Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изключване на блокажа от бушона??


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2013 - 19:29

Здравейте! Колата е Е230 Avantgarde 1996 с ESP, което няма копче за изключване. Интересува ме може ли да се изключи от бушона без да създаде какъвто и да било проблем? Когато решиш пак да си сложиш бушона и всичко да е 6. Или пък има ли начин за присаждане на копче за изключване, било то с нагаждане на компютър или каквото и да е, само и само да не създава проблеми това "вкл/изкл"? Благодаря на отзовалите се!


  • 0

The best or nothink.


#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 28 август 2013 - 19:45

ESP без копче...съмнявам се.По-скоро имаш ETC или тракшън контрол.От бушона става да го изключиш.


  • 0

#3 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2013 - 19:57

Не съм сигурен как се казва системата, но е без копче! Сигурен ли си, че по време и след това няма да имам проблем с компютри и тем подобни, И къде въобще се намира този бушон?


  • 0

The best or nothink.


#4 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 28 август 2013 - 20:03

За грешки след това не съм сигурен...не съм пробвал.


  • 0

#5 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 септември 2013 - 22:23

ESP без копче...съмнявам се.По-скоро имаш ETC или тракшън контрол.От бушона става да го изключиш.

След търсене по бушоните, не намерих такъв бушон .. Пробвах да изключа ABS от буксата, има ефект, но слаб .. не си набива сама спирачки, но си отнема газта и пак не става. Ако някой знае, че има такъв бушон да каже кой и къде, защото аз не го намерих.


  • 0

The best or nothink.


#6 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2013 - 10:09

178954d1269555875-fyi-w210-fuse-cards-fu

Ако това е като твоята карта на бушоните, то 11 е за ESP

Провери ли бушоните под задната седалка?

И все пак ако му дръпнеш захранването в най добрия случай ще запише грешка само в модула.


Този пост е редактиран от Bat Andi: 17 септември 2013 - 10:20

  • 0

#7 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2013 - 17:46

Не е такава моята схема, ако говорим за тази под капака. А тези до акумолатора за тях не намерих описание .. Реално погледнато според мен не би трябвало да записва грешка, защото нали този бушон поради една или друга причина може да изгори, не е вечен .. Това описание, което си качил за какъв модел/двигател е по-точно?


  • 0

The best or nothink.


#8 SHEIHA

SHEIHA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Tрявна
  • Интереси:Mercedes Benz!!!
    Един Мерцедес Бенц винаги трябва да изглежда като Мерцедес Бенц!!!
  • Автомобил:
    Мерцедес Т1 310Д 1990
    Мерцедес Е250TD 1999
    Мерцедес Е250ТД 1993

Публикувано 08 октомври 2013 - 22:05

системата се казва ASR,или Anti-Slip Regulator,при мен се изключва и мечока става много палав.........


  • 0

#9 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 09 октомври 2013 - 00:45

ооо спрели да ти отнема от газта си е направо шукар :D и аз имам такъв бутон да го изключвам и направо си е кеф :))) даже зимата почти винаги е изключен , това отнемане на газта много ме дразни ... но понякога е бая полезно :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#10 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 09 октомври 2013 - 14:30

Колега, провери бушон N17:)


  • 0

#11 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2013 - 19:54

Колега, провери бушон N17:)

Пробвал съм го, тей като той беше единсвения възможен. След изключването му колата не се отключва и заключва, и няма запалване.. стартерът върти аварийните си святкат на прекъсвач и няма палене.


  • 0

The best or nothink.


#12 Mladen99

Mladen99

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    SUBARU BAJA

Публикувано 12 октомври 2013 - 16:43

Какво си човъркаш колата, караи си я и не мисли за глупости.

Ако искаш да дрифтиш, нее наи подходящата кола/ а за друго не се сещам за какво би ти потрябвало да го изключваш.

 

Единствено зимата помага ако искаш да превземеш някое препятствие да не ти отнема газта и да забие муцуната.

В прочим, дори и след изключването мисля че блокажа със спирачката (АБС-а) си остава за да бутат и двете гуми, просто не отнема газта.

Когато е изключен може да се позасилиш из снеговете, но така или иначе няма да си много проходим в дълбоки снегове.


  • 0

#13 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2013 - 18:26

Защото този блокаж помага само при потегляне на хлъзгава настилка и против поднасяне, също така помага да не качиш някой байр в снега.


  • 0

The best or nothink.


#14 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 12 октомври 2013 - 18:35

Защото този блокаж помага само при потегляне на хлъзгава настилка и против поднасяне, също така помага да не качиш някой байр в снега.

А също така,спасява животи.


  • 2
Не хапи този,който може да те изяде.

#15 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2013 - 20:21

А също така,спасява животи.

Дам спасявал ме е не веднъж, но съм се завъртал и на 180 градуса и спрях на метър от мантинелата (странично). С две думи не може и не трябва само на него да се разчита.


Този пост е редактиран от miro0: 12 октомври 2013 - 20:21

  • 0

The best or nothink.





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни