Ml 270 cdi. Влезна два пъти в авариен режим на извънградско. Диагностиката показа клапи на всмукателния колектор. Майстора каза нов с гарнитури и труд та 1400лв. Сега не прави проблеми ама знае ли се докога. Та мисълта ми е само нов ли е лечението, не може ли да се ремонтира? Четох че в Русе някой ги оправял тези клапи (втулки разни там) и то с гаранция,у но до края на годината го няма човека. Знаете ли в София някой да ги оправя?
всмукателен колектор
Started by nenko, 20 Aug 2013 - 11:28:14
22 replies to this topic
#1
Posted 20 August 2013 - 11:28
#2
Posted 21 August 2013 - 18:04
Аз съм сменял.
Даже пазя стария още.
Ако би ти свършил работа за части ще ти го пратя
Даже пазя стария още.
Ако би ти свършил работа за части ще ти го пратя
#3
Posted 21 August 2013 - 21:40
Такова нещо само ново, втора игра или ремонт, рециклаж или там каквото е да е не те съветвам.
Само за момент си представи какво би се случило ако се разпадне някоя клапа и е налапа....
#4
Posted 21 August 2013 - 22:21
А има ли вариант да се махнат тези клапи или са свързани към компютъра и колата пак ще е в авариен режим.
#5
Posted 22 August 2013 - 13:42
Мерси на Pe6o666 за предложението. За сега изчаквам да видя дали пак ще даде тази грешка ако влезе в авариен режим. Всъщност и аз съм чувал, че някои ги махат тези клапи. Не мога да разбера как може да са направени от пластмаса. То верно, че и частите трябва да се продават ама чак пък толкова. А дали има алтернативен вариант на купуване да не е от Балканстар? Все пак пластмаса е това, кое му струва 1000лв?
Edited by nenko, 22 August 2013 - 13:43 .
#6
Posted 22 August 2013 - 16:26
Клапите се изхвърлят и тръбите се запушват, правено е неведнъж
иначе колектори мога да ти кажа къде ги продават по около 700лв ако не се лъжа, но това може да стане в понеделник
The Best or Nothing
#7
Posted 22 August 2013 - 18:07
Колега, това ок с изхвърлянето и запушването...ама кажи после какво се случва...едни невървежи, едни харчове на гориво.Нашенска му работа...аман!
п.с. колегата с колектора да се радва, че кара Бенц, щото на Опел колекторите струват по 2 бона.
Edited by Ivan W210, 22 August 2013 - 18:09 .
#8
Posted 22 August 2013 - 18:18
Нз, ама при БМВ-истите ги махат тия клапи поголовно. 
При бенцовете не съм чел достатъчно за такива успешни интервенции. Аз моя колектор си го смених с нов
При бенцовете не съм чел достатъчно за такива успешни интервенции. Аз моя колектор си го смених с нов
#9
Posted 22 August 2013 - 18:20
Колега и ти малко говориш на изуст. Имаш ли представа тези клапи кога и как работят? Аз лично карам така от поне две години... За пушенето си пуши нормално за дизел, както и преди интервенцията, за вървеното няма абсолютно никаква разлика 
Колега и ти малко говориш на изуст. Имаш ли представа тези клапи кога и как работят? Аз лично карам така от поне две години... За пушенето си пуши нормално за дизел, както и преди интервенцията, за вървеното няма абсолютно никаква разлика
Колега и ти малко говориш на изуст. Имаш ли представа тези клапи кога и как работят? Аз лично карам така от поне две години... За пушенето си пуши нормално за дизел, както и преди интервенцията, за вървеното няма абсолютно никаква разлика
The Best or Nothing
#10
Posted 22 August 2013 - 18:26
Не ме разбирай погрешно, по-хубаво от новото няма, но не всеки може да си го позволи
а тази интервенция и изпробвана многократно и разлика няма, нито спира да върви, нито гори повече
The Best or Nothing
#11
Posted 22 August 2013 - 18:55
Е добре бе колега според тебе няма никаква разлика в поведението на колата , ама не мислиш ли че този мотор сигурно са го проектирали поне 100 човека немски инженери и има някакво влияние върху работата на мотора или е по удачно някои нашенски майстор да ги надхитри ? Според мен щом са поставени - значи има защо , а ако не ти е по джоба да поддържаш Мерцедес - купи си Опел или Голф .
#12
Posted 22 August 2013 - 19:23
Колега, не те разбирам погрешно...карай и сто години така...на изуст ![]()
#13
Posted 22 August 2013 - 20:08
Всяка кола може да се кара след конструктивни и инженерни изменения, но това гарантира, че поне един от работните параметри ще бъде неадекватен за поне един от режимите на работа на съответния агрегат. Ако ги няма клапите , не е задължително нито да пуши, нито да гори повече. Може да се получи обаче разлика в горивната смес при по-натоварен режим например. Това на пръв поглед няма да доведе до разлика, която да се усети от шофьора, но ще излезе веднага на стенд. В зависимост от цената, годините и състоянието на колата вече може да се вземе решение дали да се смени с нов или да се махнат клапите. Много хора и на стара и ефтина кола биха си сложили нов (или здрав друг) колектор.
#14
Posted 23 August 2013 - 10:30
Аз не съм казал, че не мога да си купя нов. Щом съм взел тази кола значи съм помислил и за тия неща. Все пак си возя децата вътре и не бих рискувал. Просто майстора ми показа точно такъв свален от ML и къде му е проблема. Това са едни пластмасови клапи и те се износват и оста им се изкривява. Така като ги гледам все ми се струва, че това нещо може да подлежи на ремонт. Все пак не видях към тях да се закача никаква електроника. Според мен не би трябвало да се сменя целия колектор заради това. Това е просто хватка на производителя да те цака с пари. Затова ми е питането . Българинът е изобретателен човек та си викам може да има някой специалист да ги прави тези неща или някой колега да сподеи приложено на практика решение при неговия ML. Най- лесно е ново и готово.
#15
Posted 23 August 2013 - 10:37
Напълно си прав, колега.Вече всички така ги правят, щото от сервиз да се печели повече, от колкото, от продажба...неприятно но факт.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









