Здравейте колеги! Имам следния проблем на W124 250D - седан, 1992г.:
При по-висока скорост, или напр. като е по-натоварена колата при натискане на педала за спирачки, просто при намаляване, се получава едно чукане на педала, все едно е зацепен АБС-а, а той не зацепва, няма приплъзване, просто намаляване (спиране). Колата я имам от 3г. и постоянно го прави. Преди смятах, че е от ASD-то, но този проблем го разреших с презапояване на релето (писах в предна моя тема) и този проблем си остана. При ръчна диагностика (при поправката на ASD-то като правих) не ми отчита грешка в датчиците на колелата. Лампата за ABS не свети, когато си поиска, както е писано в други теми, всичко е изрядно, и по таблото, дори хваща ABS-а при приплъзване, кал, сняг и т.н. Като спусна напр. моста на Бакърена фабрика и тръгна да спирам, се усеща това ритане, а нали се сещате при по-висока скорост колко е неприятно. Ритането не е само по педала, а се усеща и едно като притропване под задната седалка откъм дифа и кардана. Изчетох темите - ще се опитам да зачистя датчиците от замърсяване, но както писах по-горе ABS-а си зацепва, когато трябва. НО търся и някакви други идеи и съвети, за което ще съм благодарен
По темата, което може да е от полза за отговора е това, че като пусна по-рязко педала на газта и се чува неприятно тропане откъм дифа. Може ли да е повреден висящ лагер или каре, или пък някой тампон на дифа? Лягал съм под дифа, когато сменях десен амортисьор и се виждаше читав тампона на дифа. Та мисълта ми е може ли да се предаде това удряне от някакви луфтове в дифа или кардана?