да ми обясни къде се намират тези букси как се свалят за какво да гледам за вода за влага за прекъснат кабел и т.н друго картера на скоростите сваляли се ако да какво да гледам там и т.н ако има снимки ще е супер аз от коли и ремонти азбирам мога да си сменя всяка една част по колата но никога не съм си имал работа с автоматици ако са обикновенни скорости ще си ги сваля и разглобя но автоматик не съм пипал никога затова ще съм благодарен на всеки който ми помогне Благодаря предварително на всички.
#11
Публикувано 04 септември 2013 - 22:34
Буксата ще я видиш, когато си под колата. Намира се в предната дясна част на скоростната кутия, над картера.
Като махнеш кората под стелката, ще видиш, една черна кутия. Това е компа на скоростите.
Огледай и за масло там
Мерси колега.
#12
Публикувано 05 септември 2013 - 22:07
Та значи закачих ме я на компа и нищо не може да направи връзка последва едно разкачане на кабели и НИЩО хахаха откачих ме компа който е в краката на пасажерското място и се свърза свалих ме и кората под скоростите прегледах ме буксите всичко е ок и така колеги помагай те ЗАЩО ГОРИ ТОЗИ БУШОН С НОМЕР 58 И Е 40 АМПЕРОВ питам ви защото механика е поляк и комуникацията ни е доста трудна хахаха та той звъня на някой който разбирал много и утре ще кажел какъв е проблема та затова ви моля за помощ,на дисплея за скорост изписа буквата F и ако може някой да ми каже какъв модел се водят тия скорости не са като на нормалните автомати; А/М + -
#13
Публикувано 05 септември 2013 - 22:28
Здрасти,
откачи ли буксата от куплунга. Влагата е вътре в буксата, разцепете я и огледайте?
Има и следа от вода в краката на пасажерското място?
Кутията ти е 722.6
#14
Публикувано 05 септември 2013 - 22:41
Абе рацепих ме всичко, тоя бушон защо гори некой да ми каже?Някой да ми каже от какво гори тоя бушон в него е разковничето
#15
Публикувано 05 септември 2013 - 23:52
Бушона гори, защото протича по голям ток от номиналния през него.
Причината най - вероятно е замасяване.... Забелязал ли си кога гори бушона.
Ако диагностиката не иска да се върже, значи имаш проблем с инсталацията. През бушон 58 минава единствено и само захранването на управлението на автомата, както каза колегата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни