Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

всмукателен колектор


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2013 - 11:20

няма начин да няма начин да се ремонтира :) 

 

не съм сигурен че е за твоя мотор точно , но ето малко повече по темата: http://starfinder.mb...1-p-0001bk.html

 

Intake manifold switchover 
When the engine is running at a high speed, at around 3500 rpm, the intake manifold length is switched from long to short via flaps. 
Actuation of the length switching valves takes place electro-pneumatically in the intake manifold. A vacuum memory is integrated in the intake manifold. 
 
 
за 272 мотор е това http://starfinder.mb...61-p-0001v.html

  • 0

#17 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 23 август 2013 - 14:09

Има два вида колектори за 220 цди двигателя на W202 - само за тях имам впечатления. На единия вид може да се прави ремонт, на другия - не. По спомени ремонтирах за около 300лв преди около 5 години колектора на цедката, която имах и след 50 хил. км - пак се прецакаха. Сложихме една съчма да спира вакуума към клапите. При тях мисля стандартното положение е отворено и така колата си върви повече поне 50 хиляди километра. Драми с пушене или загуба на мощност няма.

Всеки решава за себе си как да действа. Аз се отказах тогава да давам по едни пари на определен брой километри.


  • 0

#18 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 23 август 2013 - 16:51

Е добре бе колега според тебе няма никаква разлика в поведението на колата , ама не мислиш ли че този мотор сигурно са го проектирали поне 100 човека немски инженери и има някакво влияние върху работата на мотора или е по удачно някои нашенски майстор да ги надхитри ? Според мен щом са поставени - значи има защо , а ако не ти е по джоба да поддържаш Мерцедес - купи си Опел или Голф .


Не се и съмнявам, че 'щом немеца така го е измислил, означава, че това е най-доброто за колата, просто има вариант за ремонт и то не лош. Сигурен съм, че и ти няма да усетиш разлика ;) вероятно и cyberpig е прав за живите данни, че там ще се види разликата, но колко хора биха купили нови колектори. Всеки се бие по гърдите как неговата кола се кара само с оригинални части, но дали е така? Има много различни интервенции, които не са полезни за двигателите, но въпреки това се правят :)

P.S. Мерцедес се кара от много хора, но малка част могат да си го позволят ;)
  • 0

The Best or Nothing


#19 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 23 август 2013 - 17:55

Колега, не ми е цел да се заяждам с теб ама поддръжката на Мерцедес изобщо не е по-скъпа спрямо други марки...Направи си сам проверка!

Ауди, БМВ по-евтини ли са а пък за Форд да не говорим...:)


  • 0

#20 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2013 - 18:11

като най устат, нека обобщя: няма ефтина кола за поддръжка. има нисък, среден и висок клас автомобили :) 

всичко останало е късмет и години/пробег на автомобила. моята корса ще кажа ми е най-ефтина за поддръжка :) но е нова и не ми е правила магарии ( да чукам на дърво), а който е сменял блок-бобина за свещи ще каже веднага, че е много скъпо  :) 

подобен е и случаят с радиатор на климатика за корса. 


  • 0

#21 00700

00700

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz, ML270CDI, 10.01, Finale edition /W163/

Публикувано 24 август 2013 - 07:25

Най-добрият вариант е, да е както излиза от производителя, но ако се свали или леко се изкривят тази клапи (с цел да не се въртят) не е чак такъв проблем. Автомобил с свалени клапи се кара постоянно повече от 3 г. и засега няма проблем. Всичко е въпрос на избор.


  • 0

#22 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 26 август 2013 - 11:39

И в крайна сметка някой прилагал ли е на своя ML алтернативно решение на въпроса или само нов? Ще ми се да каже някой от личен опит резултати.


  • 0

#23 00700

00700

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz, ML270CDI, 10.01, Finale edition /W163/

Публикувано 26 август 2013 - 22:33

И в крайна сметка някой прилагал ли е на своя ML алтернативно решение на въпроса или само нов? Ще ми се да каже някой от личен опит резултати.

Изкривяваш леко клапата да не се върти - в отворено положение и нямаш проблеми.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни