C 250TD,проблемче при палене
Започната от psychopath, 03 фев 2007 - 17:18:12
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 февруари 2007 - 21:31
Кофтито,е че пробната лампа свети,но видимо по слабо при прецаканата свещ и въобще не прави искра(по което мисля че я открих)
#17
Публикувано 08 февруари 2007 - 09:41
Току що я смених свещта на 1-ви цилиндър и за мое учудване излезе много лесно.Като я изкарах цяла се зарадвах,като малко дете .От вътре излезе BOSCH-0 250 201 038-france,замених я със същата пак френска и ми дадоха 1 година гаранция-струва 30 лева.Реших да пробвам старата свещ,грее но много слабо,даже не става червена,а си е леко затоплена.Благодаря на всички дето ми помогнахте .МАЙСТОРИТЕ ме заблудиха,като ми казоха и като ги провериха с пробна лампа,че всички работят,но с кабела не е така-на първата не даваше никаква искра вчера,като си ги проверявах.Ако искате може да снимам старата свещ и кутията на новата
#18
Публикувано 08 февруари 2007 - 17:57
И ся квооо?Пали ли машината?!
#19
Публикувано 09 февруари 2007 - 23:38
Вече си пали перфектно-без да тресе и пропушва !Малко късно ви пиша,защото нямах възможност по-рано.Благодаря ви отново за помощта,която ми дадохте
#20
Публикувано 16 февруари 2007 - 22:07
Кажи и кои са ти МАЙСТОРИТЕ,че аман от такива.
.
#21
Публикувано 17 февруари 2007 - 13:56
Казваш,че си сменил маркучлетата на излишната нафта,нали?Ако двигателя ти е с по 4 клапана на цилиндър тия маркучета трябва задължително да са оригинални!Инак ще изкарат няма и 500км.!Но,ако си с по 2 клапана на цилиндър всичко що може да се надене плътно на дюзите-става!
#22
Публикувано 17 февруари 2007 - 21:25
Да ти кажа честно не съм доволен от нито един МАЙСТОР,егати не могат да рзберат,че е изгоряла свещ(не напълно),пак с ваша помощ се оправих за което ви благодаря многоКажи и кои са ти МАЙСТОРИТЕ,че аман от такива.
#23
Публикувано 17 февруари 2007 - 21:27
Смених ги за проба,но се оказа,че не е от тях и си върнах оригиналните пак на място.Двигателя е с по 4 клапана на цилиндърКазваш,че си сменил маркучлетата на излишната нафта,нали?Ако двигателя ти е с по 4 клапана на цилиндър тия маркучета трябва задължително да са оригинални!Инак ще изкарат няма и 500км.!Но,ако си с по 2 клапана на цилиндър всичко що може да се надене плътно на дюзите-става!
#24
Публикувано 18 февруари 2007 - 10:41
Тогава те съветвам да си купиш оригинални от Балканстар-22 лева метъра.Трябват ти около 115см.При 4клапановия мотор дюзите не са отстрани,а отгоре и са потънали дълбоко надолу,като са покрити и с капак!Сещаш се,че температурата е доста по-висока и само оригиналните маркучета издържат!Сменяй ги,че не знаеш кога ще сдадат багажа!И ще лисне една нафта,една миризма...!
#25
Публикувано 07 октомври 2007 - 16:09
ima originalni 2-ra raka po 10 levaЗначи и на мен ми го направи същия номер тая сутрин.Но след оглед се оказа свещ.А сега ще се ощуря да си намеря качествена.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни