Днес се сбъдна най големия ми страх, помагайте кой с каквото може. Поведението на кутията е като поведение на ръчна кутия с буксуващ съединител, автомата е петстепенен, а проблема е такъв, че при почивка от няколко минутки тръгва и след 3 до 5 км отново започва вдигането на обороти и непомръдване на колата, и така на почивки изминах около 70 км, като когато върви за тия няколко километра, максималната скорост е 100 км/ч , а оборотите към 4500об/м, естествено окъснях и не можах да я закача на диагностика, но утре ако мога да я помръдна все още това ще е първата ми работа, а вас реших да попитам преди това дали някой е имал подобно нещастие. Предварително ви благодаря за помощта.

Проблем с автоматика на W211 320 CDIмеханика или електроника
Започната от niki76, 11 авг 2013 - 23:09:00
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 август 2013 - 23:09
#2
Публикувано 11 август 2013 - 23:42
то може утре и нищо да и няма


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 12 август 2013 - 09:04
Според мен клони към тъй наречената турбина (хидротрансформатора) на скоростите.Закачи я на стар диагнозата и то ще си каже точно болката.
Предполагам днес като е студена кутията ще тръгне все едно вчера нищо не се е случило но загрее ли ще почне да приплъзва.
Предполагам днес като е студена кутията ще тръгне все едно вчера нищо не се е случило но загрее ли ще почне да приплъзва.
#4
Публикувано 12 август 2013 - 10:54
КТС дали ще свърши работа ?
#5
Публикувано 12 август 2013 - 12:27
Доколкото знам диагнозата по ги лови проблемите.Пробвай с КТС може и там да си покаже болката щом симптомите са ясно изразени.
#6
Публикувано 12 август 2013 - 12:55
Грешките от КТС са следните:
Р2561 Контрол на предавките?? скорост
Повреда регистрирана
Р2560 Контрол на предавките? скорост
Повреда регистрирана
Р2562 Контрол на предавките??? скорост
Р220А Сензор за обороти
на скоростната кутия
Сравняването не е наред
Р2500 Предавателно отношение
Скоростна кутия
Недостоверен
за това в един сервиз казаха хидро ремонт с гаранция 750 лв, в друг сервиз може и хидро и платка и антифриз в маслото и 2500 лв
#7
Публикувано 12 август 2013 - 13:18
Всичко върви към турбина (хидро) щом и в сервиза казват по тълкуване на грешките.Платка незнам ,може и да ти се размине много си я мъчил и може да е забъркала яко.Лошото е последния вариант с антифриза ако е възможен при този модел .Гледай по бързо да я отворите за да се види как е маслото ,че тогава ще се наложи хубава промивка на кутията за да се избегнат последващи проблеми.
Като я запали преседяла имаше ли аномалии или си потегли нормално и като позагрея да почна да се форсира.
Като я запали преседяла имаше ли аномалии или си потегли нормално и като позагрея да почна да се форсира.
#8
Публикувано 12 август 2013 - 13:26
А я първо и вижте да няма теч на масло ,защото май при грешка Р2500 може да е от ниско ниво на маслото,а другите да са се набили от приплъзването.
Виж тука бат Анди ко казва
http://forums.mbclub...1-200cdi-2007г/
Виж тука бат Анди ко казва
http://forums.mbclub...1-200cdi-2007г/
#9
Публикувано 12 август 2013 - 13:35
Като я запалих си тръгна все едно не се е случвало нищо вчера, а като загря пак почна.
#10
Публикувано 12 август 2013 - 13:38
Ей сега отивам на стар диагноза и пак ще пиша
#11
Публикувано 12 август 2013 - 14:21
Като я запалих си тръгна все едно не се е случвало нищо вчера, а като загря пак почна.
Е това точно говори за хидротрансформатора,защото когато маслото е студено тоест гъсто и тя успява да увлече и дигнае налягане и като загрее се поизтъни и налягането пада и не е достатъчно налягането и почва да приплъзва и да прави бели.
#12
Публикувано 12 август 2013 - 16:30
Ето и резултатите от стардиагнозата:
2228-001 Управление на предавателната кутия Електронно грешка EGS11
2225-001 Управление на предавателната кутия Електронно грешка EGS8
2562 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва (3 предавка)
2563 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва (4 предавка)
2561 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва (2 предавка)
220А Сравнението на числото на оборотите от Y3/6n2 до Y3/6n3 е нереално
Този пост е редактиран от niki76: 12 август 2013 - 16:30
#13
Публикувано 12 август 2013 - 16:52
Здравей колега,
наскоро с Бай Васил правихме една кутия като твоята с твоя проблем.
Погледни тази темаhttp://forums.mbclub...коростни-кутии/
и ако решиш нещо звънни. Със сигурност цената няма да е като тази във въпросния сервиз.
Поздрави
#14
Публикувано 12 август 2013 - 17:17
Поизносило се е малкото пакетче, не е турбина, ако признакът е същият .,.. Човека да стиска палци да не е повредила част от платката, която за жалост не се заменя, заменя се цялата платка.
Проблема все още не е голям и скъп!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 12 август 2013 - 17:18
Какво ще рече малкото пакетче ?
или по добре кажете на кой от двама ви да звънна за да побъбрим, не съм имал проблеми с кутия до сега и нямам идея и към кого да се обърна за сега се бях насочил към K&P transmission
Този пост е редактиран от niki76: 12 август 2013 - 17:21
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни
-
Google (1)