Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автоматика на W211 320 CDIмеханика или електроника


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 11 август 2013 - 23:09

Днес се сбъдна най големия ми страх, помагайте кой с каквото може.  Поведението на кутията е като поведение на ръчна кутия с буксуващ съединител, автомата е петстепенен, а проблема е такъв, че при почивка от няколко минутки тръгва и след 3 до 5 км отново започва вдигането на обороти и непомръдване на колата, и така на почивки изминах около 70 км, като когато върви за тия няколко километра, максималната скорост е 100 км/ч , а оборотите към 4500об/м, естествено окъснях и не можах да я закача на диагностика, но утре ако мога да я помръдна все още това ще е първата ми работа, а вас реших да попитам преди това дали някой е имал подобно нещастие. Предварително ви благодаря за помощта.


  • 0

#2 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 11 август 2013 - 23:42

то може утре и нищо да и няма :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#3 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 09:04

Според мен клони към тъй наречената турбина (хидротрансформатора) на скоростите.Закачи я на стар диагнозата и то ще си каже точно болката.
Предполагам днес като е студена кутията ще тръгне все едно вчера нищо не се е случило но загрее ли ще почне да приплъзва.
  • 0

#4 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 12 август 2013 - 10:54

КТС дали ще свърши работа ?


  • 0

#5 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 12:27

Доколкото знам диагнозата по ги лови проблемите.Пробвай с КТС може и там да си покаже болката щом симптомите са ясно изразени.


  • 0

#6 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 12 август 2013 - 12:55

Грешките от КТС са следните:

 

Р2561 Контрол на предавките?? скорост 

Повреда регистрирана

 

Р2560 Контрол на предавките? скорост

Повреда регистрирана

 

Р2562 Контрол на предавките??? скорост

 

Р220А Сензор за обороти 

на скоростната кутия

Сравняването не е наред

 

Р2500 Предавателно отношение 

Скоростна кутия

Недостоверен

 за това в един сервиз казаха хидро ремонт с гаранция 750 лв, в друг сервиз може и хидро и платка и антифриз в маслото и 2500 лв 


  • 0

#7 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 13:18

Всичко върви към турбина (хидро) щом и в сервиза казват по тълкуване на грешките.Платка незнам ,може и да ти се размине много си я мъчил и може да е забъркала яко.Лошото е последния вариант с антифриза ако е възможен при този модел .Гледай по бързо да я отворите за да се види как е маслото ,че тогава ще се наложи хубава промивка на кутията за да се избегнат последващи проблеми.

Като я запали преседяла имаше ли аномалии или си потегли нормално и като позагрея да почна да се форсира.
  • 0

#8 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 13:26

А я първо и вижте да няма теч на масло ,защото май при грешка Р2500 може да е от ниско ниво на маслото,а другите да са се набили от приплъзването.

Виж тука бат Анди ко казва

http://forums.mbclub...1-200cdi-2007г/
  • 0

#9 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 12 август 2013 - 13:35

Като я запалих си тръгна все едно не се е случвало нищо вчера, а като загря пак почна.


  • 0

#10 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 12 август 2013 - 13:38

Ей сега отивам на стар диагноза и пак ще пиша


  • 0

#11 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 14:21

Като я запалих си тръгна все едно не се е случвало нищо вчера, а като загря пак почна.


Е това точно говори за хидротрансформатора,защото когато маслото е студено тоест гъсто и тя успява да увлече и дигнае налягане и като загрее се поизтъни и налягането пада и не е достатъчно налягането и почва да приплъзва и да прави бели.
  • 0

#12 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 12 август 2013 - 16:30

Ето и резултатите от стардиагнозата:

2228-001 Управление на предавателната кутия Електронно грешка EGS11

 

2225-001 Управление на предавателната кутия Електронно грешка EGS8

 

2562 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва (3 предавка)

 

2563 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва (4 предавка)

 

2561 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва (2 предавка)

 

220А Сравнението на числото на оборотите от Y3/6n2 до Y3/6n3 е нереално


Този пост е редактиран от niki76: 12 август 2013 - 16:30

  • 0

#13 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 16:52

Здравей колега,
 
наскоро с Бай Васил правихме една кутия като твоята с твоя проблем.
 
Погледни тази темаhttp://forums.mbclub...коростни-кутии/
и ако решиш нещо звънни. Със сигурност цената няма да е като тази във въпросния сервиз.
 
Поздрави

  • 0

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 17:17

Поизносило се е малкото пакетче, не е турбина,  ако признакът е същият .,.. ;)  Човека да стиска палци да не е повредила част от платката, която за жалост не се заменя, заменя се цялата платка.  

 

Проблема все още не е голям и скъп!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 12 август 2013 - 17:18

Какво ще рече малкото пакетче ?

 или по добре кажете на кой от двама ви да звънна за да побъбрим, не съм имал проблеми с кутия до сега и нямам идея и към кого да се обърна за сега се бях насочил към  K&P transmission 


Този пост е редактиран от niki76: 12 август 2013 - 17:21

  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни


    Google (1)