Мерси колега Значи замасява някъде и дава на късо бушона изгаря когато се изсфорсира колата и се местят скоростите абе ебати и случая стана така че давайте предложения.
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/bf2ceaa9a176178a023538f642f691e1?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Проблем с автоматични скорости на Мерцедес С220сдиПроблем с автоматика
Started by vanko2, 04 Sep 2013 - 13:48:28
78 replies to this topic
#16
Posted 06 September 2013 - 07:29
#17
Posted 06 September 2013 - 08:31
Значи бушоните за автоматика са три и гори само този някой знаели за какво точно е този бушон какво претпазва и от какво гори.Вчера след като раз качихме кабелите и буксите и ги закачихме изтри няколко грешки натрупани в компа колата включи и втора но след из форсиране на мотора бушона пак изгоря
#18
Posted 06 September 2013 - 08:50
Ето го бушона и дисплея какво означава и защо изписа буквата F,и как се казват тези скорости защото те не са като обикновения артоматик
Attached Files
#19
Posted 06 September 2013 - 12:01
Ето го бушона и дисплея какво означава и защо изписа буквата F,и как се казват тези скорости защото те не са като обикновения артоматик
Грешката е моя, не и със 722.6 а със Sequentronic.
Нямал съм досег до такова животно все още, и не смея да давам мнение. Доколкото знам е по близка до ръчната скоростна кутия отколкото до 722.6. Трябав да е като ръчна с автоматичен съединител и мехатроника, която да сменя предавките...
#20
Posted 06 September 2013 - 12:16
Значи сега ми се обади механика и ми каза че са намерили от какво гори този бушон от това което разбрах причините са две лесния вариант е някакво моторче а трудния сваляне на скоростите ако някой има други идеи да казва
#21
Posted 06 September 2013 - 20:36
Явно никой не е имал подобен проблем .
#22
Posted 06 September 2013 - 22:03
Явно никой не е имал подобен проблем .
Колега, успокой се малко. Разбираме те, че проблемът ти е сериозен, но имай предвид 2 неща:
- кутията ти е екзотична, проблемът е рядък
- никой не стои дежурен във форума, за да отговаря на въпроси
Съвет от мен - говори си с техниците (друго си е инфо от първа ръка) и пиши тук какво са ти казали те. Така, тези, които разбират ще имат повече база за гадаене. Хората в този форум са компетентни и добронамерени. Като могат - помагат и без ръчкане. Само имах търпение и давай инфо.
Дори и да с разрешиш проблема сам, пиши какво е било. За следващите със същия проблем.
#23
Posted 06 September 2013 - 22:34
Колега, успокой се малко. Разбираме те, че проблемът ти е сериозен, но имай предвид 2 неща:
- кутията ти е екзотична, проблемът е рядък
- никой не стои дежурен във форума, за да отговаря на въпроси
Съвет от мен - говори си с техниците (друго си е инфо от първа ръка) и пиши тук какво са ти казали те. Така, тези, които разбират ще имат повече база за гадаене. Хората в този форум са компетентни и добронамерени. Като могат - помагат и без ръчкане. Само имах търпение и давай инфо.
Дори и да с разрешиш проблема сам, пиши какво е било. За следващите със същия проблем.
Аз съм спокоен просто си питам а щом никой не отговаря значи аз съм първия с подобен екзотичен проблем хахаха.Сега сериозно техника е открил от какво гори този бушон но аз не можах да го разбера точно за какво става въпрос просто не мога да си преведа всичко което ми говори каза че знае къде да търси проблема и че имало два вариянта лесен и труден като се замисля какво съм гюле май ще е трудния за мен хахха каза ще във вторник ще я почва та да видим какво ще излезе а питам тук за да ми стане ясно за какво става въпрос защото не мога да си преведа и разбера всичко което ми говори той.
#24
Posted 07 September 2013 - 07:55
ами ако не е толкова сложно (и към екзотичният ти проблем, механикът не говори и някой екзотичен език) - мятай тук парченца инфо, па току виж някой сглобил пъзела.
#25
Posted 07 September 2013 - 08:09
Ами мятам даже и снимки ще направя както писах той е разбрал от какво може да гори този бушон но чак във вторник може да почне да я прави дано я направи че взе да ми писва ебати и мерцедеса и фирмата правили недоизмислили кола на 100000 и такива проблеми и то не само за мойта кола
#26
Posted 08 September 2013 - 09:22
Ровейки във форуми и търсейки проблем сходен на моя открих човек със същия проблем и решението на проблема и на него му гори същия бушон и след смяна на една част всичко му се е оправило така че моя механик е бил прав и сега разбрах какво е искал да ми каже,надявам се скоро колата да е готова за рестарт.
#27
Posted 08 September 2013 - 14:09
Коя част, дай линк и ние да четеме .?
Моля и за точния номер на скоростната кутия , 722.Кой .?
Edited by vencislav, 08 September 2013 - 14:25 .
#28
Posted 08 September 2013 - 15:32
Спокойно аз една седмица чакам някой да напише нещо ама нема по късно ще напиша каквото знам
#29
Posted 09 September 2013 - 08:41
Спокойно аз една седмица чакам някой да напише нещо ама нема по късно ще напиша каквото знам
Че ако за всеки мой пост си чакал една седмица, то темата щеше да е на 3 месеца....
Не знам защо си с убеждение че форума е денонощен сервиз, който е оправял всички проблеми и особено при екзотични изпълнения...
Би било супер ако е така, но
#30
Posted 09 September 2013 - 08:42
Не е необходимо да се сваля кутията!
Кажи повече за локвата? Как стана? Веднага след гьола ли влезе в режим или?
Споменаваш че след форсиране на мотора гори предпазителя. Кажи на поляка първо да се съсредоточи малко и по "качеството" на тоците а не да бърза да фантазира за излишни интервенции по сваляне на кутията!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users