Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR


  • Заключена тема Тази тема е заключена
125 мнения по тази тема

#106 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 12 май 2014 - 21:56

Ами тествах го и показа 12/100. 

....и да. НЕ върви. :)


  • 0

#107 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 13 май 2014 - 01:01

Ето една тема за 230К, не съм я чел обстойно, прехвърлих я отгоре отгоре, но може да има нещо интересно, да почерпиш идеи за твоята :) http://www.driftwork...kompressor.html


  • 0
Follow your own star...

#108 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 15 май 2014 - 22:59

След известни колебания и проучване, реших да махна компресора и да сложа турбо, за да видя как ще е. Идеята ми беше да запазя максимално оригиналния вид на колата.
 
За допълнително гориво изфабрикувах държачи за допълнителни инжектори по идея на Жорето:
photo-1.jpg?w=627&h=467
 
photo-2.jpg?w=627&h=839
 
Управляват се от piggy-back.
 
 
Говорих с няколко от известните найстори на колектори в София, но всички отказаха да се занимават и трябваше да измисля начин да се справя без тях. Това наложи колектора да е LOG тип, а не плетен и с равни рънъри. 
Жорето сложи едно рамо и Нано се съгласи да направи всичко и искам да им изкажа СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ!!!!!!
Взех шевни колена и изрязах фланците към мотора и турбото и право при Нано.
 
Турбото TD05H-20G
img_9279.jpg
 
img_9479.jpg
 
img_9483.jpg
 
Вече готовия колектор
 
img_9522.jpg
 
img_9523.jpg
 
Турбото качено
 
img_9652.jpg?w=650
 
img_9654.jpg?w=650
 
img_9658.jpg?w=650
 
img_9660.jpg?w=650
 
След като Нано изработи всичко. А това означава буквално ВСИЧКО, при това много прецизно, защото нищо от предвиденото не е болт он. Жорката се зае да понастрои и резултата е както следва:
 
на 15 psi:
 
img_9661.jpg?w=650
 
 
и на 17 psi:
 
img_9662.jpg?w=650
 
Графиките говорят сами за себе си относно мощност. Според Жорката, а и не само, ако цялата генерация е на 3 инча с прави гърнета, мощността би подминала 300 кс.
Също така, с това турбо, пълно налягане има между 3500 и 4000 об. За драг е перфектно, защото мощността идва късно и боксуването е минимално.
При ежедневно каране в града, късния трешхолд ме изнервя, поради което, свалих турбото и върнах компресора.  biggrin
 
ОЩЕ ВЕДНЪЖ СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ, КОИТО МИ ПОМАГАТ!

  • 2

#109 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2014 - 23:05

респект!

Баси, толкова ли не върви за ежедневно?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#110 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 15 май 2014 - 23:12

Хахаха В никакъв случай не е крайно зле, но много ми харесва да има мощност от никакви обороти. 

 

Ото още една снимка:

 

photo.jpg


  • 0

#111 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 15 май 2014 - 23:38

Уникално, кефиш! Браво за усилията.

 

Честно, малко се успокоих, че има лека драма с турбото, понеже малко ми трябваше да се наредя на опашката за турбиниране. :)


  • 0

#112 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 май 2014 - 23:54

Някакъв сетъп с компресор и турбо едновременно? Едва ли ще е голяма философия да се навърже.. http://img.photobuck.../vws/14tsi2.jpg

 

Разбирам те за въртящия момент, като гледам старите графики - при 2500 оборота е паднал от 330 до има-няма 200Nm.. Със сигурност не е пренебрежима разлика

 

Интересно как за едни никакви 2psi (0.15 бара) се качват 45Nm при 300 оборота по-ниско, и 25+ коня.. Чак се замислям какъв ли ще е ефекта на малко по-голям двигател..  :D


Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 16 май 2014 - 00:09

  • 0
Follow your own star...

#113 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 16 май 2014 - 09:11

Някакъв сетъп с компресор и турбо едновременно? Едва ли ще е голяма философия да се навърже.. http://img.photobuck.../vws/14tsi2.jpg

 

Разбирам те за въртящия момент, като гледам старите графики - при 2500 оборота е паднал от 330 до има-няма 200Nm.. Със сигурност не е пренебрежима разлика

 

Интересно как за едни никакви 2psi (0.15 бара) се качват 45Nm при 300 оборота по-ниско, и 25+ коня.. Чак се замислям какъв ли ще е ефекта на малко по-голям двигател..  :D

Има вариант за туинчардж, НО трябва да се сложи кулер м/у турбото и компресора, защото температурата на изх въздух от турбото ще повреди лопатите на компресора. И другото е, че ремъка на компресора ще пързаля и трябва да се направи предавка с ангренаж.


  • 0

#114 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 май 2014 - 13:10

A защо турбото да помпи компресора, а не обратното? На тая схема ако виждам добре въздуха първо минава през компресора, после през турбото, след това куулера и тогава в двигателя..


  • 0
Follow your own star...

#115 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 16 май 2014 - 14:02

Това е често срещано объркване, но генерално компресора е по-големия рестриктор и не е ефективно да се слага пред турбото. Това е защото турбото, само по себе си е помпа, на която ако и затапиш входа ще нагнети по-малко въздух. Освен това м/у двете трябва да има интеркулер и още един интеркулер преди двигателя.


  • 0

#116 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 16 май 2014 - 17:04

Турбо КИТ-а продава ли се? Предполагам колектора ще пасне на всички M111 двигатели.


  • 0

#117 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 16 май 2014 - 18:39

Знаех си, че кроиш нещо, в другия форум ти писах за турбото, а ти тънко се измъкна без да си признаеш :) , браво за ентусиазма супер е станало и резултатите са добри, но щом не е добре за градско си е по-добре компресора, освен ако колата не се използва за други цели. А не може ли да се сложи някакво турбо което ще спулва малко по-рано примерно TD05H-18G (до колкото съм чел е за предпочитане за двойка мотор, не че ги разбирам много :) ), защото пък резултатите с турбо са доста по-добри ?

 

п.п Какво е вързано на кабела за компресора, че видях на едната снимка и ми стана интересно и само оригиналния разтоварващ клапан ли използвате ?


Този пост е редактиран от Lubo88: 16 май 2014 - 19:06

  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#118 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 май 2014 - 20:45

Ами на тая схемичка се вижда някаква клапа която предполагам се отваря когато компресора започне да става рестриктивен за турбината, според мен няма да е голям проблем да се върже един обикновен дросел там

 

На мен ми е по-интересно дали компресора като надува турбината не се получава вакуум във изпускателния колектор, който би попречил на свободното помпене на компресора през турбината


Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 16 май 2014 - 20:50

  • 0
Follow your own star...

#119 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 16 май 2014 - 23:36

Знаех си, че кроиш нещо, в другия форум ти писах за турбото, а ти тънко се измъкна без да си признаеш :) , браво за ентусиазма супер е станало и резултатите са добри, но щом не е добре за градско си е по-добре компресора, освен ако колата не се използва за други цели. А не може ли да се сложи някакво турбо което ще спулва малко по-рано примерно TD05H-18G (до колкото съм чел е за предпочитане за двойка мотор, не че ги разбирам много :) ), защото пък резултатите с турбо са доста по-добри ?

 

п.п Какво е вързано на кабела за компресора, че видях на едната снимка и ми стана интересно и само оригиналния разтоварващ клапан ли използвате ?

 

хахахахахаха

 

Ами каквото и да е TD05 (топлата част) все ще спулва късно на 2.0 мотор. Вариант е да се пробва TD04HL-19T, но не е ясно дали няма да тапи.......

 

Използвах електромагнита от компресора, за да работи разтоварващата клапа.

 

 

Турбо КИТ-а продава ли се? Предполагам колектора ще пасне на всички M111 двигатели.

 

 

Да. Мисля да го продам. На М111 ще пасне, но имай на ум, че само компресорните са подковани. 

 

 

 

 

Ами на тая схемичка се вижда някаква клапа която предполагам се отваря когато компресора започне да става рестриктивен за турбината, според мен няма да е голям проблем да се върже един обикновен дросел там

 

На мен ми е по-интересно дали компресора като надува турбината не се получава вакуум във изпускателния колектор, който би попречил на свободното помпене на компресора през турбината

 

 

:) Не разбирам съвсем какво имаш предвид, но единственото място дето може да има вакум е след въздушния филтър и в момент на празни обороти и на средна газ без натоварване на мотора... :) В изпускателния колектор, няма как да се получи вакум, в никой случай.

 

Ако има дросел, трябва да има и нещо дето да го управлява. Ако го бута актуатор за налягане, винаги ще има един момент на забавяне, ако е електроника, ще трябва да е електромотор и stand alone. Да не говорим за изключване/включване на компресора.......

 

Най-чисто е МНОГО голямо турбо, да бута компресор без клапи + stand alone ecu, за да се извади максимума. 


  • 0

#120 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 17 май 2014 - 00:06

хахахахахаха

 

Ами каквото и да е TD05 (топлата част) все ще спулва късно на 2.0 мотор. Вариант е да се пробва TD04HL-19T, но не е ясно дали няма да тапи.......

 

Използвах електромагнита от компресора, за да работи разтоварващата клапа.

 

 

Дам прав си. хем гледах, че топлата част е една в смисъл ТД05, понякога си пиша едни тъпотии по инерция :) 


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни