Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автоматична скоростна кутия722.6


Мненията, които не са по темата за ремонта на АСК на Камен са преместени в отделна тема
Възможно е в тази тема да има цитати към другата, както и обратното.

  • Please log in to reply
49 мнения по тази тема

#31 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 13 август 2013 - 20:02

Ако новият пакет е бил по-различен /като бройка дискове/ не е проблем да се извадят един метален и един феродов, по-важно е да е събрал твоя с твойте по-дебели метални дискове и нови феродови, като естествено се е уверил че луфта на пакета е в норми.

 

Каква беше бензиновата 203 от чиято кутия свалихте пакет, колко цилиндрова беше?

С моите метални дискове е събра кутията. Те не са ли с еднаква дебелина, на такива приличаха, но не съм се вглеждал подробно. Иначе кутията, която използвахме за донор е 4 цилиндрова, бензинова, фейслифтова 203-ка (пак казвам, ако не се подвеждам). Не ми пречи пак да бутнем кутията и да е отворим, ама като незнам какво да гледам :) Другия вариант е да ти е пратя свалена, макар че няма да е лошо да погледнеш симптомите (проблемите, които ме дразнят) и в движение  :beer


  • 0

#32 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2013 - 20:10

С моите метални дискове е събра кутията. Те не са ли с еднаква дебелина, на такива приличаха, но не съм се вглеждал подробно. Иначе кутията, която използвахме за донор е 4 цилиндрова, бензинова, фейслифтова 203-ка (пак казвам, ако не се подвеждам). Не ми пречи пак да бутнем кутията и да е отворим, ама като незнам какво да гледам :) Другия вариант е да ти е пратя свалена, макар че няма да е лошо да погледнеш симптомите (проблемите, които ме дразнят) и в движение  :beer

 

 Не не я пращай свалена, може да се окаже че няма нужда да се сваля, ще я свалиш само ако сме сигурни че проблема е вътре. Предлагам ти проба с моя платка и мозък и чак тогава друго.


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#33 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 13 август 2013 - 20:21

 Не не я пращай свалена, може да се окаже че няма нужда да се сваля, ще я свалиш само ако сме сигурни че проблема е вътре. Предлагам ти проба с моя платка и мозък и чак тогава друго.

 

Доста сложно става, защото не съм от София, не е проблем да дойда, но няма как да е покараш студена, за да усетиш ритането между 1-ва и 2-ра...даже цял ден да стои пак не може така да изстине. Трябва да пренощува колата и сутрин да се тества. Пак да ти кажа...слагах и друг мозък за проба (пак от въпросната бензинова W203), абсолютно никаква разлика. Относно платката, имам такава на която никой не и знае състоянието. На актуални стойности няма ли нещо, което да подсказва за състоянието им? Платката ако нещо малко не сработва както трябва, няма ли да го запише като грешка? Абе ако трябва и нова платка ще сложа, макар и за проба :)

 

P.S. В другия български форум имаше тема за диагностика на скоростните кутии, точно през актуалните стойности, но там се гледаха кой пакет за колко време се пълни с масло и т.н. Като ги гледах моите, уж всичко е в норма. Незнам и аз какво да правя вече ама съм си ИНАТ  :beer


  • 0

#34 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2013 - 20:40

Абе ако трябва и нова платка ще сложа, макар и за проба    :beer

 

Трябва да пробваш! :beer


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#35 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 13 август 2013 - 20:49

Трябва да пробваш! :beer

Още утре, само да ми остане време  :beer Ще пиша за резултат в темата. Благодаря на всички  :beer

 

Огромно Уважение към Вас момчета!!!


Този пост е редактиран от K4m3n: 13 август 2013 - 20:51

  • 3

#36 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 13 август 2013 - 20:59

понеже темата стана дълга и и бях изгубил началото та

1 от къде си щото пише щудгард пък ще пращаш кутията

2 от снимката не става ясно кои точно пакети сте сменяли

и защо износени бяха или какво защо тях набедихте

3 металните дискове са еднакви но последния е по дебел и

то доста от останалите

4 като сте отваряли кутията проверихте ли въпросния

еднопосочен лагер за който ти бях писал

5 не се заяждам с Бай Васо ,но според мен

пак ще трябва да я сваляш - тези симптоми

според мен са механични

6 преди свалянето е необходима наистина качествена

диагностика - ще даде отговор на доста въпроси


  • 4

#37 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 13 август 2013 - 21:11

Сменихме феродовите дискове, защото приплъзваше между 3та и 4та а и почти не им личаха каналите. Иначе съм от Пловдив
  • 0

#38 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 13 август 2013 - 21:46

Еднопосочния лагер уж беше добре, според момчето което помагаше за кутията
  • 0

#39 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 13 август 2013 - 22:44

те и на новите каналите почти не личат

има едни пакети в дъното на корпуса тях видяхте ли ги

общо трябва да сте прегледали 6 комплекта съединители

и има още един еднопосочен лагер той се пада

по средата на кутията ама е скрит но се проверява и без

много разглабяне

ама този който ти я отваря трябва да го знае

и да го понапъне повече да види дали не превърта

щото с ръка може и да задържа ама

като работи кутията си е доста сила


  • 2

#40 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 14 август 2013 - 07:39

Кой беше пакета чиято карантия ремонтирахте и колко беше луфта му преди да го затворите? ........ също така, уверихте ли се че луфтовете на другите пакети са в допустимите граници?

Как се проверяват тези луфтове дали са в граници?


те и на новите каналите почти не личат

има едни пакети в дъното на корпуса тях видяхте ли ги

общо трябва да сте прегледали 6 комплекта съединители

и има още един еднопосочен лагер той се пада

по средата на кутията ама е скрит но се проверява и без

много разглабяне

ама този който ти я отваря трябва да го знае

и да го понапъне повече да види дали не превърта

щото с ръка може и да задържа ама

като работи кутията си е доста сила

Уж всичко гледахме, ама нещо не сме видяли или до толкова са ни знанията  :beer


  • 0

#41 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2013 - 08:40

Как се проверяват тези луфтове дали са в граници?

 И с обикновен шублер става.


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#42 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 14 август 2013 - 10:08

 И с обикновен шублер става.

Ще поровя малко из WIS-a да видим дали има техническа литература по темата. Благодаря Бай Васо  :beer


  • 0

#43 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 14 август 2013 - 13:57

 

...

 

Бат Анди, има ли някъде литература на български език (или евентуално англиийски) за автоматите и по-конкретно 722.6, да почета и понауча малко повече?


  • 0

#44 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2013 - 16:14

На български нямам нищо. Купувал съм си немски издания и едно американско. Но всичко ми е на хартия, нямам нищо в електронен вид. Като цяло са издания с доста страници.

Ако в момента си в БГ може да се видим и да поговорим за нещата които те интересуват.

Иначе като цяло за автоматиците ... там е море. За жалост съм учил автомобилостроене на немски в университета и нямам нищо на български като книги и учебници


Този пост е редактиран от Bat Andi: 14 август 2013 - 16:16

  • 0

#45 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 14 август 2013 - 16:37

На български нямам нищо. Купувал съм си немски издания и едно американско. Но всичко ми е на хартия, нямам нищо в електронен вид. Като цяло са издания с доста страници.

Ако в момента си в БГ може да се видим и да поговорим за нещата които те интересуват.

Иначе като цяло за автоматиците ... там е море. За жалост съм учил автомобилостроене на немски в университета и нямам нищо на български като книги и учебници

Аз намерих ТОВА, ще си го разпечатам и ще си го чета, ако не професионално, то поне за обща култура. Иначе при първа възможност бих се обадил на теб и Бат Васо най-малкото да се запознаем.

 

P.S. Пусни един коментар, ако е удобно, дали това четиво го бива.


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни