Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

W201 3.2 AMGВълк в овча кожа


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 септември 2013 - 22:00

Иначе това е основата 190 2.6 автомат. 1989. Има си ASD, темпомат, седалки от 16 клапановата версия, чистачки на фаровете, Сложил съм му H&R пружинки за да падне с 40мм. Но си иска и по стегнат амортесьор (кони или билщайн ще видим) Джантите са от C43AMG... вие си го знаете де

Прикачени файлове


  • 0

#17 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 септември 2013 - 22:54

Това е супер че в БГ има такъв мотор, друго си е човек да пипне, а щом е с мега, може би старите части би ги продал.

Ако имаш възможност да направиш контакт с момчето, ще съм ти много благодарен. И ще имам да черпя. Информацията е много важно нещо (направо си е най важното)  :beer

О не, не е от България, ще го изровя утре и поне във форума ще ви свържа ....


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#18 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2013 - 08:46

Е нищо де, аз също си писах с един на име 

Markus Theissen 

Той има 190 3.2 AMG с две турбинки


  • 0

#19 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2013 - 10:01

Този с който си пиша от време на време незнам как се казва, но има CE 320  с м103 3.2  също с две турбини (turbotechnics kit) .

 

ето малко инфо за колата на този (ника му е nick.ged)

 

 

 

my engine is a 103, but has a lot of differances to a std one. 

the crank is the 104 item, and as such makes it 3.2

the head is an original amg modded to stage three (made 245 n/a when new) with bigger valves and a **** load of porting work, inlet manifold is matched to the inlet port size. i removed the amg profile cam however, and put a std auto one in as i was told the overlap on the sport cam would make it sluggish at low revs, so this mod to get more tractability as it is a road car. (wish i haddent)

i had to enlarge each of the turbo technics exaust manifoled ports by about 5mm all round to fit the heads exaust port, if i had not, there would have been a step between the port and the manifold wich would have caused restriction in exaust flow.

the bottom end has custom h beam rods and custom pistons. when i orderd them i asked for 8.5 to one compression, but made a mistake with the information i gave and i think this made the compression more like 9.1 

Този пост е редактиран от joreto: 05 септември 2013 - 10:02

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#20 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 05 септември 2013 - 16:17

Този с който си пиша от време на време незнам как се казва, но има CE 320  с м103 3.2  също с две турбини (turbotechnics kit) .

 

ето малко инфо за колата на този (ника му е nick.ged)

 

ТОя човецец бая се е позаиграл с колицата си :D


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни