320 Cdi гасне в движение
Започната от disem, 04 юли 2013 - 13:00:26
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юли 2013 - 13:00
Е320 cdi, 1999 г. Фейслифт. На различни интервали от време гасне в движение без никакви предварителни признаци. След 20 до 120 минути престой пали без проблем. Също пали безпроблемно както топла така и студена /когато не се е проявил описания проблем/. Реле К40 е презапоено. Други идей?
#2
Публикувано 04 юли 2013 - 17:01
Mоята идея .
1. Датчик за положението на колянов вал, N29 на схемата от EPC .
2. Много малка вероятност датчик за положението на разпределителен вал,
N11 на схемата .
Купувай от магазин на който имаш доверие и възможно
най голяма отстъпка, марки много .
Общо взето най евтини са на FACET, 1 окло 70лв , 2 около 50лв със 30% off .
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от vencislav: 04 юли 2013 - 17:15
#3
Публикувано 04 юли 2013 - 17:54
тове не е двигател по който да се гадае иди на диагностика
ама като възможни причини
1 дюза
2.регулиращ клапан
3.кут офф клапан
4.датчик на рейката
5. датчик на коляновия вал
6.дебитомер
ако не ти се ходи на диагностика
сменяй подред ама ще ти излезне по-скъпо
Този пост е редактиран от niknd: 04 юли 2013 - 17:54
#4
Публикувано 04 юли 2013 - 21:49
Лошото е че живея на един остров на които Стар диагнозата е като белите лястовички. С мерене на съпротивления на всичко гореизброено става ли някак си?
#5
Публикувано 04 юли 2013 - 21:50
А, и благодаря за бързите и компетентни отговори.
#6
Публикувано 05 юли 2013 - 07:38
Без диагностика няма да стане,по-добре я карай така докато намериш начин да отидеш на такава.Иначе както niknd предполага,даже мога да стесня по-вероятните дюзи или датчик на рейката,ама всичко е много скъпо,така че от проби полза няма да има.
#7
Публикувано 05 юли 2013 - 09:32
Обърни внимание дали гасне при определени обороти - примерно като подадеш газ, за да ускоряваш (2500-3500 оборота). При мен го правеше в подобна ситуация и се оказа нафтова помпа за ремонт. Преди това сменихме датчик за налягането в рейката, ама не беше от него.
Ако има значение, колата на която се случи беше на около 270 000км с двигател 2,2 CDI.
#8
Публикувано 05 юли 2013 - 09:47
Струва ми се че го прави на ниски обороти. Примерно като спра или почти спра и се опитам отново да потегля. Снощи смених датчика на разпределителния вал че имах резервен - не е от него. Пак ми загасна.
Кой датчик на рейката имате предвид? И в двата края на рейката има по един датчик.
Този пост е редактиран от disem: 05 юли 2013 - 09:50
#9
Публикувано 05 юли 2013 - 10:29
на един приятел , само че на форд пак коман рейл мотор , така му гаснеше и излезе някакъв датчик на помпата , смениха му го и се оправи колата . Тоя датчик излезе на диагностиката , но ти не може да гадаеш
Качваш я на корабчето и до сервиза , знаеш как е практиката в чужбина ))
Успехи !
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 05 юли 2013 - 12:38
Намерих датчик за коляновия вал втора употреба за проба. От работеща кола. Замерих го преди да го сменя. Стария показва 1.2 килоома. Новия 0.7. И двата на студено. Почти двойна разлика. Ще пиша какъв е резултата.
#11
Публикувано 05 юли 2013 - 14:37
на рейката този който е към задницата е регулиращия клапан
а този отпред и датчика който следи налягането
по вероятно е да е регулиращия
а и щом гасне на ниски обороти
може да е дебитомер
изключи го от буксата и покарай така
ще гори малко повече ама за проба не е проблем
#12
Публикувано 05 юли 2013 - 20:21
Добре де, ако е дебитомер защо пали само като поизстине?
#13
Публикувано 05 юли 2013 - 20:51
Добре де, ако е дебитомер защо пали само като поизстине?
Така прави, когато има проблемна дюза или датчик на вал.
На 400 цди,не гаснеше в движение, като при теб,, а след по-продължително каране, при гасене на мотора....после нямаше палене докат не изстине.Проблема беше в дюза и датчика на коляновия вал.
Този пост е редактиран от Ivan W210: 05 юли 2013 - 20:54
#14
Публикувано 05 юли 2013 - 20:54
От дебитомер според мен кола не може да гасне. Какво стана с датчика на коляновия вал с различните стойности?
Този пост е редактиран от Grozdanov: 06 юли 2013 - 09:20
#15
Публикувано 13 юли 2013 - 00:11
Ъпдейт на сапунката. След смяна на датчика на коляновия вал не е гаснала още. Обаче сега забелязах че не се форсира над 3000 оборота и кикдауна не работи. Досега не съм забелязал защото я имам от скоро и е автомат и сменя скоростите далеч преди 3000 оборота. Явно има някакви трънчета за вадене. Резултата е поръчан и пътуващ насам SD Connect. Някакви идей от къде да си взема и как да инсталирам Xentry?
Този пост е редактиран от disem: 13 юли 2013 - 00:11
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни