Колата е CLK W209 2.7CDI с автоматична скоростна кутия 722.640. Колата е на приятел и от както е купена "рита" между 1ва и 2ра скорост, докато е студена. Вдигне ли 60 градуса, включва като чисто нова кутия. Другия проблем беше, че приплъзваше между 3та и 4та скорост, докато при едно изпреварване точно докато превлючи от 3та на 4та и осводи от скорост, та за малко да стане беля. След този проблем решихме да отваряме кутията за ремонт. Оказа, се че е мешила антифриза с маслото и някой преди нас също е правил ремонт на кутията. Рециклирахме турбината, сменихме водния радиатор (въпреки, че стария беше здрав), сменихме феродовите дискове (ламелите) и сглобихме кутията. Сега не приплъзва между 3та и 4та, но ритането остана между 1ва и 2ра. Някой има ли представа от къде идва проблема? Мозъка ли е какво е незнам вече? Сменихме и клапана на турбината (който стои на платката), ново масло, букса, филтър, гарнитура...както си му е реда. Преди да тестваме колата, изтрихме адаптациите. Та сега искаме да решим проблема с ритането?
P.S. Мозъка преди да го качим го разглобихме, за да му видим състоянието. Нямаше стружки, сглобихме го и го качихме.