Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Чукане на педала на спирачката, без зацепен ABS

ABS спирачки чукане педал

  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 04 юли 2013 - 14:53

Здравейте колеги! Имам следния проблем на W124 250D - седан, 1992г.:

При по-висока скорост, или напр. като е по-натоварена колата при натискане на педала за спирачки, просто при намаляване, се получава едно чукане на педала, все едно е зацепен АБС-а, а той не зацепва, няма приплъзване, просто намаляване (спиране). Колата я имам от 3г. и постоянно го прави. Преди смятах, че е от ASD-то, но този проблем го разреших с презапояване на релето (писах в предна моя тема) и този проблем си остана. При ръчна диагностика (при поправката на ASD-то като правих) не ми отчита грешка в датчиците на колелата. Лампата за ABS не свети, когато си поиска, както е писано в други теми, всичко е изрядно, и по таблото, дори хваща ABS-а при приплъзване, кал, сняг и т.н. Като спусна напр. моста на Бакърена фабрика и тръгна да спирам, се усеща това ритане, а нали се сещате при по-висока скорост колко е неприятно. Ритането не е само по педала, а се усеща и едно като притропване под задната седалка откъм дифа и кардана. Изчетох темите - ще се опитам да зачистя датчиците от замърсяване, но както писах по-горе ABS-а си зацепва, когато трябва. НО търся и някакви други идеи и съвети, за което ще съм благодарен :)

По темата, което може да е от полза за отговора е това, че като пусна по-рязко педала на газта и се чува неприятно тропане откъм дифа. Може ли да е повреден висящ лагер или каре, или пък някой тампон на дифа? Лягал съм под дифа, когато сменях десен амортисьор и се виждаше читав тампона на дифа. Та мисълта ми е може ли да се предаде това удряне от някакви луфтове в дифа или кардана?

 


  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5337 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 юли 2013 - 15:41

Калине, надали е от дифа.

сигурен ли си че нямаш крив диск отзад?

ако да, почисти гривните на ABS-а. на предните колела. вероятно и задната гривна ще трябва да чистиш или промивка на дифа.

 

има шанс да не може да чете добре зъбите и компа да си мисли че някое колело ЗАБАВЯ или блокира и да активира помпата на ABS-а без нужда.

 

Гривните по принцип се намагнитват и започват да прилепват финни стружки.


  • 0

#3 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 04 юли 2013 - 15:51

Ами аз по принцип трябва да сменя спирачната течност и маслото на дифа и скоростите, НО според мен не е от това проблема. ТИя дни ще дигна задницата (тъкмо и маслото да си сменя) и ще погледната накладките как са трити и дали не е от крив диск, както и датчиците, но първо за кривини по дисковете. И ще пиша. А това въпросното притропване като пусна рязко газта от какво може да се получава? Кой тампон да гледам или висящ лагер?

 

Благодаря ти Бояне за своевременния отговор! Трябва да пием по бира некой път :) Поздрави!


  • 0

#4 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 04 юли 2013 - 16:05

Това тропане може и да е от тампоните на моста, като огледаш внимателно ще разбереш.По другия проблем със спирането, при мен беше от криви дискове.Когато спирах от 80 км да кажем, имаше такова ритане в педала до към 50 и спираше.


  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5337 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 юли 2013 - 16:19

тропането може да е от тампони на дифа, на моста, луфт в шлица на кардана, луфт в каретата, разбит тампон на надлъжната щанга на задните носачи

 

вдигаш и преглеждаш.

на задния мост АБС датчикът е един и седи на дифа.


  • 0

#6 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 09 декември 2013 - 16:13

Това с тропането на педала го оправих - ПРОБЛЕМ -> криви дискове.

Относно другия проблем с тропането откъм дифа, колата я дигнах на стенд и се оказа, че тампоните на моста (кръглите по-малки) изглеждат здрави видимо но са разбити и все едно ги нямам. Комшия ми каза, че те дават дефект при мерцедесите обиковено. Имам също и проблем с карето на кардана откъм скоростите - заминало е, както и висящ лагер и направо ми иде да се гръмна - засега карам така и напролет ще го оправя :) Благодаря за отзивите Ви.


  • 0

#7 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 декември 2013 - 23:37

Кажи му на тоя професор комшията ти ,че главата му е дефектна. И на него да му го вкарват 20 години постоянно да видим няма ли да му се износи халката.


  • 0

#8 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 02 май 2014 - 10:20

Сменени предни тампони на задния мост, по 30лв. бройката /с някакво уж намаление, иначе по 35лв./, усилени били, мисля че на фирма Meyle или нещо такова...

Прикачени файлове


  • 0

#9 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 02 май 2014 - 10:33

 

Относно другия проблем с тропането откъм дифа, колата я дигнах на стенд и се оказа, че тампоните на моста (кръглите по-малки) изглеждат здрави видимо но са разбити и все едно ги нямам. Комшия ми каза, че те дават дефект при мерцедесите обиковено. Имам също и проблем с карето на кардана откъм скоростите - заминало е, както и висящ лагер и направо ми иде да се гръмна - засега карам така и напролет ще го оправя :) Благодаря за отзивите Ви.

 

 

Както казах пролетта ще сменя карето и висящия лагер и ги смених преди близо две седмици. Според мен те си бяха заводските /1992г. е колата/, зад предното каре на кардана има едно друго каре, служещо като предпазител или балансьор ли не знам и аз какво е /ако някой знае да сподели/. Бяха така клеясали болтовете, че едвам ги отвих., висящия лагер бе по -лесен. Кардана го свалих, бележих го преди това, за да му напасна после половинките, но не знам дали съм го направил правилно, заводски бележки не видях, та малко на усет направих нещата...Беше ми сгодно и направих реглаж на щангите на скоростите и сега влизат с ужасна лекота, очевидно имаха нужда да им напасна дупките по лоста. Преди му липсваше и едно тампонче на щангата за първа и втора, и поставих едно такова силиконово мисля от 123ката ми се подмятат такива. Сега резултата след смяна на карето, висящия лагер, реглажа на скоростите и тампончето е лесна смяна на скоростите, колата върви идеално и скоростите влизат като в масло :) П.П. като казах масло, трябва и него да сменя на скоростите и дифа :))))

Прикачени файлове


  • 0

#10 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2014 - 18:58

Сменени предни тампони на задния мост, по 30лв. бройката /с някакво уж намаление, иначе по 35лв./, усилени били, мисля че на фирма Meyle или нещо такова...

Колега, ако не е тайна от кой магазин си ги взел тия тампони? Те гледам мязат като моите. Аз понеже не ги разбирам купих некви "немски" (febi) за почти толкова пари от един магазин на Ботев.
пп. Имам къща в "Модерното" интересно в кой край си на гетото :D
edit: Meyle съм дочул, че са добри. Каквото и да означава това. :D  


Този пост е редактиран от puFi_mIx: 03 май 2014 - 19:34

  • 0

#11 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 03 май 2014 - 21:48

Колега, ако не е тайна от кой магазин си ги взел тия тампони? Те гледам мязат като моите. Аз понеже не ги разбирам купих некви "немски" (febi) за почти толкова пари от един магазин на Ботев.
пп. Имам къща в "Модерното" интересно в кой край си на гетото :D
edit: Meyle съм дочул, че са добри. Каквото и да означава това. :D

 

Здравей комши :)))) Ами взех ги от магазина на Аутостар под 12 поликлиника, 40 училище.

Иначе живея близо до църквата, под аптеката в къщата /под гаражните клетки/   :)

Иначе вече тропането изчезна - останах доволен...


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: ABS, спирачки, чукане, педал

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни