Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

320 Cdi гасне в движение


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 04 юли 2013 - 13:00

Е320 cdi, 1999 г. Фейслифт. На различни интервали от време гасне в движение без никакви предварителни признаци. След 20 до 120 минути престой пали без проблем. Също пали безпроблемно както топла така и студена /когато не се е проявил описания проблем/. Реле К40 е презапоено. Други идей?
  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 04 юли 2013 - 17:01

Mоята идея .

 

1. Датчик за положението на колянов вал, N29 на схемата от EPC .

 

2. Много малка вероятност датчик за положението на разпределителен вал,

N11 на схемата .

 

Купувай от магазин на който имаш доверие и възможно

най голяма отстъпка, марки много .

Общо взето най евтини са на FACET, 1 окло 70лв , 2 около 50лв със 30% off .

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  ertyui.PNG   458,63K   19 Брой сваляния
  • Прикачен файл  azxcvbn.PNG   165,82K   16 Брой сваляния
  • Прикачен файл  plmnbvc.PNG   197,36K   16 Брой сваляния

Този пост е редактиран от vencislav: 04 юли 2013 - 17:15

  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 04 юли 2013 - 17:54

тове не е двигател по който да се гадае иди на диагностика

ама като възможни причини

1 дюза

2.регулиращ клапан

3.кут офф клапан

4.датчик на рейката

5. датчик на коляновия вал

6.дебитомер

ако не ти се ходи на диагностика

сменяй подред ама ще ти излезне по-скъпо


Този пост е редактиран от niknd: 04 юли 2013 - 17:54

  • 1

#4 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 04 юли 2013 - 21:49

Лошото е че живея на един остров на които Стар диагнозата е като белите лястовички. С мерене на съпротивления на всичко гореизброено става ли някак си?
  • 0

#5 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 04 юли 2013 - 21:50

А, и благодаря за бързите и компетентни отговори.
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 05 юли 2013 - 07:38

Без диагностика няма да стане,по-добре я карай така докато намериш начин да отидеш на такава.Иначе както niknd предполага,даже мога да стесня по-вероятните дюзи или датчик на рейката,ама всичко е много скъпо,така че от проби полза няма да има.


  • 0

#7 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 05 юли 2013 - 09:32

Обърни внимание дали гасне при определени обороти - примерно като подадеш газ, за да ускоряваш (2500-3500 оборота). При мен го правеше в подобна ситуация и се оказа нафтова помпа за ремонт. Преди това сменихме датчик за налягането в рейката, ама не беше от него.

Ако има значение, колата на която се случи беше на около 270 000км с двигател 2,2 CDI.


  • 0

#8 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 05 юли 2013 - 09:47

Струва ми се че го прави на ниски обороти. Примерно като спра или почти спра и се опитам отново да потегля. Снощи смених датчика на разпределителния вал че имах резервен - не е от него. Пак ми загасна.

Кой датчик на рейката имате предвид? И в двата края на рейката има по един датчик.


Този пост е редактиран от disem: 05 юли 2013 - 09:50

  • 0

#9 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 05 юли 2013 - 10:29

на един приятел , само че на форд пак коман рейл мотор , така му гаснеше и излезе някакъв датчик на помпата , смениха му го и се оправи колата . Тоя датчик излезе на диагностиката , но ти не може да гадаеш :)

Качваш я на корабчето и до сервиза , знаеш как е практиката в чужбина :)))

Успехи !


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#10 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 05 юли 2013 - 12:38

Намерих датчик за коляновия вал втора употреба за проба. От работеща кола. Замерих го преди да го сменя. Стария показва 1.2 килоома. Новия 0.7. И двата на студено. Почти двойна разлика. Ще пиша какъв е резултата.
  • 0

#11 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 05 юли 2013 - 14:37

на рейката този който е към задницата е регулиращия клапан

а този отпред и датчика който следи налягането

по вероятно е да е регулиращия

а и щом гасне на ниски обороти

може да е дебитомер

изключи го от буксата и покарай така

ще гори малко повече ама за проба не е проблем


  • 0

#12 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 05 юли 2013 - 20:21

Добре де, ако е дебитомер защо пали само като поизстине?
  • 0

#13 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 05 юли 2013 - 20:51

Добре де, ако е дебитомер защо пали само като поизстине?

Така прави, когато има проблемна дюза или датчик на вал.

На 400 цди,не гаснеше в движение, като при теб,, а след по-продължително каране, при гасене на мотора....после нямаше палене докат не изстине.Проблема беше в дюза и датчика на коляновия вал.


Този пост е редактиран от Ivan W210: 05 юли 2013 - 20:54

  • 0

#14 Grozdanov

Grozdanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 05 юли 2013 - 20:54

От дебитомер според мен кола не може да гасне. Какво стана с датчика на коляновия вал с различните стойности?


Този пост е редактиран от Grozdanov: 06 юли 2013 - 09:20

  • 0

#15 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 13 юли 2013 - 00:11

Ъпдейт на сапунката. След смяна на датчика на коляновия вал не е гаснала още. Обаче сега забелязах че не се форсира над 3000 оборота и кикдауна не работи. Досега не съм забелязал защото я имам от скоро и е автомат и сменя скоростите далеч преди 3000 оборота. Явно има някакви трънчета за вадене. Резултата е поръчан и пътуващ насам SD Connect. Някакви идей от къде да си взема и как да инсталирам Xentry?


Този пост е редактиран от disem: 13 юли 2013 - 00:11

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни